Het zinkend schip van Mobile Vikings
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
da's dan een andere discussie...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Klopt, ik had het mss ook niet als reden moeten aanhalen. Neemt niet weg dat ik het mateloos irritant vind dat ik niet even naar mijn vrouw of kinderen kan bellen als ik in de file sta om te melden dat ik later zal zijn dan voorzien. Als dat één tot een paar keer voorkomt is daarmee te leven, als je in zowat de helft van de momenten dat je wil bellen gewoon niet kan bellen is dat er voor mij teveel aan.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Hoe had je het dan afgeschaft willen zien ? geleidelijk ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Stilaan ook eens aan het kijken naar de mogelijke alternatieven. Ik zag hier bij orange een gelijkaardig aanbod (4GB voor 15eur). Iemand hier ervaring mee?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Mss. eens zoekfunctie op forum gebruiken. Is een eeuwenoud product nl.Jos0123 schreef:Iemand hier ervaring mee?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga
Voorheen Mobistar Internet on Mobile.
En deze thread gaat over MV, niet over ervaringen Orange prepaid.
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
- Locatie: Harelbeke
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 10 keer
Ook klantvriendelijke mail gekregen...
Ze gaan zomaar mijn simkaart desactiveren voor enkele dagen
-----------
Hey xxx,
Zoals je misschien al gelezen hebt, stappen we over naar een nieuw technisch platform. Voor 11 februari moesten alle Mobile Vikings op dat nieuwe platform actief zijn.
We hebben ettelijke pogingen gedaan om ook jouw simkaart met nummer xxxxxxxxxxx over te zetten. Helaas is dat voor jouw nummer niet gelukt.
Het oude platform gaan we nu definitief afsluiten. Wat betekent dat voor jou?
In de nacht van 9 op 10 februari gaan we je simkaart deactiveren. Vanaf dat moment zul je dus niet meer kunnen bellen, surfen en sms’en.
In de loop van de week daarna gaan we je nummer xxxxxxxx overzetten naar het nieuwe platform zodat het niet verloren gaat. Ook je eventuele bundels en belwaarde worden overgezet.
Zodra dat is gebeurd, krijg je van ons een mail met daarin een link om een nieuwe simkaart aan te vragen. Die simkaart sturen we dan zo snel mogelijk naar je op (voor 14u bestellen, dezelfde dag nog verzonden). Die zal na activatie meteen actief zijn op het nieuwe platform.
Nog vragen? Je weet ons te vinden.
Viking-groeten,
De Mobile Vikings-crew
Ze gaan zomaar mijn simkaart desactiveren voor enkele dagen
-----------
Hey xxx,
Zoals je misschien al gelezen hebt, stappen we over naar een nieuw technisch platform. Voor 11 februari moesten alle Mobile Vikings op dat nieuwe platform actief zijn.
We hebben ettelijke pogingen gedaan om ook jouw simkaart met nummer xxxxxxxxxxx over te zetten. Helaas is dat voor jouw nummer niet gelukt.
Het oude platform gaan we nu definitief afsluiten. Wat betekent dat voor jou?
In de nacht van 9 op 10 februari gaan we je simkaart deactiveren. Vanaf dat moment zul je dus niet meer kunnen bellen, surfen en sms’en.
In de loop van de week daarna gaan we je nummer xxxxxxxx overzetten naar het nieuwe platform zodat het niet verloren gaat. Ook je eventuele bundels en belwaarde worden overgezet.
Zodra dat is gebeurd, krijg je van ons een mail met daarin een link om een nieuwe simkaart aan te vragen. Die simkaart sturen we dan zo snel mogelijk naar je op (voor 14u bestellen, dezelfde dag nog verzonden). Die zal na activatie meteen actief zijn op het nieuwe platform.
Nog vragen? Je weet ons te vinden.
Viking-groeten,
De Mobile Vikings-crew
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 1888
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Had je nog geen simkaart gekregen of een uitnodiging om ze aan te vragen?
