Het zinkend schip van Mobile Vikings
-
- Elite Poster
- Berichten: 751
- Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Na een storing deze avond van ongeveer vier uur waarbij niets nog werkte (sms, telefonie of internet) heb ik moeten vaststellen dat het slecht gaat met deze provider. Ik was er ongeveer van bij het begin bij en ik was vol lof over hun klantendienst en aanbod. Sinds de overname is het gewoon recht naar beneden gegaan heb ik de indruk. Veel storingen en een klantendienst die niet meer kan bijbenen (tot 20 dagen voor een antwoord op mail).
Hun Facebookpagina spreekt boekdelen. Veel geld steken in flashy reclamespots de laatste jaren maar qua service en kwaliteit is het een dikke nul geworden. Ik vind het zo spijtig voor zo'n pracht van een project en product dat het was geworden.
Na meer dan 3000 dagen Viking zal ik het schip vaarwel zeggen en met deze post hoop ik anderen te behoeden voor de verkeerde keuze. Check hun Facebookpagina en lees de berichten van andere mensen. Ze hebben hun recensies uiteraard uitgeschakeld. En zelf kunnen ze blijkbaar wel nog reageren op bepaalde berichten zodat ze geen gezichtsverlies zouden lijden. Ik hoop dan ook dat ze hier niet reageren want dit zou gewoon een waste of time zijn tegenover al die anderen die wachten op hun ticket, bericht of mail.
Hun Facebookpagina spreekt boekdelen. Veel geld steken in flashy reclamespots de laatste jaren maar qua service en kwaliteit is het een dikke nul geworden. Ik vind het zo spijtig voor zo'n pracht van een project en product dat het was geworden.
Na meer dan 3000 dagen Viking zal ik het schip vaarwel zeggen en met deze post hoop ik anderen te behoeden voor de verkeerde keuze. Check hun Facebookpagina en lees de berichten van andere mensen. Ze hebben hun recensies uiteraard uitgeschakeld. En zelf kunnen ze blijkbaar wel nog reageren op bepaalde berichten zodat ze geen gezichtsverlies zouden lijden. Ik hoop dan ook dat ze hier niet reageren want dit zou gewoon een waste of time zijn tegenover al die anderen die wachten op hun ticket, bericht of mail.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Misschien was het schip van in het begin niet helemaal zeewaardig...
of misschien is dit gewoon een zware storm en komt het allemaal in orde.
J.
of misschien is dit gewoon een zware storm en komt het allemaal in orde.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Zolang het programma van de Vikingpunten blijft bestaan blijf ik ze gebruiken. De punten van HelloBank, punten van Coolblue, Bol.com, Alliexpress en nu gratis punten via Humo. Dat maakt MV (bijna) gratis.
-
- Pro Member
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 20 keer
Ik ben het eens met Walter over het puntenprogramma. Mja de service kan beter. Ik heb het gisteren niet opgemerkt.(regio antwerpen). maar een outage van 4u is niet positief.
Ik hoop begin volgend jaar met verandering van netwerk (base -> Orange) op dat gebied althans dat er heel wat gaat verbeteren.
Voor de rest heb ik de klantendienst nog weinig moeten bereiken.
Ik hoop begin volgend jaar met verandering van netwerk (base -> Orange) op dat gebied althans dat er heel wat gaat verbeteren.
Voor de rest heb ik de klantendienst nog weinig moeten bereiken.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Mijn 2 kinderen hebben mobile vikings, door de vikingspunten die ik scoor is dit gratis. Maar de dag dat ze meer buiten gaan en het belangrijker is om steeds bereikbaar te zijn, verlaat ik het vikingschip eveneens (tenzij het tegen dan in orde is )
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Klantenservice is 0.0 na de overname.
En inderdaad met de punten is het een goedkoop iets, tot nu nog geen problemen gehad. Ik doe de sim wissel vandaag en hoop dat het vlot gaat.
Ik ben tevreden van het base netwerk...eens benieuwd naar orange.
En inderdaad met de punten is het een goedkoop iets, tot nu nog geen problemen gehad. Ik doe de sim wissel vandaag en hoop dat het vlot gaat.
Ik ben tevreden van het base netwerk...eens benieuwd naar orange.
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Cashbackxl ipv vikingpunten + Orange Tempo Giga
Herladen gaat soms moeizaam (heeft eens een keer 24uur geduurt) maar bellen en sms'en werkt altijd bij mij. Klantenservice is ook niet super maar zolang het werkt,
Orange een beter netwerk heeft dan Base en het even duur is klaag ik niet.
Herladen gaat soms moeizaam (heeft eens een keer 24uur geduurt) maar bellen en sms'en werkt altijd bij mij. Klantenservice is ook niet super maar zolang het werkt,
Orange een beter netwerk heeft dan Base en het even duur is klaag ik niet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Ik moet helaas na jaren het (zinkend) schip ook verlaten... De afgelopen weken meerdere keren totaal onbereikbaar, gisteren een aantal uur waarin me 5x gevraagd is te herstarten en opnieuw te proberen... Het boezemt niet veel vertrouwen in, het lijkt wel alsof ze maar wat probeerden om alles weer operationeel te krijgen.
Jammer, ik geloofde destijds echt in het project, maar kan deze onbereikbaarheid niet meer verantwoorden ivm wachtdiensten en klanten. Ik ben dus op zoek naar een alternatief, de komende dagen eens rustig de opties bekijken.
Bedankt voor de afgelopen jaren betaalbaar mobiel internet MV, en wie weet keer ik ooit nog terug
Jammer, ik geloofde destijds echt in het project, maar kan deze onbereikbaarheid niet meer verantwoorden ivm wachtdiensten en klanten. Ik ben dus op zoek naar een alternatief, de komende dagen eens rustig de opties bekijken.
Bedankt voor de afgelopen jaren betaalbaar mobiel internet MV, en wie weet keer ik ooit nog terug
-
- Elite Poster
- Berichten: 1061
- Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Vergeet niet dat mv verlieslatend is, hadden die geen 700m euro schulden ofzo??
Ik snapte dat ook nooit; twas bijna voor niks, blijkbaar nu nog, zoiets kan gewoonweg niet, al dat gedoe van zoveel gratis van dit en dat als je dit en dat doet? En ik lees dat hier ook alweer van gratis opgeladen en via punten enz... tja, logisch dat dat boeltje verlies maakt.
Ik heb nu orange (wel via love pakket) en heb 20GB data.
Geen klagen, bereik is meestal goed, bijna overal H, H+, 4G en 4G+. Bijna geen Edge meer. Alleen in bepaalde plaatsen binnen kan het nog eens gebeuren dat er geen tot weinig bereik is. Ook qua pannes niet veel te klagen, valt reuze mee. Ik heb alle providers paar jaar geleden nog getest en base was ook al goed maar was nog steeds zo goed niet als orange en proximus.
Op een kleine groep mensen na zullen velen merken dat orange beter is dan base. Maar tis nu niet dat base slecht is e, zeker niet, maat van mij zegt ook dat hem bijna overal ook H , H+ en soms 4G heeft.
En dan nog hunne nieuwste reclame spot: wtf stelt dat nu in godsnaam voor? Afschuwelijk is het, dit is toch gemaakt voor kinderen en dan nog dat nichterig gedoe van dien ene en derna nog eens van die 2 anderen amaai zeg, ze mogen mij nog 10000€ betalen ik zou zo niet op tv willen komen, ik heb nog enig respect voor mezelf.
Dat noemen ze een danske? Tja.... de titanic is aan het zinken en het noemt mv.
Ik snapte dat ook nooit; twas bijna voor niks, blijkbaar nu nog, zoiets kan gewoonweg niet, al dat gedoe van zoveel gratis van dit en dat als je dit en dat doet? En ik lees dat hier ook alweer van gratis opgeladen en via punten enz... tja, logisch dat dat boeltje verlies maakt.
Ik heb nu orange (wel via love pakket) en heb 20GB data.
Geen klagen, bereik is meestal goed, bijna overal H, H+, 4G en 4G+. Bijna geen Edge meer. Alleen in bepaalde plaatsen binnen kan het nog eens gebeuren dat er geen tot weinig bereik is. Ook qua pannes niet veel te klagen, valt reuze mee. Ik heb alle providers paar jaar geleden nog getest en base was ook al goed maar was nog steeds zo goed niet als orange en proximus.
