Qmusic en Joe starten vanaf 1 januari 2019 met zogenaamde ‘ad served audio advertising’ op alle streams. Zowel de premium kanalen als de specifieke online stations zullen vanaf dan de mogelijkheid hebben om pre-roll en mid-roll audio te plaatsen. In een eerste fase zal Medialaan de pre-roll – een spotje van 10 seconden vooraleer wordt overgeschakeld op de stream – inschakelen in high frequency campagnes.
Bron: https://radiovisie.eu/streams-qmusic-en ... l-reclame/
Streams Qmusic en Joe krijgen pre-roll reclame
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
In Nederland wordt dat al jaren toegepast, als men naar radio 538, Veronica, ...enz wil luisteren via internet moet men eerst die stomme reclamespot aanhoren vooraleer men kan luisteren naar de gewenste radiostation, zeer vervelend als men voortdurend van radiostation wil veranderen.
Laatst gewijzigd door apestaart 21 nov 2018, 15:33, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Twitter: ON8SD
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 21 keer
- Contacteer:
Kunnen ze dat ook introduceren op gewone FM-radio? Dan stopt mijn vrouw misschien eindelijk eens met zappen-gelijk-de-malle als we in de auto zitten!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Neen, dat is niet mogelijk, FM is een analoog signaal en dus zodoende kan men via een gewone FM radio geen reclamespot inlassen en dat is maar goed ook.DidierS schreef:Kunnen ze dat ook introduceren op gewone FM-radio? Dan stopt mijn vrouw misschien eindelijk eens met zappen-gelijk-de-malle als we in de auto zitten!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Het gebeurt regelmatig dat bv fb ook ns een filmpje onderbreekt voor reclame.
Mijn reactie is in 80% van de gevallen het filmpje afzetten, en voor de rest draai ik gewoon de gsm om en op mute terwijl ik effe iets anders doe.
Dit is dus enkel een geval van klantenpesterijen die niet in hun voordeel gaan spelen.
Mijn reactie is in 80% van de gevallen het filmpje afzetten, en voor de rest draai ik gewoon de gsm om en op mute terwijl ik effe iets anders doe.
Dit is dus enkel een geval van klantenpesterijen die niet in hun voordeel gaan spelen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Spotify, Deezer, Google Play, ... en andere diensten zal je bedoelen.meon schreef:Ze doen er alles aan om DAB+ aantrekkelijk te maken!
Blijkbaar is het nu al niet meer voldoende dat je de reclame hoort tijdens het programma maar wil men hem ook nog eens door je strot duwen
Trouwens zielig dat gans de Medialaan niet via TuneIn te vinden is...