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 02 aug 2016, 20:45
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 1 keer
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190211_041 ... le-vikings
(Alweer) problemen voor klanten van Mobile Vikings: storingen kosten de operator “paar duizend klanten”
Vandaag om 18:56
door tj
Aanhoudende storingen hebben de veroveringstocht van Mobile Vikings een halt toegeroepen. De operator, jarenlang de luis in de pels van de grote spelers op de telecommarkt, schakelde de voorbije maanden over op een nieuw technisch platform. Dat ging gepaard met zo veel klachten dat de telefonische klantendienst zelfs de lijnen moest afsluiten. “We hebben twee jaar in een bouwwerf geleefd, maar weldra zijn we klaar om opnieuw het voortouw te nemen”, klinkt het bij Mobile Vikings, dat naar eigen zeggen “een paar duizend klanten” verloor.
Geen verkooppunten, (bijna) geen marketingbudget en geen eigen zendmasten. Tel daar nog een groot gemeenschapsgevoel (geen klanten, maar ‘Vikingen’) en lage prijzen bij, en u weet hoe Mobile Vikings de voorbije tien jaar een (jong) publiek veroverde. Als Limburgse start-up wist de operator de eerste vier jaar 100.000 ‘Vikingen’ te verleiden, twee jaar later waren dat er al 200.000.
In 2015 nam Medialaan, het moederbedrijf van onder meer VTM en Qmusic, Mobile Vikings over. Al die tijd maakte de operator gebruik van het netwerk van BASE. Toen die laatste echter overgenomen werd door Telenet, legde de Europese Commissie voorwaarden op, om “de gezonde concurrentie op de Belgische markt te handhaven”. BASE verkocht zijn belang van 50 procent aan Medialaan, dat wel op zoek moest naar een nieuw netwerk. Dat werd uiteindelijk Orange.
Klantendienst
Om die verandering mogelijk te maken, moest er eerst overgeschakeld worden op een nieuw technisch platform. En dat liep allesbehalve van een leien dakje. Niet alleen moesten alle klanten een nieuwe simkaart krijgen, maar het voorbije half jaar regende het ook klachten van klanten die niet meer konden bellen, sms’en of surfen. In die mate zelfs dat Mobile Vikings de lijnen van de telefonische klantendienst afsloot en mea culpa sloeg in een filmpje op sociale media. “In 2018 kregen wij 70 meldingen over storingen bij Mobile Vikings”, zegt ombudsman telecommunicatie Luc Tuerlinckx. “In januari 2019 waren dat er al twaalf. De stijging zet zich dus gewoon door.”
Gisteren, net op de dag waarop alle klanten op dat nieuwe technische platform zouden moeten zitten, was het alweer van dat. Vanaf 13 uur zaten tal van gebruikers urenlang zonder mobiel bereik. “Het is niet meer normaal”, zucht Heusdenaar Sanli Ömer. “Ik ben nu zo’n zes jaar klant, want Mobile Vikings was vroeger het beste op de markt. De laatste twee maanden heb ik echter af en toe geen internet of geen ontvangst, en de voorbije twee weken was regelmatig alles weg. Voor mij is het genoeg geweest, ik schakel straks over naar een andere operator.”
“Boeiend jaar”
Mobile Vikings zelf erkent dat het een “boeiend jaar” geweest is. “We hebben twee jaar op een bouwwerf geleefd, maar we geloven weldra klaar te zijn om opnieuw het voortouw te nemen. De voorbije maanden zijn we enkel nog maar bezig geweest met de overschakeling naar dat nieuw platform. Daarvoor hebben we alle Vikingen een nieuwe simkaart moeten bezorgen.”
Samen met JIM Mobile, dat ook in handen is van Medialaan, had Mobile Vikings een jaar geleden 365.000 klanten. Is dat vandaag nog zo? “Dat aantal ligt nu een beetje lager, maar dat heeft niet alleen met die storingen te maken. De concurrentie op de markt is ook moordend. We zien bijvoorbeeld dat veel jongeren overstappen naar Proximus, omdat ze een abonnement krijgen van hun werkgever.”
Oprichter en ex-CEO Frank Bekkers: “Binnenkort weer grote voorsprong”
Hoe zou Frank Bekkers, oprichter van Mobile Vikings en jarenlang CEO, de moeilijke periode voor zijn succeskindje ervaren? Met veel vertrouwen in de toekomst, zo blijkt.
“Uiteraard vind ik de huidige situatie heel jammer, maar ik weet dat ze door dit proces moeten om binnenkort weer een grote technische voorsprong te hebben op de concurrenten. Ik verwacht dat in maart alle problemen voorbij zullen zijn, en dan zal Mobile Vikings een flinke stap vooruit gezet hebben.”
