Dat win 10 versie 18.09 het toppunt is van Microsoft-geklungel, bewijzen de tal van internetsites met allerhande bugs.
Ik stel nu ook vast dat files vanaf mijn 2° harddisk in mijn laptop (Asus) die vroeger perfect synchroniseerden, dit nu plots om één of andere bizarre reden niet meer doen.
Het gaan om vakantiefoto's die ik nu niet meer kan openen terwijl ze in mijn onedrive map staan. Als ik ze verplaats naar een andere map, geen probleem.
Nog iemand dergelijke ervaring?
PS: + wanneer gaat Microsoft nu echt eens stoppen met hun brakke update beleid. Liever wat langer testen toch dan mensen opzadelen met een hoop miserie waardoor ze na een update bestanden plots verliezen, drivers conflicten geven, etc. etc. Mocht de hardware van Apple niet zo extreem duur zijn dan zou je op den duur die WIN op de vuilbak smijten.
OneDrive win 18.09
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Opties genoeg.
Een degelijke NAS(al jaren veel plezier van) of opslag bij Stack, Google, enz.
Hier staat alles op de NAS en wordt maandelijks gesynchroniseerd met Stack.(1000 GB opslag)
Een degelijke NAS(al jaren veel plezier van) of opslag bij Stack, Google, enz.
Hier staat alles op de NAS en wordt maandelijks gesynchroniseerd met Stack.(1000 GB opslag)
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
One drive hoort ook thuis in het rijtje van opties, maar helaas laat deze versie steken vallen. Normaal vind je de nodige oplossingen via de supportpagina’s van Microsoft. Als de update-policy bij Microsoft niet jouw ding is, dan kan je de andere opties opteren natuurlijk.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Gebruik hier
Pcloud
Stack
Zoolz
Werken zeer goed Pcloud 2TB met blackfriday aangekocht en draait super
Pcloud
Stack
Zoolz
Werken zeer goed Pcloud 2TB met blackfriday aangekocht en draait super
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Probleem opgelost. Alle content verwijderd van mijn lokale onedrive map en alles opnieuw laten uploaden.
Niets gewijzigd aan bestandsnamen etc. Probleem was zo opgelost. Misschien zinvol voor wie iets analoogs heeft in de toekomst.
Niets gewijzigd aan bestandsnamen etc. Probleem was zo opgelost. Misschien zinvol voor wie iets analoogs heeft in de toekomst.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Versie 18.09 is niet de juiste notatie, “build 1809” wel.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset