Ik heb toch een afspraak gemaakt voor proximus om internet in men kamer te hebben.
Nu ik bestel dit op 29/11 en er is een datum op 07/12 beschikbaar(vandaag) ik kreeg deze week al te horen dat deze afspraak werd verzet naar 12 december zonder mijn medeweten.
Ik bel vandaag en die order zou gecanceld zijn en ik zal een nieuwe datum krijgen van installatie?
Is dat dan hoe proximus klanten wil krijgen?
afsprakenbeheer proximus loopt volledig uit de hand
-
- Elite Poster
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 13 keer
Welkom bij Proximus.
dit is inderdaad hoe ze werken.
Ik heb al een jaar 2 contracten. Opeens stond het twee keer in hun systeem en ze krijgen dat dubbel kontrakt niet weg.
Ik bel en krijg een CN en het zal zeker opgelost zijn tegen volgende maand.
Soms maak ik me kwaad en dan krijg ik 2 CN en heb ik een maand gratis.
dit is inderdaad hoe ze werken.
Ik heb al een jaar 2 contracten. Opeens stond het twee keer in hun systeem en ze krijgen dat dubbel kontrakt niet weg.
Ik bel en krijg een CN en het zal zeker opgelost zijn tegen volgende maand.
Soms maak ik me kwaad en dan krijg ik 2 CN en heb ik een maand gratis.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
En nog steeds niets. Ik heb een actieve installatie gehad en nu zou het zijn dat er geen aansluiting mogelijk is op mijn adres.
29/11/2018 aangevraagd en nog steeds niets
Daarnaast ook mijn nummeroverdracht is gebeurd maar mijn SIM lag gisteren nog niet in de brievenbus.
Ik snap niet waarom dat telkens zo kan mislopen.
29/11/2018 aangevraagd en nog steeds niets
Daarnaast ook mijn nummeroverdracht is gebeurd maar mijn SIM lag gisteren nog niet in de brievenbus.
Ik snap niet waarom dat telkens zo kan mislopen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Het is misschien gerelateerd, misschien ook niet, maar ik heb nu een maand geleden een switch naar Edpnet aangevraagd (komende van Proximus..). Mijn bestelling blijft maar in wacht staan omdat, volgens Edpnet, er vorige maand een nieuw intern order systeem zou geïmplementeerd zijn bij Proximus. Dat systeem blijkt niet echt te werken, daarom zijn er enorme vertragingen. Bij Edpnet hebben ze geen enkel zicht op wanneer het terug in orde zou moeten zijn..
-
- Elite Poster
- Berichten: 3395
- Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
ik verhuis binnenkortboonpwnz schreef:En nog steeds niets. Ik heb een actieve installatie gehad en nu zou het zijn dat er geen aansluiting mogelijk is op mijn adres.
29/11/2018 aangevraagd en nog steeds niets
Daarnaast ook mijn nummeroverdracht is gebeurd maar mijn SIM lag gisteren nog niet in de brievenbus.
Ik snap niet waarom dat telkens zo kan mislopen.
technisch liep Proximus goed
1 product, 1 factuur.
verhusi betekent proximusbureaucratie. Met een beetje geluk heb ik tegen maart een werkend internet en tegen de zomervakantie de 1e correcte factuur, geen zin in
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Idem ditopowaq schreef:Het is misschien gerelateerd, misschien ook niet, maar ik heb nu een maand geleden een switch naar Edpnet aangevraagd (komende van Proximus..). Mijn bestelling blijft maar in wacht staan omdat, volgens Edpnet, er vorige maand een nieuw intern order systeem zou geïmplementeerd zijn bij Proximus. Dat systeem blijkt niet echt te werken, daarom zijn er enorme vertragingen. Bij Edpnet hebben ze geen enkel zicht op wanneer het terug in orde zou moeten zijn..
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik denk dat wat jullie zeggen klopt. Ik had ook iemand aan de lijn die iets zei van dat systeem.
Dus dan kan het idd lang duren. Kvraag me af of ik niet even Orange hou maar dan met een fictief gsm abbonementje want ik verwacht niet dat dit tegen kerst geregeld is.
Dus dan kan het idd lang duren. Kvraag me af of ik niet even Orange hou maar dan met een fictief gsm abbonementje want ik verwacht niet dat dit tegen kerst geregeld is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik vrees er ook voor dat het niet meer voor 2018 gaat zijn... Zeer lastig want nu betaal ik meer doordat ik m'n GSM al uit m'n pack heb gehaald en naar Orange ben daarvoor.
EDIT: I stand corrected, daarnet viel m'n verbinding toevallig weg en was ik overgezet op Edpnet opeens. Het werkt dus, er zit enkel enorme vertraging op. Ik heb echter m'n modem nog niet gehad van Edptnet. Dus werk nu nog met de BBox3
Speedtest geeft 90,26down/43,74up!
EDIT: I stand corrected, daarnet viel m'n verbinding toevallig weg en was ik overgezet op Edpnet opeens. Het werkt dus, er zit enkel enorme vertraging op. Ik heb echter m'n modem nog niet gehad van Edptnet. Dus werk nu nog met de BBox3
Speedtest geeft 90,26down/43,74up!