Daar is het kleine miertje weer
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik ben zelf slachtoffer geworden van de wanpraktijken van adsl2fit, ben afgesloten zonder geldige reden en van mij zijn de persoonlijke gegevens gepost op dit forum voor ieders ogen, verder werd ik ook nog belachelijk gemaakt op hun IRC kanaal (heb ik ook chatlogs van hehehe, dat vervelende miertje toch he...nie goe bezig die gasten...beseffen echt niet dat ze met hun halve lijf in de stront staan) en werd telefonisch ook nog eens valselijk beschuldigd en geintimideerd!
Nou,... je hoort me niet klagen hoor want ze hebben recht in mijn kaarten gespeeld dat stelletje idioten maar het ergste van al is dat ze dat zelf niet eens beseffen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik heb daarna nooit meer gepost op userbase want ik had wat ik wou, ik was onder die oplichters uit...voor mij was de zaak gesloten. Maar wat doen idioten nou altijd...denken dat ze ergens staan en beginnen facturen te sturen...hey dat laatste stukje rijmt!
Ma ze hebben wel lef he, dat moet je ze wel nageven...godverdomme wat een lef hebben die gozers! 10 punten voor lef gasten, dat doen er jullie niet veel na! Ze moeten jullie een programma aanbieden op MTV, een soort van Jackass maar dan Scamm-that-ass of zoiets...waarin jullie nietsvermoedende burgers lastig vallen met crappy internetverbindingen en hen daarna nietsvermoedend afsluit om hen dan vervolgens beginnen lastig te vallen door facturen te sturen.
De posting waar ik het over had staat in ieder geval nog op dit forum en is nog wel terug te vinden en heb het ook bewaard en notitie van laten opmaken door een notaris en advocaat.
Reden van mijn post is dat die vuile oplichters nog steeds facturen blijven sturen (daar heb je dat gerijm weer), zelfs meer dan een jaar na hun ongeldige afsluiting. Jaja, adsl2fit heeft een klein probleempje met de recht op vrije meningsuiting en jaja hoor...meestal doet de waarheid enorm pijn...ocharme toch
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Voordat Meon de topic-closer van dienst weeral losse vingertjes krijgt als ie posts ziet die hem niet aanstaan zal ik er toch maar een vraag achteraan gooien.
Zodus, wie van jullie krijgt ook nog voortdurend facturen en word lastig gevallen door juridesk
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ik zal even kort en bondig vertellen wat ik met mijn facturen gedaan heb....de eerste heb ik bewaard en is verleden winter gebruikt om mijn kacheltje aan te maken en de rest van de facturen hebben een kleine ontmoeting gehad met de bruine haai om vervolgens hun reis door het Belgische rioolsysteem te ondernemen.
Enfin, ik vind het niet erg hoor want dat spaart me in ieder geval al wel een deel kosten die ik anders aan normaal toiletpapier had gespendeerd maar ik vond het gevoel zo enorm goed om die facturen door mijn met puisten geinfesteerde anus te halen dat ik het nu eigenlijk wel leuk vind om brieven van juridesk in mijn brievenbus te krijgen....eerste wat ik dan doe is een goeie pot chili uit de kast halen en een potje bruine bonen...paar uurtjes daarna is het weer feest
En ik ben blijkbaar niet de enige want ik heb volgende topics gevonden op deze site :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=7638
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=5735
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... c&start=20
Als je die topics even doorneust zal je merken dat sommige mensen wel lastig gevallen worden met bedragen tot 1300 euro
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
En dan heb ik ook even liggen speuren naar juridesk...dit blijkt een bedrijf te zijn met het no-cure no pay systeem...hohum..ik denk dat dit geen verdere uitleg nodig heeft....
Graag heb ik dus reacties van mensen die ook worden lastig gevallen en vragen ofdat zij van plan zijn te betalen
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Zodus, tijd om te gaan oefenen, die varkens leren zich dat niet zelf aan hoor...marre als het jullie lukt dan krijgen jullie mijn geld...is toch een goeie deal of niet
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Afbeelding](http://images.amazon.com/images/P/014034537X.01._PIdp-schmooS,TopRight,7,-26_SCMZZZZZZZ_.jpg)
This little ant has beaten the grasshoppers and basically enjoying the ride MWHAHAHAHAHAHA
de ballen,
het kleine miertje
![Afbeelding](http://www.disney2go.disneyfansites.com/dot01rm.gif)