De vraag is echter of de klanten die storingen zullen blijven tolereren. “Volgens mij wel, al mag het ook geen maanden meer duren. Het vertrouwen winnen zal een tijdje duren, maar er is een enorme veerkracht. En naar wat ik hoor, staan er de komende maanden een aantal dingen op stapel waar de klanten zeer tevreden mee zullen zijn. Maar daar mag ik niets over zeggen.” (lacht)
(Alweer) problemen voor klanten van Mobile Vikings: storingen kosten de operator “paar duizend klanten”
Vandaag om 18:56
door tj
Aanhoudende storingen hebben de veroveringstocht van Mobile Vikings een halt toegeroepen. De operator, jarenlang de luis in de pels van de grote spelers op de telecommarkt, schakelde de voorbije maanden over op een nieuw technisch platform. Dat ging gepaard met zo veel klachten dat de telefonische klantendienst zelfs de lijnen moest afsluiten. “We hebben twee jaar in een bouwwerf geleefd, maar weldra zijn we klaar om opnieuw het voortouw te nemen”, klinkt het bij Mobile Vikings, dat naar eigen zeggen “een paar duizend klanten” verloor.
Geen verkooppunten, (bijna) geen marketingbudget en geen eigen zendmasten. Tel daar nog een groot gemeenschapsgevoel (geen klanten, maar ‘Vikingen’) en lage prijzen bij, en u weet hoe Mobile Vikings de voorbije tien jaar een (jong) publiek veroverde. Als Limburgse start-up wist de operator de eerste vier jaar 100.000 ‘Vikingen’ te verleiden, twee jaar later waren dat er al 200.000.
In 2015 nam Medialaan, het moederbedrijf van onder meer VTM en Qmusic, Mobile Vikings over. Al die tijd maakte de operator gebruik van het netwerk van BASE. Toen die laatste echter overgenomen werd door Telenet, legde de Europese Commissie voorwaarden op, om “de gezonde concurrentie op de Belgische markt te handhaven”. BASE verkocht zijn belang van 50 procent aan Medialaan, dat wel op zoek moest naar een nieuw netwerk. Dat werd uiteindelijk Orange.
Klantendienst
Om die verandering mogelijk te maken, moest er eerst overgeschakeld worden op een nieuw technisch platform. En dat liep allesbehalve van een leien dakje. Niet alleen moesten alle klanten een nieuwe simkaart krijgen, maar het voorbije half jaar regende het ook klachten van klanten die niet meer konden bellen, sms’en of surfen. In die mate zelfs dat Mobile Vikings de lijnen van de telefonische klantendienst afsloot en mea culpa sloeg in een filmpje op sociale media. “In 2018 kregen wij 70 meldingen over storingen bij Mobile Vikings”, zegt ombudsman telecommunicatie Luc Tuerlinckx. “In januari 2019 waren dat er al twaalf. De stijging zet zich dus gewoon door.”
Gisteren, net op de dag waarop alle klanten op dat nieuwe technische platform zouden moeten zitten, was het alweer van dat. Vanaf 13 uur zaten tal van gebruikers urenlang zonder mobiel bereik. “Het is niet meer normaal”, zucht Heusdenaar Sanli Ömer. “Ik ben nu zo’n zes jaar klant, want Mobile Vikings was vroeger het beste op de markt. De laatste twee maanden heb ik echter af en toe geen internet of geen ontvangst, en de voorbije twee weken was regelmatig alles weg. Voor mij is het genoeg geweest, ik schakel straks over naar een andere operator.”
“Boeiend jaar”
Mobile Vikings zelf erkent dat het een “boeiend jaar” geweest is. “We hebben twee jaar op een bouwwerf geleefd, maar we geloven weldra klaar te zijn om opnieuw het voortouw te nemen. De voorbije maanden zijn we enkel nog maar bezig geweest met de overschakeling naar dat nieuw platform. Daarvoor hebben we alle Vikingen een nieuwe simkaart moeten bezorgen.”
Samen met JIM Mobile, dat ook in handen is van Medialaan, had Mobile Vikings een jaar geleden 365.000 klanten. Is dat vandaag nog zo? “Dat aantal ligt nu een beetje lager, maar dat heeft niet alleen met die storingen te maken. De concurrentie op de markt is ook moordend. We zien bijvoorbeeld dat veel jongeren overstappen naar Proximus, omdat ze een abonnement krijgen van hun werkgever.”
