Gisteren 9/11 prime op amazon.de geactiveerd.
Iets gekocht met het "prime" logo, en de levering zou pas op dinsdag 14/11 zijn.
Nu snap ik wel dat 11/11 er tussen zit dit weekend, en dat gisteren namiddag misschien te laat was voor next day (vandaag), maar dan had het er maandag moeten zijn (13/11) en niet een dag later.
Of mis ik iets in hun voorwaarden?
Amazon Prime nu ook beschikbaar in België
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Hangt er vanaf van waar het komt ook.ygeffens schreef:Gisteren 9/11 prime op amazon.de geactiveerd.
Iets gekocht met het "prime" logo, en de levering zou pas op dinsdag 14/11 zijn.
Nu snap ik wel dat 11/11 er tussen zit dit weekend, en dat gisteren namiddag misschien te laat was voor next day (vandaag), maar dan had het er maandag moeten zijn (13/11) en niet een dag later.
Sent from my ZTE A2017G using Tapatalk
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
ik heb twee jaar geleden meerdere keren betaald voor next day en Amazon kon dat alleszins niet waar maken. Was toen UPS, deze ook iets ontvangen en toen is UPS en Amazon wel gelukt. Of dit elke keer zou is, blijkbaar niet.ygeffens schreef:Gisteren 9/11 prime op amazon.de geactiveerd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Idd hangt af van waar het komt en de voorraad in stock. Er is geen garantie op D+1 op elk item en dat staat ook zo in de voorwaarden, maar het is tegelijk ook niet zo dat dat dan een lege doos is want voor meer dan voldoende items is er wel een D+1.
Heb zelf ook Prime geactiveerd op de .de gisteren, meteen iets besteld, D+1 was beschikbaar, en vandaag keurig ontvangen met Chronopost (toch wel zo slim van Amazon om niet meteen bpost in te schakelen).
Heb zelf ook Prime geactiveerd op de .de gisteren, meteen iets besteld, D+1 was beschikbaar, en vandaag keurig ontvangen met Chronopost (toch wel zo slim van Amazon om niet meteen bpost in te schakelen).
Als je bijbetaalt voor shipping en het is "gegarandeerde bezorging" op D+X en ze maken het niet waar (en het ligt niet aan jou) mag je gewoon je shipping cost gaan terugvragen van de klantendienst hoor, dat storten ze meteen terug.dragonflo schreef: ik heb twee jaar geleden meerdere keren betaald voor next day en Amazon kon dat alleszins niet waar maken. Was toen UPS, deze ook iets ontvangen en toen is UPS en Amazon wel gelukt. Of dit elke keer zou is, blijkbaar niet.
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Wou naar iets kijken op prime , een serie over een een dreigende meteorietinslag en een groep van techneuten die proberen iets te vinden ....en nu zie ik die niet meer. Gisteren was het er wel nog.
Dat is niet leuk. Wel beter nu dan wanneer ik er al aan begonnen was.
Dat is niet leuk. Wel beter nu dan wanneer ik er al aan begonnen was.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
gisteren ook diverse films en series proberen opvragen zowel op amazon.de als .com met en zonder vpn, steeds regiorestricties, en ik heb al van vorig jaar een abonnement, die ik opgezegd heb, want is altijd wat, em zelfs de us catalog, stelt niks voor, wat films althans betreft, series interesseren me niet...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Toevallig niet gewisseld met Netflix?WalterB1 schreef:Wou naar iets kijken op prime , een serie over een een dreigende meteorietinslag en een groep van techneuten die proberen iets te vinden ....en nu zie ik die niet meer. Gisteren was het er wel nog.
Daar is de serie Salvation over dit onderwerp.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ja ik ben Prime lid, nu wel Belgisch omdat dit goedkoper is. Bij mijn laatste levering staan de datums al wat ruimer, ik denk dat ze al bijgeleerd hebben.CCatalyst schreef:
Ben jij Prime-lid?
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Eerste bestelling is geplaatst.
Gratis verzending.
Wel maar 0,95 EUR korting, maar het speelgoed wat we besteld hadden scheelde ook nog eens 10,00 EUR.
Gratis verzending.
Wel maar 0,95 EUR korting, maar het speelgoed wat we besteld hadden scheelde ook nog eens 10,00 EUR.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Valt me op dat er bij de leveringsmethode nu inderdaad niet 1 werkdag, maar 2 geteld worden, met daarbij de bemerking "(long distance)". Dat scheelt nog maar 1 dag met de standaard levermethode... Dit, samen met het probleem dat ik Prime Video niet kan afspelen op m'n TV, maat dit aanbod toch al een pak minder interessant.
ooh. shiny.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Inderdaad levering is 2-3 werkdagen.cloink schreef:Valt me op dat er bij de leveringsmethode nu inderdaad niet 1 werkdag, maar 2 geteld worden, met daarbij de bemerking "(long distance)". Dat scheelt nog maar 1 dag met de standaard levermethode... Dit, samen met het probleem dat ik Prime Video niet kan afspelen op m'n TV, maat dit aanbod toch al een pak minder interessant.
