Mijn ipad telenet mobile app duidt "nog 24 dagen" aan terwijl dat amper "nog 19 dagen" moet zijn.Als ik mijn app open ben ik automatisch ingelogd.
Daarom heb ik eens uitgelogd maar ik kon daarna niet terug inloggen; dus heb ik de app verwijderd en terug herinstalleerd.
Terug proberen inloggen maar hij zegt dat er een fout gebeurd is.Verschillende keren geprobeerd.
Ik heb mijn login getest op http://www.telenet.be en dat werkt.
Wordt de app niet meer gesupporteerd?
misschien was ik niet duidelijk genoeg maar met deze app bedoel ik de app die het verbruik weergeeft van je smartphone abonnement bij telenet.
ipad telenet mobile app loopt vast
Opgelost: blijkbaar was er een tijdelijk technisch probleem bij telenet.
In de telenet winkel hebben ze mij verteld dat ze er bij telenet aan aan het werken waren.
Ik heb de indruk dat de laatste versie van de mobile app iets nieuws inhoud, namelijk dat hij een profiel toevoegd aan uw ipad die zich bezig houd met de selectie van de wifi's.
In de telenet winkel hebben ze mij verteld dat ze er bij telenet aan aan het werken waren.
Ik heb de indruk dat de laatste versie van de mobile app iets nieuws inhoud, namelijk dat hij een profiel toevoegd aan uw ipad die zich bezig houd met de selectie van de wifi's.