Hm dacht dat we in een democratie leefde doet me aan karl marx en toestanden denken.
In ieder geval worden we flink uitgelachen in nederland kan ik van meespreken heb er een paar jaar voor me werk moeten wonen.
Houd inderdaad de prijzen hoog en is de reden ook dat telenet zoveel
mensen probeerd te ronselen.
Achtereen heb dus als zij het willen telenet tv,telefoon en internet in huis.
UPC schaft volumelimieten af voor Chello Extreme
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
chellogebruiker schreef:Laat je niet verblinden door die limiet. Je moet al veel geduld hebben om ook maar iets te downloaden.
De snelheden zijn zeer laag, veel lager dan telenet en veel lager dan ze adverteren.
Klantvriendelijkheid is onbestaand.
In Brussel is nederlandstaligheid een probleem.
Betrouwbaarheid is ook een probleem. De laatste weken veel uitval van de mailserver en van de de connectie.
Zou graag Telenet als alternatief hebben in Brussel.
haha da komt van telenet dat kan niet anders komt da internet ni van de ku ?
da is snel !!
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Braincel schreef:Hm dacht dat we in een democratie leefde doet me aan karl marx en toestanden denken.
In ieder geval worden we flink uitgelachen in nederland kan ik van meespreken heb er een paar jaar voor me werk moeten wonen.
dat ze die liberalisering eens op de kabel toepassen ..
belgacom moest da ook en elektrabel ook waarom telenet niet !!!
meon schreef:Hebt ge de voorbije jaren dan ook TV gekeken via het Internet? Toch ook niet, en toch was dat dezelfde kabel!
Het is gewoon fysiek gescheiden op de kabel, bepaalde frequentie-range voor Internet, een deel voor analoge TV, een deel voor digitale TV, een deel voor analoge telefonie, een deel voor VoIP ...
Dat is nog het ergste, het is 1 kabel maar ge moet er wel meer dan 1 keer voor betalen, TV, internet, telefonie
gangsters
Ofloo schreef:chellogebruiker schreef:Laat je niet verblinden door die limiet. Je moet al veel geduld hebben om ook maar iets te downloaden.
De snelheden zijn zeer laag, veel lager dan telenet en veel lager dan ze adverteren.
Betrouwbaarheid is ook een probleem. De laatste weken veel uitval van de mailserver en van de de connectie.
haha da komt van telenet dat kan niet anders komt da internet ni van de ku ?
da is snel !!
denk ook dat het iemand van telenet is,vriend van mij heeft chello extreme
in het brusselse geeft 2.5mbyte per seconde en is nu unlimited ...
zou zeggen laat je niet verblinden door telenet ...
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ofloo schreef:Braincel schreef:Hm dacht dat we in een democratie leefde doet me aan karl marx en toestanden denken.
Dat is een gevolg van de liberalisering
ben sinds deze morgen overgeschakeld op Chello extreme,
en dit zijn de resultaten die ik haal met de test:
(redelijk snel zou ik zo zeggen )
Speed test step 3
Your current download speed:
17018kbit/s
or
2127kbyte/s Your current upload speed:
943kbit/s
or
118kbyte/s
Adsl > 3.8Mbit: 5627kbit/s***
4Mbit/s
Telenet: 4580kbit/s*
3.3Mbit/s
Adsl 3.3Mbit: 2374kbit/s**
1Mbit/s
You: 17018kbit/s
* Number of tests done for Telenet: 80681
** Number of tests done for Adsl with 3.3Mbit/s: 314232
*** Number of tests done for Adsl with > 3.8Mbit/s: 1526
By clicking on the kbit/s values you can convert them to kbyte/s values
hopelijk blijft dit altijd zo!
en dit zijn de resultaten die ik haal met de test:
(redelijk snel zou ik zo zeggen )
Speed test step 3
Your current download speed:
17018kbit/s
or
2127kbyte/s Your current upload speed:
943kbit/s
or
118kbyte/s
Adsl > 3.8Mbit: 5627kbit/s***
4Mbit/s
Telenet: 4580kbit/s*
3.3Mbit/s
Adsl 3.3Mbit: 2374kbit/s**
1Mbit/s
You: 17018kbit/s
* Number of tests done for Telenet: 80681
** Number of tests done for Adsl with 3.3Mbit/s: 314232
*** Number of tests done for Adsl with > 3.8Mbit/s: 1526
By clicking on the kbit/s values you can convert them to kbyte/s values
hopelijk blijft dit altijd zo!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Heronic schreef:
Dat is een gevolg van de liberalisering
Liberalisering zou dan ook voor de kabel moeten hé, maar is in laatste jaar juist verergerd.Vroeger waren er geen problemen met EBES, intercommunales enzo...
