GRIC 33 ??

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Mijne nonk zit op dit ogenblik in Frankrijk. Maar hij heeft een probleem. Hij kan niet meer op internet met zijn pc

Nu heeft hij mij gevraagd om een bepaald bestandje of programma te downloaden op de site van Belgacom op mijn laptop

Ik ga er donderdag naartoe, dus hij zou dan via mijn laptop proberen om op internet te geraken

Kweet ni juist hoe da ding noemt van Belgacom, ma tis iets waardoor ge met uw internetgegevens ook vanuit het buitenland kunt surfen (sry voor mijn newbtalk :-) )

Iemand een idee waar ik da kan vinden want ik vind het ni direct. Tzou grik of gric 33 noemen
amj2005
Member
Member

silence
Laatst gewijzigd door amj2005 13 jul 2005, 07:46, in totaal 5 gewijzigd.
To show compassion to the wicked is to oppress the righteous; to pardon oppressors is to tyrannize the oppressed.

-Sadi, "Gulistan"
Akira
Elite Poster
Elite Poster

gelieve in het vervolg niet meer dergelijke replies te geven en direct in het an
de pispaal <<
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik had voor in .fr gewoon een accountje in België aangemaakt bij www.Free.fr , maar als Skynetter kan je zonder speciaal abonnement gebruik maken van inbelnummer +32 70 22 22 31 (je betaalt dan wel internationaal).

Waar jij op doelt is inderdaad het GRIC-netwerk, waarbij je eigenlijk gebruik maakt van lokale inbelpunten (POP, Point-Of-Presence). Bij Skynet heet dat "Net Voyager" en vind je hier alle informatie.
En amj2005, ik had geen flauw idee wat je geschreven had, voor je het verwijderd had. "an" staat trouwens voor Algemeen Nederlands, de iets hedendaagsere benaming voor wat vroeger "ABN" genoemd werd.

Om toch even uit te weiden naar taal-verschillen ... Ik werk in Nederland, Oost Brabant en kom beroepshalve wel in contact met mensen tot in Groningen, maar ik kan me niemand herinneren die een dergelijk accent (of hoe moet ik dat noemen :)) gebuikt.
Ja, Rieks (Hoogeveen), die versta ik niet, maar da's omdat die man gewoon niet articuleert :D
amj2005
Member
Member

silence
Laatst gewijzigd door amj2005 13 jul 2005, 07:43, in totaal 1 gewijzigd.
To show compassion to the wicked is to oppress the righteous; to pardon oppressors is to tyrannize the oppressed.

-Sadi, "Gulistan"
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

nootjes? ;)
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Merci voor het "constructieve" antwoord Meon :wink: Ik weet van wie ik altijd goede info kan verwachten :-)

Tis idd netvoyager dak nodig heb. Dus gewoon da prog installeren? Nog iets?

Wat is er dan met mijn taalverschil? Omdat ik niet in AN schreef ofzo? ik doe da altijd. Te AN is te stijf. We zijn hier toch onder elkaar :? Jeezes, tleven is al serieus genoeg
Akira
Elite Poster
Elite Poster

@frigo et ging niet over u maar over amj zen reply op uw post
de pispaal <<
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Kdacht al dattem et over mijn familaire taal had :-)

Merci iig
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Frigobox schreef:Tis idd netvoyager dak nodig heb. Dus gewoon da prog installeren? Nog iets?
Programma, en maandelijks abonnementsverhoging van zo'n 6 euro (zoals je op die pagina ziet)
Siglo
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

nootje: Gric Dialer bestaat niet meer: Gric is http://www.goremote.com geworden
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”