Gray schreef:Bwa, ibood is toch wel van een ander kaliber (en lid van de metro group)
Dat vond ik dus helemaal niet. Heb overigens nog eens naar al mijn bestellingen (een tiental bij elk) gekeken om mijn geheugen wat op te frissen.
Ibood:
* een Camcorder met intern memory, die uiteindelijk een ander type bleek te zijn en ze dan maar achteraf een memory kaartje leverden (maar waardoor je dus wel niet meer kon bijpluggen).
* een 1TB HDD die ik ineens dubbel kreeg, en ze dan achteraf kwamen smeken om hem terug te sturen.
* niet halen van levertijden
* sowieso vaak de indruk dat het B-producten waren, bvb veel miserie met een Seagate NAS (die dan wel weer spotgoedkoop was, incl. 12TB).
1DF:
* set van 8 rookmelders. Een er van blijkt kapot, ik contacteer hen en in no time ligt er een nieuw duopack in de bus.
* bureaustoel met verbogen armleuning waardoor die niet goed te monteren viel. Contaceer support en vrij snel erna heb ik een nieuwe armleuning.
* zelfde bureaustoel verliest een wiel buiten garantie-tijd. Ik zie eenzelfde stoel in een dagaanbieding, en vraag op het forum of iemand weet waar je reservewielen voor die stoel kunt krijgen. Dezelfde dag krijg ik een mail van 1DF dat ze de leverancier gecontacteerd hebben voor me. Een week later ligt er een pakketje in de bus met VIER reservewielen !
Enig grote nadeel van 1DF was hun website, nl dat wanneer een product afgelopen is, je er ook niets meer van terugvind, terwijl ik achteraf toch nog eens wat reacties wou lezen en zo.