Nu heeft telenet die 'gekocht' en remember de plotse stijging van 78% op je factuur? ik wel
Betaalde dan nog liever radio-en Tv-taksen vroeger, nu moet ik die rechtstreeks aan Telenet dokken, en als resultaat vanaf September 8 Analoge zenders minder
(BBC-News/Arte en CNN ervan, willen ze ons ook het nieuws uit de wereld onthouden? na nu censuur op nieuwsgroepen ook op nieuws, hmmmm China toestanden)
Beste,
Mij ervaringen met Chello zijn ronduit SLECHT te noemen.
De eerste paar dagen voor de factuur betaald was, heel even kunnen proeven van echt snel en vrij internet.
Maar toen kwam de dag dat de factuur betaald was. Gedaan met downloaden, poorten leken opeens dichtgeknepen naar 1.5kb/s. En het gaat niet om een storing. Ik heb van 1 en dezelfde bron de dag voor de betaling tegen 650 kb/s kunnen downloaden, en de dag erna plots het "pits" effect mogen beleven. Je download heel ff (1/4 seconde) een piek van +/- 60kb/s en daarna is het gewoonweg gedaan met de pret. Ze zeiken over QOS en kwaliteit van de lijn. Maar http downloads blijven tegen +700kb/s binnenkomen. En pings & tracerts naar de bronnen waar ik regelmatig van download lieten allemaal hetzelfde uitblijken: 'niets mis met de verbinding'. Mensen die chello dus zien als een downloadparadijs hebben het dik mis !!!
Het gewone internet verkeer gaat nog wel vlot, maar vergeet downloaden. Ik heb dan ook een mail gestuurd, en sta op het punt om een aangetekende brief via mijn advocaat te sturen.
Er staat nergens in het reglement dat ze zonder inlichting poorten mogen dichtknijpen.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn verdere ervaringen.
De eerste paar dagen voor de factuur betaald was, heel even kunnen proeven van echt snel en vrij internet.
Maar toen kwam de dag dat de factuur betaald was. Gedaan met downloaden, poorten leken opeens dichtgeknepen naar 1.5kb/s. En het gaat niet om een storing. Ik heb van 1 en dezelfde bron de dag voor de betaling tegen 650 kb/s kunnen downloaden, en de dag erna plots het "pits" effect mogen beleven. Je download heel ff (1/4 seconde) een piek van +/- 60kb/s en daarna is het gewoonweg gedaan met de pret. Ze zeiken over QOS en kwaliteit van de lijn. Maar http downloads blijven tegen +700kb/s binnenkomen. En pings & tracerts naar de bronnen waar ik regelmatig van download lieten allemaal hetzelfde uitblijken: 'niets mis met de verbinding'. Mensen die chello dus zien als een downloadparadijs hebben het dik mis !!!
Het gewone internet verkeer gaat nog wel vlot, maar vergeet downloaden. Ik heb dan ook een mail gestuurd, en sta op het punt om een aangetekende brief via mijn advocaat te sturen.
Er staat nergens in het reglement dat ze zonder inlichting poorten mogen dichtknijpen.
Hier een snelheidsoverzicht
Port Vitesse en kbps Vitesse en ko/s
80 5572.729 696.591
808 5097.938 637.242
8080 11.483 1.435
Port Vitesse en kbps Vitesse en ko/s
80 5572.729 696.591
808 5097.938 637.242
8080 11.483 1.435
Chello gebruiker schreef:Beste,
Heb onlangs het zelfde voorgehad. Had dag ervoor paar gig afgehaald van mijn FTP serverke in NL.
Dag erna, max 5KB/s en verbindingen vielen veel weg tijdens dl'n via FTP PASV (PORT FTP ging nog wel steeds even snel - wijst erop dat het niet aan het netwerk lag ofzo). Nu, 5 dagen later is mijn verbinding eindelijk terug ok.
Heb toen mail naar Chello gestuurd, volgens hen cappen ze niets.
Raar..
chellogebruiker schreef:Laat je niet verblinden door die limiet. Je moet al veel geduld hebben om ook maar iets te downloaden.
Tot 06/2003 ben 3 jaar lang bij chello geweest. alles ging verkeerd.