Ik gok op een flop.
Vele zenders zoals TMF, MTV, Jim, Kanaal 2 en VTM zijn niet beschikbaar. Je ben verplicht een
Belgacom (Skynet) ADSL abbonement (hun gratis modemke is niet te gebruiken) te nemen (dus ook een vaste telefoon), enkel hun philips modem is compatibel, het huren van de settop box zal €6/maand zijn.
De kanalen zijn gratis tot 30 september voor nieuwe klanten die voor 31 augustus een abbonement nemen.
Ik moet het in ieder geval niet hebben, want voor die 35 kanalen waarvan het grootste deel zelf frans is en alle muziek zenders ontbreken ga ik niet speciaal overstappen van provider (wat op dit moment voor mij zelf niet mogelijk is) met een crappy limiet.
Ook voor de voetbal liefhebbers is het niet echt interessant, 15€/maand of 8€/wedstrijd voor de voetbal is niet echt goedkoop bovenop al die maandelijkse kosten die je moet maken.
Telefoon lijn: 6,5€ - 17,15€
ADSL Go: 39,95€ - 54,95€
Settop Box: 6€
Optioneel voetbal: 15€ - 25€
Dus de maandelijkse kost zonder voetbal ligt tussen de 52,45€ en 78,1€/maand en met voetbal tussen de 67,45€ en 103,1€ per maand.
En je moet een modem van 100€ om te kunnen beginnen kijken. En ben ik nog niet begonnen over de aansluitingskosten van al die diensten (maar die geven ze altijd tijdelijk
dus
)
Bij telenet kan ik kiezen voor enkel tv en een eigen gekozen internet provider en betaal ik misschien maandelijk 1 of 2€ meer in mijn huidige situatie en betaal ik misschien 125€ meer om over te schakkelen naar digitale televisie maar dan heb ik tenminste de vrijheid om zelf een internet en telefoon provider te kiezen en ik heb meer zenders (al die Franse zenders van Belgacom interesseren mij niet echt)