Voip issue

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 mar 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Hallo

Zijn er nog mensen met een EDPnet VoIP lijn die problemen hebben momenteel?
Registreren lijkt niet te lukken. Naar het nummer bellen ook niet : ik krijg een stem te horen. 'De abonnee kan uw oproep momenteel niet beantwoorden. Probeer later opnieuw.'
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 mar 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Lijkt intussen opgelost


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

ik heb de afgelopen dagen mails van hen ontvangen dat ik mijn instellingen moet aanpassen dat ik nog steeds sta geconfigureerd op het oude platform...en de SIP registratie dien aan te passen...

Beste

We sturen u deze e-mail om u te melden dat wij reeds langer dan 1 jaar nieuwe SIP switches in gebruik hebben. We merken echter dat de Weepee account(s) gelinkt aan dit e-mail adres nog steeds registreren naar het oude platform via sswX.brussels.weepee.org (X = 0,1,2,3,4,5,6,7,8 of 9). Meer specifiek zien we dat u registreert naar ssw4 met volgende account(s):
Gelieve uw registratie aan te passen naar de nieuwe switch die werd voorzien voor uw account. Deze switch kunt u terugvinden in het tabblad informatie in de Weepee Klantentool. Om in te loggen op de klantentool surft u naar https://ssl.weepee.org/klanten/dhtml. Aanmelden doet u met uw account nummer (of Weepee telefoonnummer) en wachtwoord.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, vul dan enkel uw accountnummer of Weepee telefoonnummer in en gebruik de knop 'Mail Wachtwoord'. Uw wachtwoord wordt dan bezorgd op het aan de account gelinkte e-mail adres.

De aanpassing zelf dient u te doen in het toestel / telefooncentrale die u gebruikt in combinatie met de Weepee diensten.

Gelieve uw SIP registratie aan te passen vóór 01/05/2019. Registraties naar het oude platform zullen na deze datum niet langer werken.

Account(s) die u dient na te kijken:

Gebruikt u de Weepee diensten in combinatie met een Gigaset toestel, dan kan u via deze link alvast meer informatie raadplegen om de registratie aan te passen.

Voor bijkomende vragen kan u steeds ons steeds contacteren via [email protected] of door te antwoorden op deze e-mail.

Bedankt voor uw vertrouwen in Weepee.

Het Weepee Team
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

@laroyj
Deze topic gaat over een EDPNet VoIP probleem
De mail van WeePee heeft hier dus niets mee te maken :wink: .

Trouwens, dit werd hier al 1 week geleden gepost: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... es#p781327
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
J-J
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 nov 2010, 14:00
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 1 keer

MrBlueSky schreef:Lijkt intussen opgelost


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoe heb je deze opgelost? Ik zit nl met hetzelfde probleem.

Bedankt
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 838
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 45 keer

J-J, jij hebt een ander probleem dan de OP.
Gelukkig & gezond 2022!
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 mar 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

J-J schreef:
MrBlueSky schreef:Lijkt intussen opgelost


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoe heb je deze opgelost? Ik zit nl met hetzelfde probleem.

Bedankt
Het was idd iets specifiek. Ik had op mijn smartphone een sip app geïnstalleerd en ingelogd met de VOIP gegevens van Edpnet. Dat werkte, omdat ik toen thuis was (op m’n Edpnet internet). Toen ik elders de sip app opende (Telenet verbinding), kon ik niet meer registreren.

Achteraf had ik pas door dat de connectie naar de edpnet VOIP server alleen kan op een edpnet verbinding zelf :wink:
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”