LittleAnt schreef:Uiteindelijk zal het hen toch meer geld gaan kosten als het mij kost want het aantal klanten dat nu wordt afgeschrikt...
Nemen ze opnieuw nieuwe klanten aan ??????
LittleAnt schreef:Uiteindelijk zal het hen toch meer geld gaan kosten als het mij kost want het aantal klanten dat nu wordt afgeschrikt...
LittleAnt schreef:Uiteindelijk zal het hen toch meer geld gaan kosten als het mij kost want het aantal klanten dat nu wordt afgeschrikt...al zijn het er maar een paar dan kost ik hen toch nog altijd meer geld dan wat ze van mij hopen te vangen!
Ik probeer je helemaal nt weg te jagen. Begrijp je ongenoegn ook wel. Alleen een beetje deftig nederlands kan geen kwaad he. Ik heb hetzelfde meegemaakt,was ook frusterend. Maar this nu wel de bedoeling dat we elkaar steune ipv prietpraat zitten te verkopen. Ik ga dit dan ook aandachtig blijven volgen. Je hoort meer van mij.
Ja, voor de zwarte tekst in quote...dat kan geen probleem zijn als elk zijn post aanpast zoals NuKeM vraagt. (wat niet gaat dus bij Gastposts)Benny de Bie schreef:Dat lost volgens mij ook niets op en hiermee ga je de gedupeerden alleen maar meer mee raken. Als ze topics maken die niet gelden aan de regels sluit ze dan gewoon, door censuur toe te passen los je dit gedrag heus niet op. Wat deze mensen willen is gerechtigheid en die zie ik eerlijk gezegd toch niet komen.
(een al erg lange en gelukkige gebruiker van Skynet, uitval 0% speedfluctuaties van amper 1%, mag ik stiekem even lachen dat ik dit gelukkig allemaal niet heb hoeven meemaken as ik al dit onheil hier lees :)
Blue-Sky schreef:Ik heb er genoeg van dat ze het forum komen verknoeien?
Een oud manneke die ook wel eens zéér onbetant kan worden
NuKeM Inderdaad Blue-sky, ik zou graag hebben dat sommige mensen hier hun posts aanpassen naar een niveau passend bij dit forum, anders zullen wij (de mods) dat moeten doen op een minder prettige manier.
herkato schreef:Voor mijn part negeer ik alle volgende posts van LittleAnt kompleet. Negeren = helemaal niet lezen en uiteraard geen reactie geven.
Die "3 stuiverroman" schrijver doet deze rechtvaardige zaak beduidend meer kwaad dan goed.
Als de meerderheid dit eveneens doet dooft het geroep wel uit door ontbreken van echo.
Niemand valt je aan, zeker niet als je van in het begin je aan de regels gehouden had. Als je dergelijke taaltje gebruikt als Journalist (schrijver) voor je uitgever. Dan zal je ook geen succes hebben met ondermaats taalgebruik.LittleAnt schreef:Dit gebeurt nu ook in een niet nader genoemd land aan de andere kant van de oceaan maar de waarheid zal ooit aan het licht komen. Hier is iets vergelijkbaars aan de hand...gewone forumleden beginnen mij aan te vallen en proberen mijn recht op vrije meningsuiting te ondermijnen....ga uw gang maar...
de ballen,
het kleine miertje
Tkueneg teer ed ni schreef: En ooh vur 'k et vergeet, got effe gerust dur me die aanmaninge want volk op een publiek forum hadde ma nie zo hun beklag motte doen over ullie.
Sjonge jonge wat zen er tog e stelletje debielen op deze'n aardkloot
Anyway ... ben nu niet zo geschift als een bepaald klein miertje hier
Je laatste litteraire regel:zonder aarzelen doen, zo vlug mogelijk!
En vooral:land en zee afreizen.
Hm, tijd voor een bezoek aan de psychiater.
wil ik toch wel even snel vermelden dat ik op basis van jouw posts, je toch wel een beetje een egocentrische hautaine zak (eigen aan schrijvers misschien ?) vind.
Ik denk dat iemand hier dringend "hulp" nodig heeft, en niet van het type dat op Userbase wordt gevonden...
Mannekes (vrouwkes?), typed ne keer zulk geen lange teksten in zulken warm weer. Geen kat die da leest
Maar this nu wel de bedoeling dat we elkaar steune ipv prietpraat zitten te verkopen
Dat ze maar zelf uitzoeken waar ze in de fout gaan!
Ik heb er genoeg van dat ze het forum komen verknoeien?
Een oud manneke die ook wel eens zéér onbetant kan worden
Inderdaad Blue-sky, ik zou graag hebben dat sommige mensen hier hun posts aanpassen naar een niveau passend bij dit forum, anders zullen wij (de mods) dat moeten doen op een minder prettige manier.
Voor mijn part negeer ik alle volgende posts van LittleAnt kompleet. Negeren = helemaal niet lezen en uiteraard geen reactie geven.
Die "3 stuiverroman" schrijver doet deze rechtvaardige zaak beduidend meer kwaad dan goed
Styno schreef:Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waarom er ->nu<- plots zoveel reactie komt.
Als zijnde ex-gedupeerde van a2f en vanwege de problematiek met die ISP ben ik actief op dit forum sinds december 2003.
Ik begrijp volledig de emotioneel getinte (en harde) reacties, maar vraag me eigenlijk af waarom die zo laat komen?