LeechDSL

Plaats reactie
Gast

www.warez.be

Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant :-) (als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
Ne gast

Anonymous schreef:www.warez.be
Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant :-) (als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
Great, nog maar pas klant en al zien dat je 121 euro promo misloopt....
cL
Member
Member
Provider

Anonymous schreef:www.warez.be

warez.be? leechdsl?
Gedaan met smallband, gedaan met extra volumeblokken. Met LeechDSL kan je al je films, series, games, ... downloaden zonder je iets van limieten te moeten aantrekken. Schrijf je vandaag nog in en krijg toegang tot de LeechDSL FTP server.
:eek: :?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer
Provider

Had ik nu niet vast gezeten aan mijn huidige provider :-( had ik nu Realdsl.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer
Provider

Realdsl staat nog in kinderschoentjes ja :S

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

Ik vind dat maar tricky business een abbo zo noemen en er zo reclame voor maken, lijkt eerder een honeypot voor sabam ofzo :-)
[The Cleaner]
Member
Member
Provider

zouden ze bij realroot nu echt meer klanten krijgen door al die babes bij hun producten te showen? :)
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Provider

The_Borg schreef:Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
Klacht? Waarvoor?
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

"Met LeechDSL kan je al je films, series, games, ... downloaden zonder je iets van limieten te moeten aantrekken. Schrijf je vandaag nog in en krijg toegang tot de LeechDSL FTP server."

:?

1 April is toch nog ver af dacht ik ?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ah oeps, had da nie gelezen :oops:
Silence
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer
Provider

The_Borg schreef:Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
Het is een kwestie van straffer hoe liever. Denk dat ze er niets om zouden geven dat er binnen 2 weken een klacht komt, is goedkope reclame. Men zoekt gewoon het randje op. Ah komaan ik herinner mij nog benaderd worden door iemand van telenet die met hun nieuwsserver met een groot aanbod van binaries stond te leuren.

Genoeg muziek, films , games trouwens uitgegeven in de creative common licence om op een FTP te zetten. Zitten soms wel serieus goeie dingen tussen ook.

Nu zelf zou ik het anders hebben gedaan, k'zou een samenwerking hebben afsgesloten met giganews en/of een andere binarie provider en zo hebben geadverteerd.

Het strafste van reclamecampagne vond ik toch dat van Activision. Dat ze adverteren op grafstenen. Het heeft niet lang geduurd maar tussentijds had het voor zoveel rumoer en ophef gezorgd dat het game ferm in het nieuws kwam. Heel de campagne had maar enkele duizenden dollars en dat was totaal niet in vergelijking met de exposure die hun product had en wat het hen zou hebben gekost bij een "normale" advertentiecampagne.
verdickt
Premium Member
Premium Member
Provider

Ze hebben er alvast een klant bij
Tae
Premium Member
Premium Member
Provider

Lijkt me wel wat eerlijk gezegd :-D

btw ik heb dat toch nog al gelezen hoor dat je vanalles kunt downloaden zoals films, muziek, software, etc.

Maar nog nooit gehoord dat ze zelf een leech ftp server hebben :twisted: :lol:
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer
Provider

Dien baas daar is zeker nen echten leecher? :-)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
amyas
Starter Plus
Starter Plus
Provider

heh fijn initiatief
hopelijk kan hun LeechDSL FTP server het trekken
:-)
Braincel
Pro Member
Pro Member
Provider

Tae schreef:Lijkt me wel wat eerlijk gezegd :-D

btw ik heb dat toch nog al gelezen hoor dat je vanalles kunt downloaden zoals films, muziek, software, etc.

Maar nog nooit gehoord dat ze zelf een leech ftp server hebben :twisted: :lol:
Denk dat jullie een beetje de boel aan het verdraaien zijn een FUP van 100gig gemiddeld is normaal in het veranderende media landschap( denk aan streaming video en audio, zie nergens staan dat ze zelf een ftp draaien,met illegale software.
beetje opletten wat je zegt denk ik.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Provider

:? Lees dan de tekst nogmaals, het staat er in (en neen, ik quote het niet meer).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Genghis
Pro Member
Pro Member
Provider

staat er idd bij vermeld... ma afgezien van de legale aspecten is da slim gezien... de gebruiker leeched full speed, en hun kost het geen fluit, want het blijft binnen het realroot netwerk (traffiek)...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Volgens mij was dat een FTP server op OCC en der staat nie op dat daar illegale content op staat hé. :wink:
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ja dat is zoals de organisatie van occ tegen de VRT; "Er worden 'waarschijnlijk' wel films en muziek uitgewisseld". :-D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:
Provider

"Het is onmogelijk om dat op zo een grote schaal te controleren" :)

En da meiske da daar op den TV zegt da ze voor de muziek komt... Ook wel heel slim da. En ondertussen maar the sims spelen. Ze had wel het originele dooske bij :)
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

Ken schreef:Realdsl staat nog in kinderschoentjes ja :S
aan wat zitte gij vast dat ge o zo optimistisch bent :p
KK
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ofloo schreef:
Ken schreef:Realdsl staat nog in kinderschoentjes ja :S
aan wat zitte gij vast dat ge o zo optimistisch bent :p
Aan EDPNet met een glijdende meter en gegarandeerde smalband boven de 50 gig. :roll:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”