Stream blijft maar laden... En soms bij het refreshen een 5-tal seconden beeld.
Ik heb een speedtest uitgevoerd, en die waardes zijn ong als op andere dagen...
Vroeger... met DVB-T had ik dit probleem niet
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Update: plotseling terug werkend
Ah nee want jij telt mee voor hun stats "kijk eens hoeveel streamers er zijn"wied schreef:...Door hun streams nu gedeeltelijk te bekijken geef ik hun de ¨middenvinger¨ als signaal
mooie nu is dat als het neit werkt de vert talloze paraplu's heeftfredo66 schreef:Toen de gratis VRT dvb-t nog in de lucht zat werd de VRT kijker plat gebombardeerd met reclame voor VRT NU dat als veel betere vervanger zou dienst doen. Het valt me op dat de VRT nu al geen reclame meer maakt voor VRT NU maar het vervangen heeft door reclame voor "het terugkijken via de box van je provider" ...
Als signaal voor wie hoopte dat de VRT VRT NU nog echt ging verbeteren kan dat tellen ...
op dat vlak zijn de zenders gelijk comical ali (of zijt ge te jong om die nog te kennen)splinterbyte schreef:niet als het echt down is en iedereen er last van heeft
ik zie bv vtm nog nieuws geven hierover en zeggen 'stievie werkt nog'
Nog goed dat er DVB-T is ... of nee... wacht...Er zijn momenteel problemen met onze livestreams. We hopen dit euvel zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.