Beste,
Is het mogelijk orange tv/internet/gsm op factuur te krijgen met btw nummer ?
Hoe is dit opgesplitst ?
Tom
Orange tv + internet + gsm ( kabel ) - factuur ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
probleem als bestaande klant is dat je weer een nieuw contract krijgt ... alles wordt opgezegd, en je moet alles opnieuw aanvragen... probleem met abonnementen met bvb inbegrip van een Iphone, want die moet je afkopen dan,etc.. gewoon het btwnr invoeren in het systeem is blijkbaar niet mogelijk...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik heb webform ingevuld ik wacht op telefoon terug.ddd schreef:En wat zegt Orange er zelf van? (via telefoon)
Wat me vooral intresseert is dat ze het allemaal apart noteren of een totaal prijs.conehead schreef:Ik ben vorige week klant geworden en alles staat gewoon op de zaak ... btw nummer geef je gewoon op wanneer ze u bellen voor het afsluiten van het abo ...
Maar bedankt voor de feedback, het is mogelijk