Op een kleine groep mensen na zullen velen merken dat orange beter is dan base. Maar tis nu niet dat base slecht is e, zeker niet, maat van mij zegt ook dat hem bijna overal ook H , H+ en soms 4G heeft.
En dan nog hunne nieuwste reclame spot: wtf stelt dat nu in godsnaam voor? Afschuwelijk is het, dit is toch gemaakt voor kinderen en dan nog dat nichterig gedoe van dien ene en derna nog eens van die 2 anderen amaai zeg, ze mogen mij nog 10000€ betalen ik zou zo niet op tv willen komen, ik heb nog enig respect voor mezelf.
Dat noemen ze een danske? Tja.... de titanic is aan het zinken en het noemt mv.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Recent hun helpdesk gecontacteerd en binnen 2 dagen een net antwoord, geen probleem.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Idem, via twitter in mijn geval.Joe de Mannen schreef:Recent hun helpdesk gecontacteerd en binnen 2 dagen een net antwoord, geen probleem.
Black is the colour of my true love's hair
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hun helpdesk is terug wat meer responsive, over het netwerk ben ik de laatste weken echter totaal niet meer te spreken. 4G+ aanduiding, maar... Er komt niks door, of aan een snelheid waar mss m'n US Robotics 56K modem indertijd aan kon tippen.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik overweeg dan eerder met de bron te gaan samenwerken veel deals, oa ook decathlon. Maar er staat duidelijk decathlon.nl dus op die manier zou je niet via de Belgische website mogen bestellen? Iemand al geprobeerd?Tim.Bracquez schreef:Die VIkingsDeal is niet verlieslatend! Dit is gewoon affiliate networking, dit krijgen ze gewoon zelf uitbetaald van coolblue etc en geven ze dan aan jou, denk zelfs nog een 1% commissie dat ze nemen. Vind dit zelfs heel slim! Je hebt dezelfde deals ook gewoon op https://www.cashbackxl.nl/ welke gewoon cash op je rekening storten, zelfde platform (achterliggend).Unicorn1 schreef:[...], al dat gedoe van zoveel gratis van dit en dat als je dit en dat doet? En ik lees dat hier ook alweer van gratis opgeladen en via punten enz... tja, logisch dat dat boeltje verlies maakt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
cashbackxl.nl is niet de bron van Mobile Vikings, maar die maakt gebruik van het zelfde achterliggende affiliate platform. Echter kan je daar niet gewoon klant worden, en uitbetalingen is gegroepeerd en voor grotere bedragenliegebeestig schreef: Ik overweeg dan eerder met de bron te gaan samenwerken veel deals, oa ook decathlon.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Dit zou hun schip wel eens vleugels kunnen geven
https://medialaan.be/nl/orange-belgium- ... ereenkomst
https://medialaan.be/nl/orange-belgium- ... ereenkomst
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Ze gaan er nochthans op vooruit.wied schreef:Dit zou hun schip wel eens vleugels kunnen geven
https://medialaan.be/nl/orange-belgium- ... ereenkomst
Na een paar dagen wordt oude bundel gewist , dus gedaan met eigen bundel op te verbruiken en daarna dat vorige op te souperen.
Dit binnen dezelfde maand.
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Dit is wel (heel) oud nieuws Persoonlijk heb ik toch wat schrik voor de overgang naar Orange, ik denk dat niemand qua dekking in de ruime Antwerpse regio beter doet dan Base. Zo ervaar ik met mensen die Orange hebben dat zij vaak op een zwakke 3G zitten waar ik een sterk 4G+ signaal heb. Alleen in de tramtunnels, daar is Base zwaar bagger. Hopelijk wordt dat wanneer Orange de connectiviteit levert beter.wied schreef:Dit zou hun schip wel eens vleugels kunnen geven
https://medialaan.be/nl/orange-belgium- ... ereenkomst
Verder zou ik MV geen zinkend schip noemen. De helpdeskproblemen waren vervelend, maar de communicatie daarover heel eerlijk. Het is duidelijk dat zo'n nieuw platform een gigantische operatie is voor een relatief kleine operator. Het is bovendien zo dat de helpdesk, website en app bij MV in normale omstandigheden buitengewoon goed is, het valt dan extra op als dingen tijdelijk wat stroever gaan.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Oud nieuws? Jazeker, maar erg belangrijk voor de toekomst van MV. En te weinig bekend ook hier op UB...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Voor de Viking app alleen al zou je wel klant blijven. Daartegenover zitten de andere providers nog (bewust ?) in de middeleeuwen.
Als ik 1 minuut bel dan staat in mijn widegt enkele seconden later die ene minuut afgetrokken van het totaal.
Als ik met mijn Orange kaart bel mag ik blij zijn dat ik dat zie in "My Orange" na ettelijke uren.
Met Proximus was het vroeger nog véél erger, daar kon het meerdere dagen duren. Of het nu nog zo is weet ik niet.
Ik heb een 15 euro abbo bij MV, zal me in 2018 de ronde som van 0,00 (nul) euro kosten dank zij de Vikigpunten, dat is toch een cadeautje van 180 euro...
Mijn vrouw krijgt elke maand 5 Vikingpunten, haar 10 euro abbo kost dus per jaar 60 euro... De Vikingpunten brengen ons dus per jaar 240 euro op.
Als ik 1 minuut bel dan staat in mijn widegt enkele seconden later die ene minuut afgetrokken van het totaal.
Als ik met mijn Orange kaart bel mag ik blij zijn dat ik dat zie in "My Orange" na ettelijke uren.
Met Proximus was het vroeger nog véél erger, daar kon het meerdere dagen duren. Of het nu nog zo is weet ik niet.
Ik heb een 15 euro abbo bij MV, zal me in 2018 de ronde som van 0,00 (nul) euro kosten dank zij de Vikigpunten, dat is toch een cadeautje van 180 euro...
Mijn vrouw krijgt elke maand 5 Vikingpunten, haar 10 euro abbo kost dus per jaar 60 euro... De Vikingpunten brengen ons dus per jaar 240 euro op.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
En waar haal je dan zo veel Viking punten Nete, om er elke maand 15 te kunnen inzetten?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat wil ik ook wel eens weten.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Door aankopen her en der (ik heb de Viking add-on op de PC) bij het steeds toenemend aantal winkels die mee in het verhaal stappen.liegebeestig schreef:En waar haal je dan zo veel Viking punten Nete, om er elke maand 15 te kunnen inzetten?
Het wordt bijna een uitzondering als je een online verkoopssite opent dat je NIET verwittigd wordt dat je Vikingpunten kan verdienen.
Ik verdien al elke maand al 5 euro door gewoon een gratische Hello Bankrekening te gebruiken voor minimaal 10 betalingen, gewoon in winkels in de buurt..
Bovendien, als je eens een reis of vliegtuigtickets bestelt dan loopt het aantal punten snel op.
Ik beweer nu niet dat ik eindeloos genoeg punten zal hebben om niks te moeten betalen aan MV.
Hier: https://mobilevikings.be/nl/viking-deal ... JYQAvD_BwE
vind je een lijstje (zeg maar lijst ). Dat zijn voor het overgrote deel allesbehalve exotische aanbieders hé ?
Als er om de haverklap nieuwe winkels meestappen in het MV puntenverhaal dan vermoed ik dat het MV schip niet echt aan het zinken is.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dan heb je geluk dat je aankoopprofiel past bij de deals.
Buiten die 5 punten van de bank zie ik niks waar ik op regelmatige basis gebruik van maak...
J.
Buiten die 5 punten van de bank zie ik niks waar ik op regelmatige basis gebruik van maak...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Bij mij enkel nog aliexpress waarmee ik wat extra punten kan verdienen. De rest zijn meestal dure winkels (bol, coolblue...).
