Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant

Great, nog maar pas klant en al zien dat je 121 euro promo misloopt....Anonymous schreef:www.warez.be
Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant(als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
warez.be? leechdsl?Anonymous schreef:www.warez.be
Gratis aansluiting, nu wordt het echt interessant(als ge net als mij naar occ gaat toch) ...
Gedaan met smallband, gedaan met extra volumeblokken. Met LeechDSL kan je al je films, series, games, ... downloaden zonder je iets van limieten te moeten aantrekken. Schrijf je vandaag nog in en krijg toegang tot de LeechDSL FTP server.
Klacht? Waarvoor?The_Borg schreef:Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
Het is een kwestie van straffer hoe liever. Denk dat ze er niets om zouden geven dat er binnen 2 weken een klacht komt, is goedkope reclame. Men zoekt gewoon het randje op. Ah komaan ik herinner mij nog benaderd worden door iemand van telenet die met hun nieuwsserver met een groot aanbod van binaries stond te leuren.The_Borg schreef:Mm, dit gaat geen 2 weken duren of ze krijgen wel een klacht tegen zich. Serieus, dat een professioneel ( ? ) bedrijf deze tour nog op gaat vind ik op zijn minst vreemd.
Denk dat jullie een beetje de boel aan het verdraaien zijn een FUP van 100gig gemiddeld is normaal in het veranderende media landschap( denk aan streaming video en audio, zie nergens staan dat ze zelf een ftp draaien,met illegale software.Tae schreef:Lijkt me wel wat eerlijk gezegd![]()
btw ik heb dat toch nog al gelezen hoor dat je vanalles kunt downloaden zoals films, muziek, software, etc.
Maar nog nooit gehoord dat ze zelf een leech ftp server hebben![]()