https://www.astel.be/info/BASE-ajoute-1 ... ccY1jTm0O8
BASE ajoute 1 GB de data à tous ses abonnements GSM pour le même prix
Abonnement BASE 15
15 €/maand
4 GB data of 300 gespreksminuten, volgens gebruik
Onbeperkte gesprekken naar BASE (telt dit ook voor MVNO's?)
SMS onbeperkt
Base voegt 1 GB data toe aan al zijn gsmabonnementen voor zelfde prijs
-
- Pro Member
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 12 keer
Leuk. Ik heb al een tijdje meer dan genoeg met de base 15 formule.
Kan dus nu een beetje meer data consumeren, en belangrijk ook dat data buiten bundel dus ook goedkoper wordt, want tarief buiten bundel is gelijk aan tarief in bundel.
Heb in artikel niet gelezen wanneer het ingaat. Weet iemand dat?
Edit. 1 april staat in artikel. Hopelijk geen grap dan
Kan dus nu een beetje meer data consumeren, en belangrijk ook dat data buiten bundel dus ook goedkoper wordt, want tarief buiten bundel is gelijk aan tarief in bundel.
Heb in artikel niet gelezen wanneer het ingaat. Weet iemand dat?
Edit. 1 april staat in artikel. Hopelijk geen grap dan

-
- Pro Member
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 12 keer
Een half uur na middernacht. De My Base app, en de klantenzone op de website, rekenen nu in ons geval (base 15) met de nieuwe tarieven, zijnde 4GB / 15 euro. Wat dus het artikel bevestigt.
website zelf zegt er nog niets over, maar wellicht komt dat tijdens kantooruren 


- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 980
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 37 keer
Operators blijven in Belgie het geld maar uit onze zak persen en ons tevreden stellen met een kruimel.fred_be9300 schreef:Een half uur na middernacht. De My Base app, en de klantenzone op de website, rekenen nu in ons geval (base 15) met de nieuwe tarieven, zijnde 4GB / 15 euro. Wat dus het artikel bevestigt.website zelf zegt er nog niets over, maar wellicht komt dat tijdens kantooruren
Ik weet dat we niet mogen of kunnen vergelijken met andere EU staten, maar gisteren met vrienden in Engeland gesproken die voor £20 maandelijks een Unlimited mobiel abonnement hebben bij Three UK. Inbegrepen gratis telefoneren, gratis sms en maar liefst een data plan van 1Tb.
Hij heeft twee verbintenissen, waarvan de ene in zijn telefoon en de ander die permanent n een dongle gebruikt word. Die 40 pond wat hij maandelijks domicilieert overschrijd maar net de prijs van één zogenaamde Unlimited bij ons.
Aan zee schijnt de zon altijd...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
tegenwoordig zou je toch heel dom moeten zijn een king of een kong te nemen.
Als je uw data overschreden hebt betaal je 0.0037 of 0.0035 bij base en 0.10 bij king of kong
Als je uw data overschreden hebt betaal je 0.0037 of 0.0035 bij base en 0.10 bij king of kong

iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 980
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 37 keer
Ik vraag me af hoelang de Telenet GROUP dit gaat volhouden, daarmee bedoel ik mobiele abonnementen verkopen via twee verschillende kanalen. Ooit moet er toch een soort van 'samensmelting' komen al is het maar om een zogenaamde 'duidelijkheid' te verschaffen aan iedereen.proximusboyke schreef:tegenwoordig zou je toch heel dom moeten zijn een king of een kong te nemen.
Als je uw data overschreden hebt betaal je 0.0037 of 0.0035 bij base en 0.10 bij king of kong
Je kunt natuurlijk stellen dat het twee verschillende groepen zijn van klanten die zich aansluiten bij de Telenet group nu.
Klanten die een internet-tv formule kiezen en waarvan het mobiel abonnement niet zo belangrijk is, maar het erg 'familie' gericht is, en het is meteen alles in een 'gemakkelijk' pakketje.
Waar potentiële Base klanten dan uit ander hout gesneden zijn en specifiek een voor hen passend mobiel abonnement zoeken.
Commercieel bekeken, misschien niet zo slecht eigenlijk... Maar goed, precies hetzelfde gebeurt nu bij Proximus en Scarlet.
Aan zee schijnt de zon altijd...