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
en Aliexpres is dan weer zo goedkoop dat het niet veel punten opbrengt
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Das het voordeel van dual sim. Je kan mv vickings nog gebruiken voor je punten. Zelf ga ik over naar orange, stort geen herlading op mv meer. Jammer, ze hadden potentieel, maar de overname door medialaan was al niet rooskleurig
de koe zegt boe
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik wacht alvast tot MV zelf ook overgaat naar Orange. Waarom zou ik nu veranderen als MV voor mij méér dan aan de verwachtingen voldoet, o.a. mede door hun sublieme verbruiks widget waar de anderen allemaal schromelijk tekortschieten.bambipower schreef:Das het voordeel van dual sim. Je kan mv vickings nog gebruiken voor je punten. Zelf ga ik over naar orange, stort geen herlading op mv meer. Jammer, ze hadden potentieel, maar de overname door medialaan was al niet rooskleurig
Dit laatste is natuurlijk geen breekpunt om voor een operator te kiezen, maar ik verdenk de anderen van moedwil in de hoop dat je regelmatig eens over je limieten gaat, kassa kassa weet je wel. En van zo'n houding gruwel ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Wat mij vooral'stoorde is de nieuwsgeving "we hebben goed nieuws, we gaan over naar het netwerk'van ... bla bla bla' en wij daar als klant niks anders dan nadelen van zien. Kaartswitch tot downtimes, klantenservice van mijn voeten, etc.. welke voordelen hebben wij daaraan? Niks dan last en misserie.. daarboven kan ik bij orange mijn belwaarde omzetten in data
de koe zegt boe
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Wat je ook kunt doen is aan uw kernfamilie vragen of ze klant zijn bij MobileVikings. Indien niet vragen of ze u een plezier willen doen door die plugin te installeren met uw logingegevens en dat willen gebruiken.
Zeker als Sinterklaas inkopen gaat doen kan dat snel oplopen.
Zeker als Sinterklaas inkopen gaat doen kan dat snel oplopen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Ik ben niet echt overtuigd van het voordeel bij MV, het gesprokkel van punten ( elders krijg je betere voorwaarden) , gans het tracking gebeuren het lijkt me veel gepruts om niets.
Maar ik wil die route wel even volgen
Kan vriend Walter zijn hellovrienden link en tel nummer in een PM zenden?
Maar ik wil die route wel even volgen
Kan vriend Walter zijn hellovrienden link en tel nummer in een PM zenden?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
welke verbruikswidget?nete schreef:verwachtingen voldoet, o.a. mede door hun sublieme verbruiks widget waar de anderen allemaal schromelijk tekortschieten.
Dit laatste is natuurlijk geen breekpunt om voor een operator te kiezen, maar ik verdenk de anderen van moedwil in de hoop dat je regelmatig eens over je limieten gaat, kassa kassa weet je wel. En van zo'n houding gruwel ik.
het beweerd idd dat er momenteel meer dan 100megabyte verbruikt wordt...
terwijl ik op wifi zit... ?
heb al diverse android trackers geinstalleerd van mobiel gebruik...geen enkel geeft deftig verbruik aan... toestel niet geroot... moet ik er vanuit gaan dat android zijn verbruik niet goed kan managen?
Ik heb het ook wel een beetje gehad met MV. Mijn vrouw had als eerste van ons twee de nieuwe simkaart gekregen. Enkele dagen later gingen we naar het UK. Ze heeft daar 5 dagen lang "geen service" gehad. Het enige dat de helpdesk deed was keer op keer verwijzen naar de "wizard om je telefoon te configureren". Maar een oplossing kwam er niet.
Ikzelf heb nu ook een nieuwe simkaart. Bereik in België is ok, maar als ik over de grens ga naar Nederland (wij wonen op een paar meter van de grens en ik kom 3-4 keer per week in Nederland) heb ik geen internet meer. De enige oplossing is mijn telefoon op vliegtuigmodus zetten. Daarna 5-10 minuten wachten en dan heb ik ook in het buitenland internet. De helpdesk vindt dat maar normaal. Ik moet dat maar even doen van die vliegtuigmodus, dan werkt het toch wel weer? Een andere oplossing is er niet. Dat ik met de oude simkaart vanaf 100 meter voorbij de grens automatisch op een ander netwerk kwam en meteen internet had, blijkt niet te boeien.
Mijn vrouw heeft sinds de nieuwe simkaart soms totaal geen service. De oplossing van de helpdesk (na dagen lang heen en weer mailen en vele malen weer te zijn verwezen naar de configuratiewizard): geen 4G meer gebruiken. Serieus mensen.
Ook de voicemail is blijkbaar veranderd met de nieuwe simkaart. Ik had altijd mijn voicemail uit staan, omdat ik het doodergelijk vind om mijn voicemail te moeten bellen, te luisteren naar een vrouw die uur, dag en nummer traag uitspreekt, om dan te horen "hallo, kan je mij even terugbellen? Bedankt!" Nope, voicemail uitschakelen kan niet meer. "Misschien wel terug in de toekomst. Ik raad je aan af te wachten."
