ha, over de 20gb optie gekeken.... maargoed, persoonlijk geef ik dat er ook niet aan.
dan zou ik mobiel al bijna evenveel betalen als ik voor int+tv+tel thuis doe, dat heb ik er niet voor over.
wel grappig trouwens dat ze aanhalen in dat artikel dat MV de concurrentie met orange aangaat,
terwijl orange er dus doodleuk op verdient gezien de omschakeling naar hun netwerk
ik ben eens benieuwd of er ooit een van de providers gaat aankomen met bv hun aanbod gecombineerd met een abbo op google play music/youtube music
ik weet dat het er vroeger was voor deezer (pxm) en spotify (base?), maar ondertussen is dat nergens meer te vinden,
net nu die zaken stilaan interessanter beginnen te worden (zeker met de stijgende datalimiet)
orange doet het met coyote, maar als ze dus de keuze gaven tussen coyote of youtube premium (beide zelfde prijs) zou ik wel overwegen naar hen te gaan.
(enige reden om dan nog van orange weg te blijven is mijn historie met mobistar zo een 18j geleden ondertussen... they really made me hate them)