Dit lijkt me een mooie deal, tot je de kleine lettertjes leest. In de algemene voorwaarden zie ik hetvolgende:De inhoud van het FEESTPAKKET
Het FEESTPAKKET bestaat uit een PHILIPS Airfryer (type : HD9216/40), 3 bonnen voor gratis verpakkingen van 500 g McCain Airfryer (Frieten, Kroketten & Duchesses), een NESCAFÉ Dolce Gusto espressomachine (type: Piccolo rood), 3 verpakkingen koffiecapsules NESCAFÉ Dolce Gusto (Lungo, Nesquik & Cappuccino), een fleece plaid (150 x 200 cm), Bolsius-geurkaarsen, drankjes (Jupiler Pure Blond, Vedett IPA, Finley, Pepsi Max,…), food & snacks (Delacre, Lion, Lay’s,…), Demak’up Expert, Tempo, waarde- & kortingsbonnen (van Makro, MediaMarkt, Philips TV, Center Parcs, Jesco, Delacre, Vedett,…),... En dat allemaal voor slechts € 99,99 in plaats van € 284.
Let dus vooral op het woord 'minstens'. Dit lijkt me dus echt om de mensen te misleiden? Ze houden gewoon het duurste product eruit? Of is er iets dat ik verkeerd lees? Op alle andere plaatsen laten ze nochtans uitschijnen dat je ALLES ervan krijgt voor €99,99.1 De Actie omvat de reservering en aankoop van een FEESTPAKKET waar minstens 25 van de hierna
opgenomen items in aanwezig zijn. Het staat MAKRO vrij de samenstelling zelf te bepalen. Over de samenstelling
kan geen discussie worden gevoerd : <knip>
Mis ik iets en is dit een goeie deal, of proberen ze echt de mensen opzettelijk te misleiden?