Singles day

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Tomby schreef:Een lasermeter en digitale schuifpasser staan al een tijdje op mijn ToBuy lijstje. :)
Vandaag is mijn Sndway toegekomen. Amai, zeer mooie/goede kwaliteit voor iets dat uit China komt ! Ook zeer nauwkeurig precies, ik meet een fout van 1mm op een test van 2m.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Ik heb een leica laser meter die er letterlijk identiek uitziet dus ik vrees... dat het dezelfde is.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

liegebeestig schreef:Ik heb een leica laser meter die er letterlijk identiek uitziet dus ik vrees... dat het dezelfde is.
Heb eens gegoogled en die Leica's zien er toch redelijk anders uit. Of het zou al moeten zijn dat jouw model nergens opkomt met Google.
Dit is een Leica model :

Afbeelding

Dit is de Sndway :

Afbeelding

Verder begrijp ik niet juist wat je wil zeggen, vooral door je 'vrees'. Dat het een Chinese copy is van Leica ? Dat je Leica niet deugt dus dat die Sndway ook niet zal deugen ? ...
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

De leica is wel degelijk die van de foto en is prima materiaal. Maar wel ietsje duurder betaald :) de vrees was dus enkel dat ik te veel betaald had. Maar ik zie inderdaad dat ie er toch nog iets anders uitziet. Heb het ding al jaren en blijft lopen op twee AAA batterijen.

Enige wat ik merk is dat je bij zon buiten de laserstraal bij buitenmeting moeilijk kunt zien. Maar daar is ie ook niet voor gemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”