Hallo,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare VoIp cloud oplossing voor een 30tal gebruikers. (vzw) Gebruikers moeten in staat zijn om meerdere oproepen te kunnen ontvangen en uit te bellen via verschillende oproepnummers. Mensen zitten verspreid over verschillende kantoren en incl. thuiswerkers.
Ik heb al heel wat offertes binnen gekregen van VoIp cloud providers maar zie de bomen door het bos niet meer. Heeft er iemand ervaring of advies.
Graag oplossing die kan werken met Polycom toestellen.
bedankt
Hosted VoIp advies gevraagd
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ik zou niet weten waarom 3cx niet goed zou werken met Polycom ? Ik gebruik zelf 3CX (Home Office) en merk weinig issues in compatabiliteit. Zelfs de auto provisioning lukt over het algemeen goed, maar zelf nog niet kunnen testen met Polycom.
Bedankt voor de reacties. 3cx cloud in combo met Polycom gaf toch heel wat problemen. Hebben het opgegeven na een dagje proberen.
3CX geeft zelf aan dat ons type Polycom niet 100% compatibel is.(vvx300).
Ik vrees dat de Nextel oplossing wat te duur uitkwam voor een vzw.
3CX geeft zelf aan dat ons type Polycom niet 100% compatibel is.(vvx300).
Ik vrees dat de Nextel oplossing wat te duur uitkwam voor een vzw.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
3CX op google cloud platform : 4 € / maand
3CX licentie 16 calls , eerste jaar : +/- 600 €, daarna 185 € onderhoudscontract per jaar.
u installeerde de gratis client of de pc's en werkt met koptelefoon/micro , ge moet alleen de koptelefoon/micro aankopen
of
ge installeerde de app op de gsm's van de gebruikers , deze is gratis...
de provider eventueel weepee voor de nummers en uitgaand via iemand anders?
ik denk dat dit de goedkoopste oplossing is en dan bent u ook van die telefoons af die niet of slecht werken met 3cx
b.
3CX licentie 16 calls , eerste jaar : +/- 600 €, daarna 185 € onderhoudscontract per jaar.
u installeerde de gratis client of de pc's en werkt met koptelefoon/micro , ge moet alleen de koptelefoon/micro aankopen
of
ge installeerde de app op de gsm's van de gebruikers , deze is gratis...
de provider eventueel weepee voor de nummers en uitgaand via iemand anders?
ik denk dat dit de goedkoopste oplossing is en dan bent u ook van die telefoons af die niet of slecht werken met 3cx
b.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Ik gebruik hier al (haast) sinds hun oprichting pbxes.org
No nonsens, niet moeilijk om zelf op te zetten.
No nonsens, niet moeilijk om zelf op te zetten.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.