Iedereen beroemd

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Mede UB gebruikers, gewoon ter info: vanavond woensdag 6 maart om 19.40u in iedereen beroemd op één komt mijn dochter aan bod. Het is de uitzending over Pabo, de winkel die iedereen van naam kent maar zelf nog nooit is geweest. Mijn dochter is die met de bril met zwart montuur. Ik hoop in elk geval dat die uitzending vandaag is want mijn dochter heeft het mij deze morgen laten weten.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

proficiat maar sorry wat is pabo ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Winkel voor erotische toestanden
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Een categorie van winkels die als één van de eersten leden onder de online verkoop. Als je ziet wat in Sluis nog rest aan erotische winkels... Vroeger een reden voor een daguitstap van vele Vlamingen naar Zeeland.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Ik begrijp deze idiote reactie langs geen kanten, niet in het minst omdat de reactie totaal niks met het topic heeft te maken. En dan verschieten ze er hier van dat je op de man begint te spelen.
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Leuk dat je dochter op tv komt, maar ik ga er mijn tv niet voor opzetten. Het samenstellen van mijn playlist op spotify zal mijn avond vullen, samen met de groene bak vooraan zetten. Ik vraag me trouwens af of je uw boterham goed verdient aan de verkoop van erotische spullen.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Waarom zo vijandig allemaal? Is toch maar een leuk wist-je-datje in het 'Allerlei' forum?
mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Allemaal ? Wat is er vijandig in mijn reactie dan ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik dacht dat hij het vooral had op de posts erboven. Ik snap eerlijk gezegd niet goed wat er zo idioot is aan de reactie van Flippi, en al zeker niet waarom het zo een heftige reactie uitlokt van Jack Daniels. Zou zijn reactie nog meer begrijpen als het een reply was op mailracer.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Lap, ik lees het nu pas ...
Heb je t stukje niet opgenomen zodat je het online kan zetten?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Ervan uitgaand dit dit het volledig stukje is:
https://www.een.be/iedereen-beroemd/de- ... n-de-dildo
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Leuk fimpje met 3 leuke vrouwen.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb de uitzending opgenomen. Heb aan mijn dochter gezegd dat ik haar het bestand kan bezorgen om op haar pc te bekijken of om op dvd te branden.
Flippi
Premium Member
Premium Member

Jack Daniels schreef:Ik begrijp deze idiote reactie langs geen kanten, niet in het minst omdat de reactie totaal niks met het topic heeft te maken. En dan verschieten ze er hier van dat je op de man begint te spelen.
Welk deel begrijp je dan niet?
Mijn reactie was een aanvullend antwoord op de vraag van "Joe De Mannen" en is direct gerelateerd aan het onderwerp van jouw post.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Post ging over "iedereen beroemd" en niet over het faillissement van erotische winkels of de daguitstappen van Vlamingen naar Nederland. Voor hetzelfde geld werkte mijn dochter bij een totaal ander bedrijf dat in deze uitzending ging komen. En heel waarschijnlijk zou er daar dan ook commentaar op gekomen zijn. Enfin, bij sommigen druipt de jaloezie er serieus vanaf.
Ik had dit bericht beter gepost in het topic "te koop". Dan kon ik na het posten er meteen een slotje op plaatsen zodat er geen commentaren geplaatst konden worden. Voor wie het niet begrepen had: dit topic was puur informatief
@mods: zet hier maar een slot op of anders gaat het hier weer ontsporen.
selder
Moderator
Moderator
Bedankt: 727 keer

Ik heb alle reacties gelezen, en ik zie geen enkel probleem in geen enkele reactie. Flippi (en als alle anderen) hebben niets respectloos of jaloers gezegd, en ik vind dat je al heel veel moeite moet doen om het op een slechte manier te begrijpen.

Gaan we als mod-team nu élke thread in de gaten moeten houden omdat zogezegd een probleem is?
Jack Daniels schreef:En heel waarschijnlijk zou er daar dan ook commentaar op gekomen zijn.
Als dat je verwachting is, waarom deel je het dan in de eerste plaats?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Amai, ge voelt je wel rap aangevallen precies. Ik had uit je OP niet eens door dat ze daar werkte. Dacht dat ze er een vibrator ging kopen :-D .
ubremoved_29612
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Snap helemaal niet wat het probleem is. Niemand hier is specifiek in uw dochter geïnteresseerd, om dan meteen een slotje te willen plaatsen op een thread... Als je voor zoiets een nieuw onderwerp opent verwacht je toch een eraan gerelateerde discussie, dat is het hele nut van internetfora.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ah niemand is inderdaad geïnteresseerd in zijn dochter, maar het is gewoon een filmpje dat een (trotse?) vader deelt omdat zijn dochter op nationale tv is geweest. Kunnen we niet gewoon wat minder de zuurpruim uithangen en eens lachen met het filmpje op zich? Willen we verder babbelen over de Pabo en de daguitstap van Vlamingen naar Zeeland wel we kunnen, Userbase heeft immers al veel bewezen dat vele soorten discussies hier mogelijk zijn. Is het niks voor jou? Klik dan gewoon niet op de reageer knop. Zo simpel is het soms ...

