Nu Glase failliet is en er dus geen 3% cashback meer is op betalingen via NFC op Android telefoon, zoek ik een alternatief om toch nog cashback te kunnen vangen bij betalingen met debetkaarten. Met kredietkaart kun je terecht bij Beobank, maar voor debetkaarten is er erg weinig. Wellicht omdat er niet zo veel marge is. Debetkaarten met cashback zouden echter welkom zijn omdat winkels in Belgiekske nog heel vaak te gierig zijn om kredietkaarten te activeren op hun betaalbakje...
Enige die ik ken momenteel: Hellobank met 5 Vikingpunten voor 10 transacties per maand.
Glase/Seqr: cashback alternatieven
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Inderdaad. Vraag een handelaar hoeveel commissie hij betaalt voor een debetkaart vs een transactie, en je hebt je antwoord. Men zou er verlies op maken, zoals Glase aangetoond heeft.liegebeestig schreef:Wellicht omdat er niet zo veel marge is
-
- Elite Poster
- Twitter: nathan_gs
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 55 keer
Keytrade geeft nog altijd met €0,05 per transactie van je zichtrekening & gekoppelde bankkaart.
Maandelijks goed voor €0,40 bij mij. Beter dan Fintro die me €1,25 per maand aanrekend...
Maandelijks goed voor €0,40 bij mij. Beter dan Fintro die me €1,25 per maand aanrekend...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Liber! Check Keytrade inderdaad. Maar er moeten toch nog puntenprogrammas zijn zoals in Duitsland payback.de?liber! schreef:Keytrade geeft nog altijd met €0,05 per transactie van je zichtrekening & gekoppelde bankkaart.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Dacht dat dat eerder te maken had met het afraden van geldafhalingen die voor Keytrade kostelijk zouden zijn omdat ze daarvoor fees moeten betalen aan de bank van de ATM en ze zelf geen fees kunnen binnenrakelen wegens het gebrek aan eigen ATM's.liber! schreef:Keytrade geeft nog altijd met €0,05 per transactie van je zichtrekening & gekoppelde bankkaart.