Het enige dat me nog bij MV houdt zijn de vikingpunten. Maar zodra die opgebruikt zijn, verhuis ik ook.
Ikzelf heb nu ook een nieuwe simkaart. Bereik in België is ok, maar als ik over de grens ga naar Nederland (wij wonen op een paar meter van de grens en ik kom 3-4 keer per week in Nederland) heb ik geen internet meer. De enige oplossing is mijn telefoon op vliegtuigmodus zetten. Daarna 5-10 minuten wachten en dan heb ik ook in het buitenland internet. De helpdesk vindt dat maar normaal. Ik moet dat maar even doen van die vliegtuigmodus, dan werkt het toch wel weer? Een andere oplossing is er niet. Dat ik met de oude simkaart vanaf 100 meter voorbij de grens automatisch op een ander netwerk kwam en meteen internet had, blijkt niet te boeien.
Mijn vrouw heeft sinds de nieuwe simkaart soms totaal geen service. De oplossing van de helpdesk (na dagen lang heen en weer mailen en vele malen weer te zijn verwezen naar de configuratiewizard): geen 4G meer gebruiken. Serieus mensen.
Ook de voicemail is blijkbaar veranderd met de nieuwe simkaart. Ik had altijd mijn voicemail uit staan, omdat ik het doodergelijk vind om mijn voicemail te moeten bellen, te luisteren naar een vrouw die uur, dag en nummer traag uitspreekt, om dan te horen "hallo, kan je mij even terugbellen? Bedankt!" Nope, voicemail uitschakelen kan niet meer. "Misschien wel terug in de toekomst. Ik raad je aan af te wachten."
Het enige dat me nog bij MV houdt zijn de vikingpunten. Maar zodra die opgebruikt zijn, verhuis ik ook.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Hier kies ik over de grens (met NL) zelf welk netwerk ik gebruik.
keuze tussen: T-mobile, Vodafone, KPN
keuze tussen: T-mobile, Vodafone, KPN
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Verhuis dan niet naar JimMobile. Dat is eigenlijk identiek aan MV. Ik had onlangs problemen met mijn JimMobile sim die ik gebruik als telefoon (mjn MV sim enkel als datasim). Ik kon geen sms'en ontvangen van bepaalde afzenders (o.a. Paypal), andere wel. De helpdesk contacteren was een frustratie. Ik kreeg opdrachten om bepaalde zaken te controleren die er niets mee te maken kunnen hebben. Toen ik ze wou opbellen met mijn JimMobile telefoon kreeg ik de melding dat MobileVikings momenteel niet telefonisch bereikbaar was.kippewit schreef: Het enige dat me nog bij MV houdt zijn de vikingpunten. Maar zodra die opgebruikt zijn, verhuis ik ook.
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
- Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
- Bedankt: 25 keer
- Contacteer:
Hier ook slechte ervaring met MV. Ik werd onterecht verbruik voor data aangerekend in België terwijl mijn bundel nog lang niet opgebruikt was. Helpdesk geeft ook toe dat er een fout langs hun kant heeft plaatsgevonden en dat ze mij dit bedrag zullen compenseren (heb dit op mail staan). Maar het zal je niet verbazen dat die compensatie nooit is aangekomen, en ik heb genoeg herinneringen gestuurd...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dan is het toch ook aan jezelf om te kijken hoeveel moeite je nog wil doen voor het bewuste bedrag…
of escaleren, of vragen naar een verantwoordelijke of zoiets...
J.
of escaleren, of vragen naar een verantwoordelijke of zoiets...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Hier geen LTE meer sinds wissel van simkaart enkele uren geleden, ik krijg H+ in de plaats.
Iemand die weet of dit verschijnsel tijdelijk van aard is?
Iemand die weet of dit verschijnsel tijdelijk van aard is?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1061
- Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Die reclame: afschuwelijk is het. Ik zou het op mijn gewoonlijke manier willen posten wat ik ermee bedoel maar dat gaat te hard aankomen voor meerderen.
Tis gewoon bweuk zeg. Ik verzet het altijd zo snel als ik kan.
Tis gewoon bweuk zeg. Ik verzet het altijd zo snel als ik kan.