Heb proberen zoeken maar met al dat A2F gedoe is dat niet te doen dus hier mijn vraag:
Blokkeert scarlet poorten?
Past scarlet zijn limiet al toe?
Bedankt
GOoS
scarlet
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
de eerste keer niet
dan krijg je een waarschuwingsbrief
de volgende keer wordt het gefactureerd
enfin zo is dat toch bij de huige gebruikers, hoe het er bij de nieuwe aan toe gaat weet ik niet
dan krijg je een waarschuwingsbrief
de volgende keer wordt het gefactureerd
enfin zo is dat toch bij de huige gebruikers, hoe het er bij de nieuwe aan toe gaat weet ik niet
jawel, deze informatie is out-to-date, sinds 9aug, vliegt ge op smalband bij 15GB (tenzij je blokken bijkoopt aan 1eur/GB)
Tis ni echt blokken bijkopen zoals ik het versta ...
Ge kunt uw limiet verhogen as ge weet dat ge toch over de 15 gb zult gaan en dan gaan ze u dus later op smallband zetten en ze factureren alleen maar voor hoeveel ge over de 15 gb gaat, smallband telt ook wel mee ...
Ge kunt uw limiet verhogen as ge weet dat ge toch over de 15 gb zult gaan en dan gaan ze u dus later op smallband zetten en ze factureren alleen maar voor hoeveel ge over de 15 gb gaat, smallband telt ook wel mee ...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
C1nder schreef:Tis ni echt blokken bijkopen zoals ik het versta ...
Maarja als je nu over de 15GB zit, dan kunde GB'kes bij kopen 1GB = 1 euro(normaal ). Maar dan gan ze u nie op smallband zetten als je gb's bijkoopt. En als je geen gb'kes bijkoopt worde op smallband gezet . Is toch bijna bij elke provider zo dan je op smallband gezet word als je over je limiet bent
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
r2504 schreef:Bij A2F factureren ze gewoon door (je koopt dus automatisch blokken, of je nu wil of niet)... daar kom je nooit op smallband.
Je komt wel op smallband, maar wat je download op smallband betaal je ook (zoals SeNsEi Ze0n al zei)
Cheers
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
r2504 schreef:Sparky schreef:Is toch bijna bij elke provider zo dan je op smallband gezet word als je over je limiet bent
Bij A2F factureren ze gewoon door (je koopt dus automatisch blokken, of je nu wil of niet)... daar kom je nooit op smallband.
bij datavolume op statuspagina heb ik anders toch de optie "smallband-grens" en kan je daar het aantal GB instellen
-
- Pro Member
Ja, is bij scarlet ook, je gaat gewoon naar "Mijn scarlet" -> Controleer uw online verbruik" -> en dan staat er uitleg en bij "Verander je Limiet" kan je zelf kiezen tot hoeveel je wil gaan.
Laatst gewijzigd door Sparky 07 jan 2005, 12:59, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Administrator
- Contacteer:
r2504 schreef:Bij A2F factureren ze gewoon door (je koopt dus automatisch blokken, of je nu wil of niet)... daar kom je nooit op smallband.
Idem bij Tiscali.
Betaal je bij Scarlet ook voor volume op smallband?
-
- Pro Member
Krekkie schreef:r2504 schreef:Bij A2F factureren ze gewoon door (je koopt dus automatisch blokken, of je nu wil of niet)... daar kom je nooit op smallband.
Idem bij Tiscali.
Geen idee, heb nog nooit op smallband gebleven heb altijd een GB bij genomen
- PowerSoft
- Premium Member
Krekkie schreef:r2504 schreef:Bij A2F factureren ze gewoon door (je koopt dus automatisch blokken, of je nu wil of niet)... daar kom je nooit op smallband.
Idem bij Tiscali.
ja maar pas als je een volledige gig hebt verbruikt,
dus je valt op 15 gig op smallband (kan je zelf verhogen) en zolang je niet boven de 16 gig gaat hoef je dus niet bij te betalen
Bedankt voor de info, PowerSoft.
Ik veronderstel dat dit bij de Scarlet Home en Scarlet One abonnementen ook zo zal zijn (maar dan met 20 GB).
Ik veronderstel dat dit bij de Scarlet Home en Scarlet One abonnementen ook zo zal zijn (maar dan met 20 GB).
- PowerSoft
- Premium Member
Krekkie schreef:Bedankt voor de info, PowerSoft.
even voor je opgezocht en dat is idd zo
ADSL premium (15 GB) of Scarlet One (20 GB): als u over de standaardlimiet gaat, en u verhoogt deze niet, wordt uw ADSL-lijn naar smallbandsnelheid teruggeschroefd (56K/sec). Verbruikt u nog eens 1GB op smallband, dan wordt alles boven de contractuele limiet aangerekend tegen 1 euro per 1 GB (ook die 1 GB die u op smallband verbruikte).
http://www.scarlet.be/nl/support/adsl/a146098
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Pro Member
Kurt Breezer schreef:Ik heb m'n acount verhoogt naar 30gig per maand gebruik ik er maar 20van dan moet ik maar die 5gig 5€ opleggen maar niet de volle 10gig betalen wel handig. En alles kan in 1 muisklik omgezet worden. Ik ben heel tevreden van scarlet.
Idd da is handig
-
- Pro Member
- Contacteer:
mja gewoon super en superduur me dunkt ,je betaald voor 30gig dus
39.95 +15=55 euro afgerond.
En dat voor een 3.3mbit connectie.
Kan je zeggen dat ik nu er eentje met FUP is met een meer realistische
limiet ik als de bliksem weg ben.
Ik ben dus absoluut niet tevreden over dit systeem.
Net zoals bij de meeste isp in belgie is het gewoon afzetterij.
Draai maar eens een gameserver,of je moet toch maar net een mediacenter en streaming audio en video dan weet je wel snel hoe laat het is.
Ik spreek niet over illegaal downloaden hier.
39.95 +15=55 euro afgerond.
En dat voor een 3.3mbit connectie.
Ik ben dus absoluut niet tevreden over dit systeem.
Net zoals bij de meeste isp in belgie is het gewoon afzetterij.
Draai maar eens een gameserver,of je moet toch maar net een mediacenter en streaming audio en video dan weet je wel snel hoe laat het is.
Ik spreek niet over illegaal downloaden hier.
- poohbeer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Braincel schreef:En dat voor een 3.3mbit connectie.
www.realdsl.be
50KB/s upstream (erg constant)
250KB/s downstream (redelijk constant)
FUP van 100 GB (al wordt ergens ook 200 GB vermeld)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Oké, antwoord gegeven, maar deze topic is al een half jaar oud. We gaan geen ouwe topics zitten bumpen, maak maar nieuwe aan als je dat nodig acht.