Oprichter en ex-CEO Frank Bekkers: “Binnenkort weer grote voorsprong”
Hoe zou Frank Bekkers, oprichter van Mobile Vikings en jarenlang CEO, de moeilijke periode voor zijn succeskindje ervaren? Met veel vertrouwen in de toekomst, zo blijkt.
“Uiteraard vind ik de huidige situatie heel jammer, maar ik weet dat ze door dit proces moeten om binnenkort weer een grote technische voorsprong te hebben op de concurrenten. Ik verwacht dat in maart alle problemen voorbij zullen zijn, en dan zal Mobile Vikings een flinke stap vooruit gezet hebben.”
De vraag is echter of de klanten die storingen zullen blijven tolereren. “Volgens mij wel, al mag het ook geen maanden meer duren. Het vertrouwen winnen zal een tijdje duren, maar er is een enorme veerkracht. En naar wat ik hoor, staan er de komende maanden een aantal dingen op stapel waar de klanten zeer tevreden mee zullen zijn. Maar daar mag ik niets over zeggen.” (lacht)
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik laatst in Zwitserland was.silencer schreef:Voor mij is het nu helemaal gezonken, nu de gratis roaming bruusk afgeschaft werd voor Zwitserland.
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 29 jul 2016, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 8 keer
Deze ochtend 3 keer gereboot omwille van wegvallende / geen dataverbinding (soms met indicatie verbinding H+/4G/4G+, soms zonder). Da's de eerste keer dat ik last had van de storingen, moet ik er bij vermelden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Deze morgen ook data problemen en daardoor op de fiets geen radio. Via de MV app raden ze aan om 3G te proberen.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
De site had gisteren ook wat problemen. Waarschijnlijk omdat iedereen uitleg zocht.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
En echt alle spirit van vroeger is eruit he. Foutje ivm de punten, vroeger zou men gezegd hebben: je mag ze houden, nu: we gaan ze terugnemen.
Toch toeval zeker dat mijn puntensaldo op nul stond?
Code: Selecteer alles
Ongeveer een maand geleden hebben we je per ongeluk 15 Vikingpunten gegeven. In je Viking Wallet stonden die nog in wacht, omdat iemand jouw nummer had doorgegeven tijdens zijn/haar registratie en nog geen eerste volledige betaling gedaan had. Door een technisch probleem zijn die Vikingpunten bruikbaar geworden in je account. Dat was dus niet de bedoeling, want hij/zij is nooit actief geworden als Mobile Vikings-klant (door die eerste betaling te doen). We wilden je nu laten weten dat we die 15 Vikingpunten weer gaan verwijderen. Heb je hier intussen al Vikingpunten van gebruikt? Geen zorgen, we verwijderen dan alleen de overgebleven Vikingpunten zodat je Viking Wallet niet negatief is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
probleem 1001:
Ongeveer een maand geleden hebben we je per ongeluk 90 Vikingpunten gegeven. In je Viking Wallet stonden die nog in wacht, omdat iemand jouw nummer had doorgegeven tijdens zijn/haar registratie en nog geen eerste volledige betaling gedaan had. Door een technisch probleem zijn die Vikingpunten bruikbaar geworden in je account. Dat was dus niet de bedoeling, want hij/zij is nooit actief geworden als Mobile Vikings-klant (door die eerste betaling te doen). We wilden je nu laten weten dat we die 90 Vikingpunten weer gaan verwijderen. Heb je hier intussen al Vikingpunten van gebruikt? Geen zorgen, we verwijderen dan alleen de overgebleven Vikingpunten zodat je Viking Wallet niet negatief is.
Onze excuses voor de verwarring! Als je nog vragen zou hebben, aarzel dan niet om ze te stellen.
Viking-groeten,
De Mobile Vikings-crew
Ongeveer een maand geleden hebben we je per ongeluk 90 Vikingpunten gegeven. In je Viking Wallet stonden die nog in wacht, omdat iemand jouw nummer had doorgegeven tijdens zijn/haar registratie en nog geen eerste volledige betaling gedaan had. Door een technisch probleem zijn die Vikingpunten bruikbaar geworden in je account. Dat was dus niet de bedoeling, want hij/zij is nooit actief geworden als Mobile Vikings-klant (door die eerste betaling te doen). We wilden je nu laten weten dat we die 90 Vikingpunten weer gaan verwijderen. Heb je hier intussen al Vikingpunten van gebruikt? Geen zorgen, we verwijderen dan alleen de overgebleven Vikingpunten zodat je Viking Wallet niet negatief is.
