Of deze topic hier juist staat of beter ergens anders , laat jullie gaan
Ik ben jarenlang klant bij proximus , niet gebonden aan een contract. Bel ik naar de klantendienst om te informeren om over te stappen naar hun tuttimus pakket met de voordelen ( tv , sono of PS4 ) . Weet da madameke me te zeggen dat dit niet mogelijk is , enkel voor nieuwe internetaansluitingen. Op de vraag of dit betekent dat ik afscheid moet nemen doordat de collegas ook zulke promoties hebben antwoorde ze zonder aarzelen dat dit geen probleem is .
Maar is dit nu de bedoeling van proximus ?? klanten begeleiden naar de uitgang ?? Zijn ze niet beter af met een trouwe klant die jarenlang zijn facturen correct betaalde dan een nieuwe onbekende klant ??
Hoe zouden jullie reageren op zoiets ?? Hoe ze toch nog dwingen voor u te laten intekenen ??
Bij het afscheid nemen in het gesprek zei ik nog dat er op sociale media van zulke verhalen wordt gesmuld . . .
Promotiebeleid proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Die promotie is enkel voor nieuwe klanten, daar kan da madameke niet aan doenhelmuteke schreef:Of deze topic hier juist staat of beter ergens anders , laat jullie gaan
Ik ben jarenlang klant bij proximus , niet gebonden aan een contract. Bel ik naar de klantendienst om te informeren om over te stappen naar hun tuttimus pakket met de voordelen ( tv , sono of PS4 ) . Weet da madameke me te zeggen dat dit niet mogelijk is , enkel voor nieuwe internetaansluitingen. Op de vraag of dit betekent dat ik afscheid moet nemen doordat de collegas ook zulke promoties hebben antwoorde ze zonder aarzelen dat dit geen probleem is .
Maar is dit nu de bedoeling van proximus ?? klanten begeleiden naar de uitgang ?? Zijn ze niet beter af met een trouwe klant die jarenlang zijn facturen correct betaalde dan een nieuwe onbekende klant ??
Hoe zouden jullie reageren op zoiets ?? Hoe ze toch nog dwingen voor u te laten intekenen ??
Bij het afscheid nemen in het gesprek zei ik nog dat er op sociale media van zulke verhalen wordt gesmuld . . .
"trouwe" klanten worden zelden in de bloemetjes gezet bij grote bedrijven, dat is overal zo en in elk domein.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Gewoon ook echt opstappen en hoppen is imho het beste wat je kan doen als ze je met dergelijke cadeaus kunnen overhalen...
Vanop de site:
Promo toestel: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.
Vanop de site:
Promo toestel: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Zogezegd verhuizen, en een nieuw contract op naam van uw lief
de koe zegt boe
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Wat offtopic, dus niet direct in het kader van promotiebeleid, maar ik heb bij m'n Internet Start abbo een extra data bundel besteld op 30 december (20GB). Nu begin januari is de resterende data plots verdwenen. Voorheen bleef dit maanden lang staan.
Bij de voorwaarden staat wel nu Extra Volume 20 GB € Eind van de maand.
https://www.proximus.be/dam/jcr:0a9ef4a ... ~cache.pdf
Nu sommigen gaan soms op 't eind van de maand wat krap hebben en bestellen wat extra volume bij om de maand uit te doen en de rest kon je later nog gebruiken. Maar nu is die geldigheid slechts tot 't eind van de maand, niet echt een promotie stunt van hen
Bij de voorwaarden staat wel nu Extra Volume 20 GB € Eind van de maand.
https://www.proximus.be/dam/jcr:0a9ef4a ... ~cache.pdf
Nu sommigen gaan soms op 't eind van de maand wat krap hebben en bestellen wat extra volume bij om de maand uit te doen en de rest kon je later nog gebruiken. Maar nu is die geldigheid slechts tot 't eind van de maand, niet echt een promotie stunt van hen
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04