Petitie tegen datalimieten

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

wem schreef:
Wordt de snelheid van mijn internetverbinding beïnvloed wanneer ik tegelijkertijd surf en Belgacom TV gebruik?
Antwoord
Met ADSL: Ja.
Dankzij uw ADSL verbinding geniet u vandaag een downloadsnelheid van maximum 4,6 Mb/s. Wanneer u via Belgacom TV televisie kijkt, gebruikt u 4 Mb/s. Er blijft dan slechts 600 Kb/s over om te surfen. Eens u de decoder weer afzet, kan u weer tegen 4,6 Mb/s surfen (maximum standaard snelheid ADSL Go/Plus).
die 600 Kb/s zijn kilobits per seconde he, dus dat is dan maar 75 kilobyte/seconde dat je kan downloaden...
Dus maximum 4,6 Mb/s, en wanneer je iets verder van de centrale woont dus veel lager.
Dat wil zeggen dat u dan in het gunstigste geval TV kan kijken maar geen snelheid overhoudt om te surfen.
Ik krijg het gevoel dat Belgacom overvallen is door de ontwikkelingen (bv van de kant van telenet) en plotseling produkten lanceert zonder er echt klaar voor te zijn in de hoop z'n klanten te kunnen behouden.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

toerist schreef:We zijn al met 2, ook veranderd verleden week naar Edpnet, na jaaaren skynet.
Ben geen grote downloader maar alle 10 gigs zeg......
Betaal bij Edpnet nu voor hoeveel ik verbruik, aan 0.25€/gig ..... perfecter kan toch niet....

Prachtig! Ook u verdient een :banana: :worship: meneer!
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:
toerist schreef:We zijn al met 2, ook veranderd verleden week naar Edpnet, na jaaaren skynet.
Ben geen grote downloader maar alle 10 gigs zeg......
Betaal bij Edpnet nu voor hoeveel ik verbruik, aan 0.25€/gig ..... perfecter kan toch niet....

Prachtig! Ook u verdient een :banana: :worship: meneer!

Thanks

Nog 299.998 te gaan en hun spelleke is afgelopen :lol:
Gast

Petitie zal niet veel helpen mijn gedacht...
Het beste dat je kan doen om een provider pijn te doen is gewoon overstappen naar een andere provider die fup of geen limiet heeft... Al de rest maakt niet zoveel uit denk ik.

Ik ben 2 weken nu bij Versatel... het MORE abbo...
110kb/sec --> 120kb/sec haal ik kwa snelheid...
heb nu in een goede 2 weken tss de 100-150GB afgehaald... ZALIG dus... Connectie zeer stabiel en nog geen ene keer uitgevallen...

Dus conclusie: limieten zat -> overstappen naar Versatel. Enne het kost nog minder dan skynet, telenet, realDSL : 35eur/maand tov 40 of 50 eur/maand...

RealDSL is nog maar een beginner en alles wat ik lees op forums lijkt mij nog niet betrouwbaar te zijn....
Daarom heb ik dus Versatel genomen en mij hoor je niet klagen van de snelheid, voor mij telt de hoeveelheid... 300GB / maand afhalen is voor mij genoeg...
Gast

Anonymous schreef:heb nu in een goede 2 weken tss de 100-150GB afgehaald...

Dus 300GB per maand valt volgens jou onder Fair Use... Get real please
Gast

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:heb nu in een goede 2 weken tss de 100-150GB afgehaald...

Dus 300GB per maand valt volgens jou onder Fair Use... Get real please

Dat heb ik niet gezegd....
Versatel spreekt op hun abbo's nergens van fair use enkel ongelimiteerd internetten...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”