Vraag ivm met routerinstellingen Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Hallo,

Ik zit hier bij een vriend en ik moet daar een router installeren om zijn internet te delen. Nu heb ik een vraagje : Ik herinner me bij mij (heb zelf geen scarlet maar skynet) dat ik tijdens de installatie van mijn router de keuze had tussen een aantal providers (skynet, telenet) en dat mijn router de rest automatisch configureerde na zo een keuze te maken.
Maar scarlet stond daar niet tussen.

Als ik bij die kerel de router installeer, gaat daar dan automatisch de keuze zijn voor scarlet (omdat dat signaal op zijn lijn staat) of moet ik handmatig de instellingen ingeven ?
Indien dit laatste het geval zou zijn, weet er dan iemand waar ik die instellingen kan vinden, want op de site van scarlet vind ik niks terug :-(
Op de papieren van scarlet staat die info ook niet blijkbaar.

Het betreft deze router : USR999105 van us robotics en hij heeft een scarlet abbonement dat tot 4 pc's kan aansluiten.


Alvast bedankt voor de hulp
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Je moet eigelijk maar naar een paar dingen kijken: gebruikersnaam en password, en de vci/vpi instellingen, die moeten 8/35 zijn in belgie, maar als je de keuze hebt en je kiest Skynet, dan zijn die instellingen ook goed en moet je enkel gebruikersnaam en wachtwoord instellen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Ah dus als ik gewoon tijdens de installatie skynet aanvink, en dan zijn login gegevens van scarlet ingeef zou het moeten lukken.

Bedankt voor de hulp :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”