mailracer schreef:Mss kan je eens vragen of iemend er iets nodig van heeft en het direct door verkopen.
Goed plan! Dus als iemand iets moet hebben met pakweg 10% korting: let me know!
lanadekat schreef:Ik zou persoonlijk nooit een iPhone van €1000 overkopen om €100 te besparen. Ik neem aan dat hij op naam van een bedrijf wordt gekocht? Dus je hebt geen 2 jaar wettelijke garantie. Misschien wel garantie via Apple zelf?
fred_be9300 schreef:Reactie hierboven heeft inderdaad gelijk, als je geen garantie kan doorverkopen, is het misschien moeilijk.
Hoe werkt dit bij Apple dan? Is garantie op naam?
Maar ik begrijp het probleem wel, denk ik. Wordt inderdaad zakelijk gekocht, dus kan (denk ik) niet eenvoudigweg de factuur meegeven. Garantie zou via mij moeten verlopen en dan zit je met het "vertrouwen"... Hmm...
Stroper schreef:Je geeft niet mee wat er allemaal in het lijstje staat, dus is het voor ons een beetje moeilijk om te weten wat het budget van je werkgever is.
Het lijstje is beperkt tot IT-materiaal dat min of meer "zakelijk" kan gebruikt worden. Zonder in details te treden zou bv. een MacBook Air of de duurste iPhone wel in het budget passen.
Misschien dan toch maar Sonos spul? Een handvol Sonos One's ofzo? Wat een first world problem heb ik me nu weer op de nek gehaald...