Beta release van SkynetTool (de oude iBench)

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Zoals beloofd zouden we een nieuwe versie uitbrengen van ons tooltje. In de Alpha versie waren er nog heel wat foutjes en ongerealiseerde functies.
Vandaag hebben we echter besloten dat de testversie die onder de mods circuleerde en die regelmatig verbeterd en aan de tand gevoeld werd klaar was voor als beta voor het grote publiek.

<div align="center">Afbeelding</div>

Enkele veranderingen zijn:
- verwijdering Speed Test die eventueel als apart programma kan uitgewerkt worden (als er vraag naar is...).
- vereenvoudiging van de interface
- tray icon met menu
- verwijdering van de filter (nu wordt de Skynet pagina weergegeven en geen eigen gemaakte pagina met stats), hierdoor wordt het aantal fouten en nieuwe updates naar de toekomst toe waarschijnlijk veel verminderd.
- Auto update functie
- ... en nog vele nasty bugs die werden verwijderd

Ik zou zeggen probeer het zelf eens :)

Laat mij nog even duidelijk vermelden dat het programma geen misbruik maakt van uw gegevens (ze worden niet door ons gelogged of bijgehouden, maar staan veilig (encrypted) op uw harde schijf).

U kan het programma downloaden in pure vorm, zijnde enkel een *.exe file of als installer die het programma netjes op uw PC zal installeren.

SkynetTool v0.30 Beta :: zipped [380kB]
SkynetTool v0.30 Beta :: installer [888kB]
(Beide versies zullen automatisch updaten naar een nieuwe versie indien die er is)

We willen nog eens benadrukken dat dit een beta versie is. Dit wil zeggen dat deze versie door de meeste gebruikers zonder problemen kan gebruikt worden. Soms kan zich wel een kleine (niet ernstige) fout voordoen!

Dit programma werd ontwikkeld door NuKeM die af en toe wat hulp kreeg van Erik waarvoor we hem via deze weg ook bedanken.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade die dit programma aanricht.

Add: Ondertussen is versie 0.11 uitgebracht met enkele kleine verbeteringen. Een versie 0.11 van de installer versie zal niet lang meer op zich laten wachten. Als u de oude installer versie nog heeft zal u telkens bij het opstarten gevraagd worden te updaten. Om dit te voorkomen moet u de shortcut in uw startmenu naar het Skynet Toolje veranderen van '*/Skynet Tool.exe' naar '*/SkynetTool.exe'. In de installer versie 0.11 zal dit probleem opgelost zijn. Onze excuses voor dit ongemak.
Add2: Autoupdater is blijkbaar stuk in versie 0.2x . Probleem is opgelost in versie 0.23, versies 0.2x moeten manueel worden geupdate. Onze excuses hiervoor.
Add3: Settings toegevoegd om de taal te kiezen, waarin de Skynetpagina's worden weergegeven. Na een update naar deze versie, dien je wel eerst de settings te saven!
Laatst gewijzigd door NuKeM 12 apr 2003, 22:18, in totaal 2 gewijzigd.
NuKeM
jpleburton
Starter
Starter
Contacteer:

Waarom niet een taaloptie voor de waalse vrienden , beste medelijsters ? 8)
JP Leburton
Loncin
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

het tooltje is nog in beta fase, daarom is het nog in het engels omdat bijna iedereen dat verstaat
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik vrees dat er geen waalse versie zal komen. Een nederlandse daar zou ik nog aan twijfelen. Maar democratischer zou zijn het in het engels te houden. Zo heeft niemand er een specifiek voordeel bij ;-)
I love it when a plan comes together!
jpleburton
Starter
Starter
Contacteer:

Ik bedoel NIET het programma zelf , welke inderdaad in het engels is , maar de schermen vanuit Belgacom die in het ABN komen ..
JP Leburton
Loncin
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

aah zo bedoel je dat kunnen we mss eens bekijken, ik geef het door aan nukem
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Er kan gezorgd worden voor een NL-FR-EN vinkje in de settings :)
NL default dan wel :wink:
Als ik tijd heb zal ik dit in de volgende versie steken (het is niet teveel werk).
NuKeM
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

The Oddity schreef:Ik vrees dat er geen waalse versie zal komen. Een nederlandse daar zou ik nog aan twijfelen. Maar democratischer zou zijn het in het engels te houden. Zo heeft niemand er een specifiek voordeel bij ;-)

Vergeet niet : ne franstalige denkt dat frans een wereldtaal is en kan bijgevolg geen engels. En ik denk dat over het nederlands ook en kan bij gevolg ook geen engels (toch niet als een collega nederlandstalige iets in het engels zet)
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

PiR²,

al wie zich op het internet begeeft heeft meestal wel een minimum notie van het engels.. anders zal hij een groot gedeelte van het internet aan zijn neus voorbij zien gaan.

Wat betreft die taalkwestie we gaan dat niet opnieuw over discussieren..wij doen een inspanning iets aan te bieden.. ik vind dat de users dan wel een kleine inspanning mogen bieden het engels ofzo te verstaan.. allez ja.. volgens mij is dit niet zo'n groot probleem...

Wat betreft die mogelijkheid van die pages int frans te activeren, dat had ik misverstaan, dat zal natuurlijk wel een kleintje zijn voor Nukem :p
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

kan nukem zoiets maken met ne lijst van termen die voorkomen, dat de "users" (wat zijn dat? :P ) dat zelf kunnen vertalen naar de gewenste taal? Het pools, spaans, chinees, aramees, oesbeeks, russisch,...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

PiR², vind je nu zelf niet dat dat vergaand is?

