Mooie boete. Maar ja ze kunnen ertegen met hun riante prijzenpolitiek
[tweet][/tweet]
https://www.bipt.be/nl/operatoren/press ... e-facturen
BIPT legt Telenet boete op van 300.000 eur
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
Wat een corrupte boel daar bij het bipt, net alsof de mensen niet weten hoe ze dienen te veranderen van provider.
Hierover kunnen ze vitten, maar de kernproblemen, zoals de onwerkbare smalband die Telenet hanteert,waardoor de lage abo's (juist de
mensen die het meest nodig hebben) niet kunnen cordcutten, daar wordt niks aan gedaan. Arm Vlaanderen. Integendeel DVB-t laten ze
in de prullenmand gooien, als enige regio in de wereld. We zijn weeral uniek...
Hierover kunnen ze vitten, maar de kernproblemen, zoals de onwerkbare smalband die Telenet hanteert,waardoor de lage abo's (juist de
mensen die het meest nodig hebben) niet kunnen cordcutten, daar wordt niks aan gedaan. Arm Vlaanderen. Integendeel DVB-t laten ze
in de prullenmand gooien, als enige regio in de wereld. We zijn weeral uniek...
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ben geen TN liefhebber, Maar smalband is 10Mbit en die vind ik niet onwerkbaar ... cordcutten is ook weer een nieuwe hype imho, je kon al lang cordcutten als je wou ... maar ja, je moest moeite doen dan... dus nee, zever is het niet. Dat het BIPT een lege doos is weten we al lang ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Bij de lage abos met vast Volume:
De verlaagde snelheid is 1 Mbps downstream en 256 kbps upstream. (= niet werkbaar)
De 750GB "fup" abos:
10 Mbps downstream en 1 Mbps upstream. (= werkbaar)
De verlaagde snelheid is 1 Mbps downstream en 256 kbps upstream. (= niet werkbaar)
De 750GB "fup" abos:
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ddd schreef:Bij de lage abos met vast Volume:
De 750GB "fup" abos:
wa voor zever is dat !!! ge mag blij zijn dagge iets krijgt !!!!!
op is op.
Of als uw rekening leeg is ga je ook klagen tegen uw bank dat ge geen smalle rekening kunt krigen om geld of te halen 5 euro of zo
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Het was maar om de onjuiste info van Sasuke aan te vullen. Smallband bij Telenet is niet altijd 10Mbit.
Zeg ik ergens dat ik meer wil? Als ik meer wil, vertrek ik bij Telenet (heb nu een Whoppa trouwens).
Zeg ik ergens dat ik meer wil? Als ik meer wil, vertrek ik bij Telenet (heb nu een Whoppa trouwens).
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Probleem is dat je eem dacia krijgt voor de prijs van een BMW en dat een BWM zelf niet verkrijgbaar is. Telenet heeft geen ongelimiteerde abonnementen of hogere smallband snelheden.Sasuke schreef:I stand corrected. Met 1Mbit kan je inderdaad moeilijk genieten van TV zonder kabel, maar langs de andere kant ... ik wil ook graag een BMW voor de prijs van een Dacia ...
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
Een reactie in zo'n gebrekkig Nederlands, zegt eigenlijk al genoeg...wa voor zever is dat !!! ge mag blij zijn dagge iets krijgt !!!!!
op is op.
Ik denk dat de zeveraars bij Telenet zitten
Providers zitten wettelijk verplicht ten allen tijde min 1 mbit/sec aan te bieden, maw iemand volledig afknijpen is zelfs illegaal. Zelfs daar is Telenet niet correct. Als je hun smalband-download monitort
is het verre van 1 mbit/sec constant, maar lager en niet constant. Bipt zou beter daar tegen ageren.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
MaT schreef:Probleem is dat je eem dacia krijgt voor de prijs van een BMW en dat een BWM zelf niet verkrijgbaar is. Telenet heeft geen ongelimiteerde abonnementen of hogere smallband snelheden.Sasuke schreef:I stand corrected. Met 1Mbit kan je inderdaad moeilijk genieten van TV zonder kabel, maar langs de andere kant ... ik wil ook graag een BMW voor de prijs van een Dacia ...
Maar dan is het toch simpel dan ga je naar een provider die wel bij je past !!
Bij mijn weten verplicht telenet niemand om bij hen klant te komen. Er staat tijdelijk hoeveel GB je kunt verbruiken. Als uw belminuten op zijn moet je bij elke provider toch ook bijbetalen.
iphone 8+ : prox MUP
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Ten eerste heb ik dat al meer dan 10 jaar geleden gedaan.
Ten tweede is dat nu net de reden dat telenet de boete krijgt: het niet vermelden van de easyswitch id bemoeilijkt het vlot overstappen. Het heeft anderhalf jaar geduurd eer het in orde was en 6 maand later dan ze beloofd hadden.
Ten tweede is dat nu net de reden dat telenet de boete krijgt: het niet vermelden van de easyswitch id bemoeilijkt het vlot overstappen. Het heeft anderhalf jaar geduurd eer het in orde was en 6 maand later dan ze beloofd hadden.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron