Dank voor de update!
Wat mij vooral interesseert is hoe dit zich zal vertalen naar mijn Dommel verleden.
Jullie CRM denkt immers dat ik nog een actief nummer heb maar mijn nummer zit al meer dan een jaar bij Scarlet.
Dommel schrapt nummer van Scarlet: kan dit? Wat te doen?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Time to cleanup...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Starter Plus
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 06 jul 2011, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Woensdag blazen we 3 kaarsjes uit... 3 weken dus.
Als leek is dat compleet onbegrijpelijk. Ik krijg hier op userbase meer uitleg van mijn ex-provider dan van mijn huidige provider die enkel zegt "het dossier samen te stellen".
Hoe kan het dat dit eigenlijk zo'n proporties aanneemt? Wie blundert er hier big time? Dit is echt niet meer normaal.
Als leek is dat compleet onbegrijpelijk. Ik krijg hier op userbase meer uitleg van mijn ex-provider dan van mijn huidige provider die enkel zegt "het dossier samen te stellen".
Hoe kan het dat dit eigenlijk zo'n proporties aanneemt? Wie blundert er hier big time? Dit is echt niet meer normaal.
-
- Starter Plus
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 06 jul 2011, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Oef, vandaag te horen gekregen toen ik zelf weeral eens belde naar Scarlet dat alles in orde zou moeten. Telefoon herstarten en inderdaad, eindelijk netwerk.
De ware toedracht hoe dit zo scheef is kunnen lopen, die uitleg zullen we wel nooit krijgen. Zowel Dommel als Scarlet zijn echt wel enorm slecht in hun communicatie.
Ik kan niet zeggen dat ik een tevreden klant ben.
De ware toedracht hoe dit zo scheef is kunnen lopen, die uitleg zullen we wel nooit krijgen. Zowel Dommel als Scarlet zijn echt wel enorm slecht in hun communicatie.
Ik kan niet zeggen dat ik een tevreden klant ben.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Compleet onaanvaardbaar!
Ik zou nu ook compensatie eisen voor de 3 weken dat je geen netwerk had...
Ik zou nu ook compensatie eisen voor de 3 weken dat je geen netwerk had...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Zo een situatie heb ik ook met een persoon gehad alleen waren het dan vaste diensten en met een ander betrokkene.
Ik zeg mijn abbonement op en neem een nieuw abbonement beide onder beheer van proximus maar er moest een installatie komen ook met scarlet trouwens.
Installatie van proximus gebeurd en opzeg van scarlet gedaan. Blijkt dat zowel ik als een andere persoon die geen opzeg had uitgevoerd beide toch opgezegd waren. Die persoon die niet wou opgezegd worden heeft toch moeten terug een andere technieker van scarlet moeten vragen om terug alles in orde te brengen(dit alles duurde ook 3 tal weken). Heeft uiteindelijk geen installatiekosten moeten betalen en een maand gratis klant kunnen zijn bij scarlet.
Ik zeg mijn abbonement op en neem een nieuw abbonement beide onder beheer van proximus maar er moest een installatie komen ook met scarlet trouwens.
Installatie van proximus gebeurd en opzeg van scarlet gedaan. Blijkt dat zowel ik als een andere persoon die geen opzeg had uitgevoerd beide toch opgezegd waren. Die persoon die niet wou opgezegd worden heeft toch moeten terug een andere technieker van scarlet moeten vragen om terug alles in orde te brengen(dit alles duurde ook 3 tal weken). Heeft uiteindelijk geen installatiekosten moeten betalen en een maand gratis klant kunnen zijn bij scarlet.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Net daarom moet je deze wanpraktijken aanklagen bij [email protected]Aquino schreef:De ware toedracht hoe dit zo scheef is kunnen lopen, die uitleg zullen we wel nooit krijgen.
Je hebt bovendien recht op compensatie: https://www.bipt.be/nl/consumenten/tele ... overdracht
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik vind ook dat je dit nu toch wel op het bot moet laten uitzoeken (en hier posten natuurlijk)
Laatst gewijzigd door payphoneuser 24 okt 2018, 19:22, in totaal 1 gewijzigd.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
heeft er dan iemand een bod gedaan ?
edit: dankjewel
edit: dankjewel
Laatst gewijzigd door Joe de Mannen 24 okt 2018, 20:00, in totaal 1 gewijzigd.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik vind dat je (schriftelijk) een compensatie moet aanvragen bij Scarlet!
Indien geen positief antwoord van Scarlet > Ombudsdienst inschakelen.
- - voor 3 weken dat je zonder telefoon zat: de teruggave van de abonnementskosten voor deze periode.
- bovenop een compensatie per dag zoals voorzien in de telecomwet (zie post raf1 hierboven).
Indien geen positief antwoord van Scarlet > Ombudsdienst inschakelen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Heb zo ook al eens een paar keer compensatie toegewezen gekregen .
Resultaat is dat de operator dit gewoon niet betaalde (ondanks aandringen van Ombudsman en mijzelf) .
Ombudsman heeft geen rechtsbevoegdheid en dus moet je uiteindelijk naar de rechter om een compensatie van ±300€ te eisen . (als je al de chance hebt om zo'n hoog bedrag toegewezen te krijgen , meestal gaat het om ±50€ of zelfs minder)
Ombudsman helpt hierin niets , vanaf hier moet je het allemaal zelf regelen met advocaat enzovoort .
Dit doet volgens mij niemand , dus zo komen ze er mooi onderuit elke keer
Resultaat is dat de operator dit gewoon niet betaalde (ondanks aandringen van Ombudsman en mijzelf) .
Ombudsman heeft geen rechtsbevoegdheid en dus moet je uiteindelijk naar de rechter om een compensatie van ±300€ te eisen . (als je al de chance hebt om zo'n hoog bedrag toegewezen te krijgen , meestal gaat het om ±50€ of zelfs minder)
Ombudsman helpt hierin niets , vanaf hier moet je het allemaal zelf regelen met advocaat enzovoort .
Dit doet volgens mij niemand , dus zo komen ze er mooi onderuit elke keer
Laatst gewijzigd door criminala 20 nov 2018, 12:06, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Klopt helemaal, toen ik van Lycamobile naar Orange ging heb ik ook 4 weken moeten wachten op de overdracht. En ook daar zei de ombudsdienst dat ze geen rechtsbevoegdheid hebben.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter Plus
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 06 jul 2011, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Ja ik ben helemaal klaar met Scarlet.
Ik heb dus nooit een deftig antwoord gehad op de vraag hoe dit komt, ook al vroeg ik er expliciet naar. We weten niet hoe dit komt maar het zal zeker nooit opnieuw gebeuren. Hoe kan je dat garanderen als je niet weet hoe het kan? De laatste keer waren ze zelfs bitsig: u heeft gekozen voor de ombudsdienst, dus verdere communicatie zal via deze weg verlopen.
Mijn gedacht: waarschijnlijk een probleem met permissies op het Proximus netwerk. Is het zo? Ik ben een leek in deze materie, dus we gaan het nooit weten.
Ik ben intussen veranderd naar een operator die geen gebruik maakt van Proximus. Dat lijkt me de beste garantie dat ik zulke toeren niet meer tegen kom.
Dus een halve happy ending maar...
Ik heb dus nooit een deftig antwoord gehad op de vraag hoe dit komt, ook al vroeg ik er expliciet naar. We weten niet hoe dit komt maar het zal zeker nooit opnieuw gebeuren. Hoe kan je dat garanderen als je niet weet hoe het kan? De laatste keer waren ze zelfs bitsig: u heeft gekozen voor de ombudsdienst, dus verdere communicatie zal via deze weg verlopen.
Mijn gedacht: waarschijnlijk een probleem met permissies op het Proximus netwerk. Is het zo? Ik ben een leek in deze materie, dus we gaan het nooit weten.
Ik ben intussen veranderd naar een operator die geen gebruik maakt van Proximus. Dat lijkt me de beste garantie dat ik zulke toeren niet meer tegen kom.
Dus een halve happy ending maar...