Hallo,
ik heb reeds enkele jaren adsl skynet vroeger hadden ze gewaarschuwd dat het misschien kon zijn dat ik geen verbinden kon maken omdat ik tever van de centrale zat, we hebben het geprobeerd en het lukte. Ik had niets van problemen, dan hebben ze de snelheid verhoogd naar 3.3Mbps eerste maanden nog altijd geen problemen. Maar na een 3 - 4 - 5 tal maanden viel verbinding constant uit. Ge hebben gebeld naar skynet ze gaden reden tever van centrale, hebben snelheid terug verlaagd naar 1.1Mbps en ons 1 maand gratis gegeven en problemen waren opgelost. Nu is snelheid terug verhoogd naar 4.4Mbps wij zitten nog altijd op 4.4Mbps maar nu valt ons internet weer contant uit, ik nu al maand zo. Morgen ga ik normaal terug bellen naar skynet. Iemand nog raads of tips?
Greetz
internet uitval
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Akira schreef:hmm wie moet ik nu op de vingers tikken voor onduidelijkheid?
spider of amj
Ik versta er ook niks van (van die amj)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
amj2005 schreef:na meer dan 20 jaar in dit land te zijn, verstaan ze je nog niet!!!!!!
teveel dialecten?
Lol, die vertalingen
Nu is het wel duidelijk ja