Onze excuses voor de verwarring! Als je nog vragen zou hebben, aarzel dan niet om ze te stellen.
Viking-groeten,
De Mobile Vikings-crew
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
En bij jou ook ‘toevallig’ alle punten al opgebruikt Silencer?
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier zijn de punten ondertussen al terug afgehouden.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
pfft, de simkaartstatuspagina (scrabble !) vertoont nu dit:
Nu begin ik het zelfs beu te worden...
J.
terwijl het helemaal geen data only kaart is en ze zijn trouwens ook al vervangen.Wil je Mobile Vikings blijven gebruiken op ons nieuwe platform? Dan moet je je huidige data-only simkaart gratis vervangen door een standaard-simkaart. Kijk je adres na, en bestel hier je vervang-simkaart.
Nu begin ik het zelfs beu te worden...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik heb de mail ivm die punten ook gehad...
detail: ik heb die nooit gezien in mijn wallet!
heb ze ook niet gebruikt gehad (wegens, oa, niet gezien te hebben... thans wel meermaals ingelogd geweest laatste 2 maand)
het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
niet in wacht, niet in reserve, niet in mijn wallet. gewoon nergens.
heb ze al een mailtje gestuurd dat als ik die punten niet krijg, maar wel de zever, het voor mij niet meer hoeft.
eind deze maand heb ik ofwel mijn punten ofwel een andere operator, de echte vikings zitten toch al lang niet meer achter het roer ginds,
dus voor hun trouw te blijven moet je het niet doen.
en om medialaan te steunen... sja, ik vind hen nu niet bepaald een goed doel en het is ook niet dat wij meer als een nummertje zijn in hun boeken.
detail: ik heb die nooit gezien in mijn wallet!
heb ze ook niet gebruikt gehad (wegens, oa, niet gezien te hebben... thans wel meermaals ingelogd geweest laatste 2 maand)
het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
niet in wacht, niet in reserve, niet in mijn wallet. gewoon nergens.
heb ze al een mailtje gestuurd dat als ik die punten niet krijg, maar wel de zever, het voor mij niet meer hoeft.
eind deze maand heb ik ofwel mijn punten ofwel een andere operator, de echte vikings zitten toch al lang niet meer achter het roer ginds,
dus voor hun trouw te blijven moet je het niet doen.
en om medialaan te steunen... sja, ik vind hen nu niet bepaald een goed doel en het is ook niet dat wij meer als een nummertje zijn in hun boeken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Dat puntengedoe waarbij ze letterlijk een uur op voorhand aankondigen dat ze 15 punten gaan afhouden enkel als er genoeg over zijn.... zou dat geen rebellie zijn van de echte vikings die er nog overblijven. Ze hadden misschien opdracht gekregen vanwege hogerhand die punten terug te halen maar hadden daar zelf niet veel zin in?
Want komaan, een beetje geek gaat dan toch zorgen dat er geen punten overblijven om af te houden? Dat moeten ze toch ook geweten hebben?? Leuk alleszins. Bij mij staat er nu: manuele correctie -0. Hahahaha. Anders: goeie Belgenmop.
Want komaan, een beetje geek gaat dan toch zorgen dat er geen punten overblijven om af te houden? Dat moeten ze toch ook geweten hebben?? Leuk alleszins. Bij mij staat er nu: manuele correctie -0. Hahahaha. Anders: goeie Belgenmop.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Toevallig geen ublock gebruiker, of andere adblocker/tracking blocker? Als mijn ublock aanstaat (blokkeert vermoedelijk de tracking van MV), dan krijg ik geen punten.Splitter schreef:het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Geen punten ,= claim indienen zie website hoe.gm123 schreef:Toevallig geen ublock gebruiker, of andere adblocker/tracking blocker? Als mijn ublock aanstaat (blokkeert vermoedelijk de tracking van MV), dan krijg ik geen punten.Splitter schreef:het frappante is, ik heb onlangs een kleine trip gedaan, gekocht met vikingdeals aan via expedia, en die punten kan ik nu ook NERGENS vinden...
