Kortingsbonnen MAKRO 20 maart tot 1 april

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik heb het over die in Eke :). Met die wijziging is ook het aantal kassa's gehalveerd (vroeger kon je zowel bij non-food als food buiten, beide kanten hadden kassa's) :).
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

MClaeys schreef:Wie is er nu te tam om melk achteraan in de winkel te gaan halen? Ik vind het net een voordeel dat het zo groot is. Soms is het wel even zoeken ok, maar dan vraag ik het en vind ik het wel. Toegegeven, vroeger met de centrale ingang vond ik het handiger, links non-food, rechts food. Nu moet ge voor een doos koeken eerst de hele non-food door, maar bon, wandelen is gezond :)
Geloof me maar, meer mensen dan je volgens mij denkt. Als ze me vragen waar de melk staat als ze vooraan in mijn gang bij de koffie staan en ik ze zeg, "achteraan in de winkel daar, meneer/mevrouw" is het antwoord zeer veel zelfs ; "helemaal achteraan? Laat maar dan." en meestal zijn dit dat nog de "jongere generatie". De oudjes (lees gepensioneerde) maken er veel minder tamtam rond en wandelen gewoon op hun gemak terug ....
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

En de bonnen voor dit jaar zijn er weer, heb een nieuw topic opgestart hiervoor ;)

https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=58071
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”