Die zaken die in het proggie gevraagd worden, worden evengoed gevraagd bij het maken van een verbinding....volgens mij staan er in dat proggie in het engels geen termen die van die aard zijn, dat niemand ze snapt... kvind dat beke absurd.

En, als ge een term niet snapt.. kunt ge altijd dat woord eens door een online woordenboek gooien...;-)
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Voila, nieuwe versie met NL-FR keuze.

Add: Doeme zit nog een vervelend foutje in :dd
Add2: Ach tis zo erg niet (updaters die zonder een taal te kiezen en te saven in de settings een volume/webmail check doen krijgen die in het Frans te zien :oops: ). Dus Saven in Settings en het is in orde :)
Laatst gewijzigd door NuKeM 12 apr 2003, 15:09, in totaal 2 gewijzigd.
NuKeM
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ha ja, nu ge het zegt, webmail, status en volume komen mij nogal bekend voor :roll:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

NuKeM schreef:Voila, nieuwe versie met NL-FR keuze.

Nukem, waarom engels niet? Allez ja...is maar een gedacht eh :p

Let me know if version is ok. Dan maak ik nen installer.

bug: heeft dat te maken met nen 404 die ge krijgt als ge volume checkt? want ik krijg page cannot be displayed....
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

The Oddity schreef:
NuKeM schreef:Voila, nieuwe versie met NL-FR keuze.

Nukem, waarom engels niet? Allez ja...is maar een gedacht eh :p

Let me know if version is ok. Dan maak ik nen installer.

bug: heeft dat te maken met nen 404 die ge krijgt als ge volume checkt? want ik krijg page cannot be displayed....

Ik was eerst met engels begonnen, maar skynet biedt enkel zijn status pages in het engels aan en niet de webmail of de volume checks... vandaar dus dat ik die (spijtig genoeg) heb moeten weglaten.

Om mijn gedacht ook eens te zeggen over een kompleet nederlandse en/of franse versie: "Niet nu!" :) ziezo.. dat heeft bij mij de laagste prioriteit. Als je geen Engels verstaat, kan je beter niet meer in de buurt van een PC komen ;)

404 ? nope dus

Deze versie is OK hoor. Ik ga die nu niet veranderen omwille van een miniem foutje ;)
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Om mijn gedacht ook eens te zeggen over een kompleet nederlandse en/of franse versie: "Niet nu!" :) ziezo.. dat heeft bij mij de laagste prioriteit. Als je geen Engels verstaat, kan je beter niet meer in de buurt van een PC komen ;)

Nukem,

wel ik heb geupdate en ik krijg bij het checken (auto-checken) een "Page cannot be displayed... hij doet wel goed naar mijn abo site ... en gaat dan verder naar login page en dan krijg ik "Page..." is strange....
Webmail werkt wel. getest met en zonder firewall... kgeraak er niet in :(

btw gelijk hebt ge ivm die talen :p
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Oei, strange... hebben nog mensen dit?
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm, dit probleempje is op te lossen, door even op save te klikken in het settings menu. Eventueel wis je je settings even en vul je die opnieuw in, saven en nadien zou het moeten werken, zal je de page cannot be found niet meer krijgen. Je krijgt wel terug je volume ;-)

credits: Nukem.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Ok, even melden dat ik ondertussen het webmail javascript probleem heb opgelost (zal dus in versies > 0.24 opgelost zijn).
Ook zal ik enkele nieuwe dingen in de volgende versie steken.
NuKeM
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Ziezo :)
Er is een nieuwe versie (0.30) die enkele verbeteringen + nieuwigheden met zich meebrengt.
De webmail javascript errors zijn gefixed... de webmail wordt nu dus eingelijk echt bruikbaar.
Ook heb ik het lettertype van enkele onderdelen veranderd om het wat leesbaarder en overzichtelijker te maken :)

Enjoy the new release ;)
NuKeM
Gast

Sinds een paar dagen krijg ik errormsg dat hij niet kan connecteren bij checking for updates als ik de tool opzet.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Inderdaad, meer hierover kan je terugvinden in de volgende topic:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=1979

:)
NuKeM
Gast

oops, ik had zoeken gedaan naar skynet AND tool maar deze niet tegengekomen, of over heen gekeken :oops: :smash2:
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Anonymous schreef:oops, ik had zoeken gedaan naar skynet AND tool maar deze niet tegengekomen, of over heen gekeken :oops: :smash2:

Is niets hoor ;)
NuKeM
Lukse
Premium Member
Premium Member

:???:
Akira
Elite Poster
Elite Poster

tis een beschaamd virus die niet onder de mensen durft te komen en daarom iets wou zeggen in een oud topic maar dan niet meer durfde
de pispaal <<
Lukse
Premium Member
Premium Member

Mr.Cide schreef:tis een beschaamd virus die niet onder de mensen durft te komen en daarom iets wou zeggen in een oud topic maar dan niet meer durfde

wtf?
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Mr.Cide schreef:tis een beschaamd virus die niet onder de mensen durft te komen en daarom iets wou zeggen in een oud topic maar dan niet meer durfde

Dat virus ben ik ook eens tegengekomen. Ik dacht dat het therapie ging volgen want een virus dat zich niet kan uiten, is natuurlijk belachelijk :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”