Mijn eigen ervaring firefox plugin , chrome plugin = geen punten.
Edge zonder iets extra's direct punten.
Wel gestart vanaf MV site.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
nope... enfin, jawel maar dat is het niet.
ik heb nog een mailtje met bevestiging dat de punten in wacht stonden, en die hebben er ook gestaan.
nu dus niet meer.
ik heb ook dat mailtje gehad van die zogenaamd toegekende punten, maar die heb ik nooit effectief in de vikingpunten zien opduiken.
@fendtje: de punten (weliswaar nog in wacht) waren er effectief maar zijn nu ineens verdwenen.
lijkt alsof MV grote kuis heeft gehouden in dat hele systeem (want er stonden er nog wel meer in wacht van 6j geleden die nooit afgerond zijn geweest, en die zijn ook weg)
ze hebben dus schijnbaar teveel gewist en een mailtje gestuurd dat ze punten zouden verwijderen die nooit zelfs effectief toegekend zijn geweest (hoewel dus dat mailtje wel verstuurd is geweest... vond ik toen al raar, maar soit, het is nu niet dat dit de eerste issue was sinds de overname)
ik heb nog een mailtje met bevestiging dat de punten in wacht stonden, en die hebben er ook gestaan.
nu dus niet meer.
ik heb ook dat mailtje gehad van die zogenaamd toegekende punten, maar die heb ik nooit effectief in de vikingpunten zien opduiken.
@fendtje: de punten (weliswaar nog in wacht) waren er effectief maar zijn nu ineens verdwenen.
lijkt alsof MV grote kuis heeft gehouden in dat hele systeem (want er stonden er nog wel meer in wacht van 6j geleden die nooit afgerond zijn geweest, en die zijn ook weg)
ze hebben dus schijnbaar teveel gewist en een mailtje gestuurd dat ze punten zouden verwijderen die nooit zelfs effectief toegekend zijn geweest (hoewel dus dat mailtje wel verstuurd is geweest... vond ik toen al raar, maar soit, het is nu niet dat dit de eerste issue was sinds de overname)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik heb nog snel de meeste punten gecashed! Maar alle gratis verkregen punten van BOL.com e.a. zijn allemaal verdwenen (was enkel minuten later).
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hier ook geen enkel probleem qua punten, noch voor m'n partner.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Idem hier, al mijn punten nog aanwezig. Ik vraag mij af wat er gaande is bij eenieder die zulke rare dingen meemaakt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik heb een data-only voor een mifi toestel.
Sinds de nieuwe simkaart actief is (bij hun overzet) werkte dat ineens niet meer, want het toestel herkent het home netwerk van de nieuwe kaart als een roaming netwerk.
Dus heb ik roaming moeten activeren.
Extra gevolg is dat de inbegrepen 2GB in het dataplan nu ineens niet meer als "free" in het verbruik staat geregistreerd, maar met prijs.
Terwijl er overigens geen cent aangerekend wordt.
Er loopt daar niet veel goed precies.
Sinds de nieuwe simkaart actief is (bij hun overzet) werkte dat ineens niet meer, want het toestel herkent het home netwerk van de nieuwe kaart als een roaming netwerk.
Dus heb ik roaming moeten activeren.
Extra gevolg is dat de inbegrepen 2GB in het dataplan nu ineens niet meer als "free" in het verbruik staat geregistreerd, maar met prijs.
Terwijl er overigens geen cent aangerekend wordt.
Er loopt daar niet veel goed precies.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Dat is altijd al zo geweest, die beperking van 60 min/dag. Op zich is het nu duidelijker, lijkt me.q-tec schreef:Punten hier geen problemen.
Wel in de app gezien dat ze de gratis minuten tussen vikings onderling teruggeschroefd hebben tot 60min per dag in plaats van een maandelijks aantal minuten?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Op de website staat Zwitserland er nog bij (voorlopig dan?).silencer schreef:Voor mij is het nu helemaal gezonken, nu de gratis roaming bruusk afgeschaft werd voor Zwitserland.
Heeft dat iets te maken met het wisselen van Base naar Orange ?
Vroeger was bij Simyo bvb ook Zwitserland gewoon inbegrepen (en die zaten ook achter Base).
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.