Voor ons nu niet direct een probleem, maar das natuurlijk niet binnen de 24 uren.
Tenzij ze rekenen binnen de 24-werkuren.
3x8 uren, dus 3 dagen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 19 keer
Zonet even gebeld naar Amazon en bevestiging gekregen dat wie Prime eerder afsloot inderdaad met een Duitse variant zat. Opzeggen en opnieuw intekenen zou automatisch de Belgische variant opstarten. Op de vraag hoe het zat met de resterende vier maanden kreeg ik het antwoord dat ze voor mij zullen opzeggen en het tegoed van die maanden zal terugstorten (ook al heb ik al 10+ bestellingen geplaatst sindsdien).
Naar verluid zou het toch nog steeds 2 tot 3 werkdagen duurt om aan te kopen op Amazon.de, zelfs als je Amazon Prime hebt?
(dat staat toch zo geschreven op https://www.bestelleninbelgie.com/verzenden)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Klopt. Behalve het video gedeelte en bepaalde ADD-on items die je kunt bestellen via prime zonder je order tot 29 euro te moeten vullen, heeft prime niet zo veel zin in belgie. Integendeel soms zelfs tragere leveringen.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
2 tot 3 of ook langer
Zondag bestellen = dinsdag ten vroegste
Voor de verzendsnelheid moet je niet bij Amazon of Amazon Prime zijn.
Wel voor de prijzen, het brede aanbod en de service.
Zondag bestellen = dinsdag ten vroegste
Voor de verzendsnelheid moet je niet bij Amazon of Amazon Prime zijn.
Wel voor de prijzen, het brede aanbod en de service.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Deze website heeft niets met Amazon te maken en is enkel bedoeld om klanten via hen naar Amazon te sturen.GerardQ schreef:Naar verluid zou het toch nog steeds 2 tot 3 werkdagen duurt om aan te kopen op Amazon.de, zelfs als je Amazon Prime hebt?
Er zal wel iets aan verdiend zijn zo.
Een opmerking op wat Flying schrijft:
Ik ben al meer dan een jaar Prima klant bij Amazon.de en er staat bij mij
"Onbeperkt gratis bezorging binnen 1 dag in België"
zonder dat ik iets heb moeten veranderen.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik heb 2 maand gratis Prime... Ik ben nog aan het twijfelen om een jaar te nemen omdat ik ook Twitch prime er mee heb in dat abo. Soms geeft dat gratis lootboxes in games enzo wat misschien wel tof is. Soms is die waarde van de lootboxes meer dan wat je maandelijks betaalt. Verder dan dat is het inderdaad niet zo handig op de geen ommezien van de 29 euro na. Maw, vaak ali express items die ook gewoon op Amazon te koop zijn, amper iets meer kosten en op 2 dagen thuis zonder de miserie van 6 weken te wachten of import te moeten betalen. Ik kijk tegenwoordig op meerdere websites alvorens ik iets bestel. Soms is Bol goedkoper, soms Dreamland, soms Amazon. Kruipt wat tijd in, maar eerlijk, soms loont het ook heel goed.
Prime Video is voor de moment echt de moeite niet waard. Enkel en alleen voor The Grand Tour misschien. De tv app trekt op de ballen. Ondertitels zijn idioot klein, mijn tv laat alle gezichten er donker rood uit zien, kortom, gruwelijk. Meer dan de helft van de content heeft zelfs geen Nederlandstalige ondertitels of er zijn seizoenen die niet in mijn regio te kijken zijn. Komaan, dat kan toch beter voor zo'n miljardenbedrijf?
Prime Video is voor de moment echt de moeite niet waard. Enkel en alleen voor The Grand Tour misschien. De tv app trekt op de ballen. Ondertitels zijn idioot klein, mijn tv laat alle gezichten er donker rood uit zien, kortom, gruwelijk. Meer dan de helft van de content heeft zelfs geen Nederlandstalige ondertitels of er zijn seizoenen die niet in mijn regio te kijken zijn. Komaan, dat kan toch beter voor zo'n miljardenbedrijf?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Net nog een voorbeeld van de super klantendienst van amazon gekregen. Iets gekocht via amazon marketplace en een verkeerd object geleverd (verkeerde kleur) + zag er tweedehands uit. Niet mogelijk om een zinvol antwoord te krijgen van de verkoper. Amazon heeft terugbetaald.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
De beta update van de Mi Box S heeft nu ook Prime Video preinstalled.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Plus Member
- Bedankt: 6 keer
interessant, ik neem aan dat die beta update nog niet via het normale kanaal komt, waar te vinden a.u.b.? THX !datakiller schreef:De beta update van de Mi Box S heeft nu ook Prime Video preinstalled.
-
- Premium Member
- Bedankt: 27 keer
Je kon je registreren dmv een google docs en facebook groep. (Was niet zo lang na mijn registratie gesloten omdat ze genoeg beta testers hadden)yezzer schreef:ik neem aan dat die beta update nog niet via het normale kanaal komt, waar te vinden a.u.b.? THX !
Op reddit staat er ook een manier om dit te doen zonder aanvraag. (Geen idee of daar prime video bij zit)
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme: