Sneller zoeken met plugin

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

Een gratis plugin voor het bladerprogramma Internet Explorer moet sneller zoeken mogelijk maken. Gebruikers kunnen door de muis over de zoekresultaten te bewegen al zien wat de inhoud van de pagina is, zonder dat de site daarvoor daadwerkelijk geopend hoeft te worden.

De plugin voor de populaire Microsoft-browser is ontwikkeld door het Amerikaanse bedrijf Browster. Er wordt gebruik gemaakt van een gepatenteerde technologie die 'pre-fetching' wordt genoemd, oftewel het vooraf binnenhalen van een webpagina. De kracht van de technologie zit 'm in de snelheid; de pagina kan binnen enkele milliseconden in een nieuw venster worden gepresenteerd.

Gebruikers kunnen klikken op links en informatie in het nieuwe venster en vervolgens gegevens van de bewuste pagina downloaden. Door de muis naar de oorspronkelijke pagina te bewegen is de gebruiker weer terug bij de zoekresultaten.

Het programma Browster 1.0 werkt in combinatie met zoeksites als Google, Yahoo en diverse commerciële websites als eBay en Amazon.com.

Bron: Telegraaf
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Voor de geïnteresseerden: http://www.browster.com/download.htm

"bladerprogramma" :eek: Ik geraak er maar niet aan gewend :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

khsw schreef:"bladerprogramma" :eek: Ik geraak er maar niet aan gewend :wink:
Ik vond 'grasduiner' anders wel een mooi woord :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”