In elk geval : ik heb er ns goed mee gelachen :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_29612
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Natuurlijk heeft hij dat recht, vond het zelf een leuk fragment. Maar waarom zou je niet verder mogen praten over hoe deze shops type Pabo steeds meer online gaan verkopen, waarom daar zo vijandig over doen en zeggen dat het niets met het onderwerp te maken heeft? Eens even melden dat je dochter op tv komt en dan een slotje willen op een thread, daar is toch helemaal niks aan...
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik denk dat er iemand een slechte dag had en daarom een kort lontje ofzo, maar ik wist echt niet wat pabo is hoor... moet ik dan ook verongelijkt reageren dat er staat dat iedereen de winkel kent ? dacht het effe niet. :beerchug:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Jack Daniels schreef:Post ging over "iedereen beroemd" en niet over het faillissement van erotische winkels of de daguitstappen van Vlamingen naar Nederland. Voor hetzelfde geld werkte mijn dochter bij een totaal ander bedrijf dat in deze uitzending ging komen. En heel waarschijnlijk zou er daar dan ook commentaar op gekomen zijn. Enfin, bij sommigen druipt de jaloezie er serieus vanaf.
Als je wou dat er op de uitzending werd gereageerd, dan had je je enkel de info moeten doorgeven dat ze op tv-komt in de rubriek .... (hoe die ook noemt) . Dat ze bij pabo werkte had je niet moeten vermelden, dat had niemand daar bij stil gestaan.
gewoon stick to the facts.
Nu,
Ik heb het gezien via de link hierboven en het lijkt me een leuk triootje die het zeer goed kunnen vinden op de werkvloer. Dat is ook wat "iedereen beroemd" siert, de manier van in beeld brengen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Ik vond het trouwens ook een leuk filmpje (en ook leuke opzet van Iedereen Beroemd).

Nu, ivm concurrentie online.. Eigenlijk is het wel raar. Voor zoiets zou ik toch liever naar Sluis of zo gaan en daar anoniem iets kopen, dan dat ik online ergens mijn naam en adresgegevens moet achterlaten :).
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Online kan je uw nonkel of uw pa niet tegenkomen, maar het is misschien toch ietske genanter als je die tegenkomt als jij de ero-winkel binnengaat en hij buiten (of omgekeerd) :).
Flippi
Premium Member
Premium Member

heist_175 schreef:Online kan je uw nonkel of uw pa niet tegenkomen, maar het is misschien toch ietske genanter als je die tegenkomt als jij de ero-winkel binnengaat en hij buiten (of omgekeerd) :).
Of uwen baas! :wave:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Even reageren. Dit topic was louter "ten titel van info". Mijn eerste reactie was niet op Joe De Mannen, die heb ik laten weten dat Pabo een erotische winkel is. Mijn reactie was gericht op de daaropvolgende. Een boompje opzetten over online verkoop, daguitstap naar Nederland... had niks met het topic te maken. Voor mij moest er zelfs niks van reactie komen. Ik denk dat andere leden hier evenzeer zouden verkondigen mocht 1 van hun kinderen op nationale tv komen.
Mailracer: in iedereen beroemd komt veel volk aan bod. Hoe kun je weten wie mijn dochter is zonder Pabo te vernoemen?
En ik blijf bij mijn standpunt: ik wou het gewoon laten weten, meer niet. En dan had ik er liefst van al een slot op gezet. Wie wou kijken, die keek. Wie niet wou kijken, die keek niet. Deze mededeling was niet bedoeld om reacties uit te lokken.
Misschien een tip voor de forum beheerders: mogelijk maken dat hier iemand een aankondiging doet van een evenement, radio of tv uitzending,... maar dat er niet gereageerd kan worden. De leden hier zijn er van op de hoogte en zijn vrij om er al dan niet aandacht aan te besteden, zonder commentaar te (kunnen) geven.
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Jack Daniels schreef:zonder commentaar te kunnen geven.
CENSUUR!
:bdaysmile:
ufoman_
Starter Plus
Starter Plus

Jack Daniels schreef:Mede UB gebruikers, gewoon ter info: vanavond woensdag 6 maart om 19.40u in iedereen beroemd op één komt mijn dochter aan bod. Het is de uitzending over Pabo, de winkel die iedereen van naam kent maar zelf nog nooit is geweest. Mijn dochter is die met de bril met zwart montuur. Ik hoop in elk geval dat die uitzending vandaag is want mijn dochter heeft het mij deze morgen laten weten.
Mijn over over buur komt ook op TV omdat hij de Lotto heeft gewonen.
Zo kan ik ook van die nutteloze topics openen om wat aandacht te trekken. :bang:
Wat gaat mijn dat aan dat u dochter op TV komt.
Wilt u misschien dat ze een bekende Vlaming wordt door hier een topic te openen.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

ufoman_ schreef: Wat gaat mijn dat aan dat u dochter op TV komt.
Iets wat mij niet aangaat lees ik niet om te beginnen. En dan ga ik er verder al zeker geen commentaar op geven.
Modbreak:
onnodige beledigingen verwijderd. zie Forumregels
ufoman_
Starter Plus
Starter Plus

Jack Daniels schreef:
ufoman_ schreef: Wat gaat mijn dat aan dat u dochter op TV komt.
Iets wat mij niet aangaat lees ik niet om te beginnen. En dan ga ik er verder al zeker geen commentaar op geven. Tenzij je natuurlijk een gefrustreerde eikel bent, ufoman genaamd.
Oei oei meneer die aandacht te kort heeft begint me hier al uit te schelden.
Aan moderatoren wordt het geen tijd om hier een slotje op te zetten?
selder
Moderator
Moderator
Bedankt: 727 keer

Joepie! Ongelooflijk, ik had het beter op voorhand gezegd, ik dacht al wel dat het uit de hand ging lopen :-p
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gesloten

Terug naar “Allerlei”