Ik heb sinds enige tijd een (glazen) screenprotector op mijn camera, echter sinds kort is er een luchtbel aan de zijkant.
Kan ik deze nu gewoon verwijderen en opnieuw bevestigen of is dit voor de prullemand ?
Screenprotector herkleven
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Een bel kun je normaal wel vrij gemakkelijk met behulp van een vlak stuk plastic (bvb credit-card) naar de buitenkant eruit duwen. Er helemaal af halen gaat de protector bijna zeker prullenmandklaar maken.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Yep, glazen screenprotectors zijn "one-shot", het materiaal dat ze gebruiken om aan het glas van je smartphone te kleven werkt maar 1 keer goed, als je het terug losmaakt en opnieuw aanbrengt komt ie vanzelf terug los.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
... of er komt wat stof onder, bijgevolg dus niet veel beter.
Misschien de Chinese kanalen eens afzoeken zoals Aliexpress voor een nieuwe, kost toch 2x niks![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Misschien de Chinese kanalen eens afzoeken zoals Aliexpress voor een nieuwe, kost toch 2x niks
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Maar die beschermen dan ook van de ballen. Ik zweer nog altijd bij de glass protectoren van Spigen, al kleeft er op m'n huidige XS niets meer.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Die beschermen ook "goed"... Ben ooit op mijn oneplus gevallen. Toestel helemaal verbogen, screenprotector versplinterd. Glas van het toestel nog ok, en voor de accidentele krassen werken die ook.
Er zitten er helaas wel tussen die geen ballen waard zijn, maar de gebruikersreviews lezen en dan heb je dat meestal niet voor.
Heb er al zeker 10 besteld op de Ali voor kennissen en die zijn er toch allemaal nog steeds blij mee. De oneplus die ik had zit bij de dochter van een vriendin. Laat gsm vallen, screenprotector kapot. Bestel nieuwe op ali, en in tussentijd laat ze de oneplus nog eens uit haar handen vallen. Nu was wel het scherm kapot. Zucht.
Mijne laatste screenprotector voor de oneplus 5 was inderdaad eentje die op de ballen trok. Kleefde alleen maar aan de zijkanten -> meteen van een minimum aan zweet condens tussen de protector en het scherm. Blijkbaar is het veel moeilijker om een deftige screenprotector te vinden voor toestellen met afgeronde randen.
Er zitten er helaas wel tussen die geen ballen waard zijn, maar de gebruikersreviews lezen en dan heb je dat meestal niet voor.
Heb er al zeker 10 besteld op de Ali voor kennissen en die zijn er toch allemaal nog steeds blij mee. De oneplus die ik had zit bij de dochter van een vriendin. Laat gsm vallen, screenprotector kapot. Bestel nieuwe op ali, en in tussentijd laat ze de oneplus nog eens uit haar handen vallen. Nu was wel het scherm kapot. Zucht.
Mijne laatste screenprotector voor de oneplus 5 was inderdaad eentje die op de ballen trok. Kleefde alleen maar aan de zijkanten -> meteen van een minimum aan zweet condens tussen de protector en het scherm. Blijkbaar is het veel moeilijker om een deftige screenprotector te vinden voor toestellen met afgeronde randen.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik zweer bij de screenprotectors van oneplus zelf.... ik heb (schandalig genoeg) mijn 5t al meer laten vallen in zijn korte carriere dan mijn one,
en thank god voor het feit dat ik de toestellen ondertussen duur genoeg vond om de screenprotector erbij te nemen... zit aan nr 3 ondertussen,
maar toestel zelf is nog volledig als nieuw![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik mis wel echt de originele one zijn sandstone achterkant...
met mijn huidige screenprotector heb ik ook het probleem van bellen, maar ik herkleef hem idd niet omwille van de bovenstaande comments dat het dan niet meer goed beschermt/kleeft.
(ik vraag me wel af of de bescherming zou vermiinderen door de luchtbel?)
en thank god voor het feit dat ik de toestellen ondertussen duur genoeg vond om de screenprotector erbij te nemen... zit aan nr 3 ondertussen,
maar toestel zelf is nog volledig als nieuw
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik mis wel echt de originele one zijn sandstone achterkant...
met mijn huidige screenprotector heb ik ook het probleem van bellen, maar ik herkleef hem idd niet omwille van de bovenstaande comments dat het dan niet meer goed beschermt/kleeft.
(ik vraag me wel af of de bescherming zou vermiinderen door de luchtbel?)
- Splitter
- Elite Poster
is dat geen slecht verdienmodel? 1 kopen en de rest geven?axs schreef:Ik zweer bij de protectors van bodyguardz. Super!
En als ze kapot zijn, kan je gewoon een gratis vervanging claimen zonder problemen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Idem bij Anker, ook als hij loskomt of zo gewoon een mailtje sturen.
De TrueClear reeks van Belkin is voor iPhone wel heel netjes. Wordt met een toestel gekleefd zodat hij altijd precies recht hangt en een gelijkmatige spreiding heeft. Prijs is ook wel navenant.
De TrueClear reeks van Belkin is voor iPhone wel heel netjes. Wordt met een toestel gekleefd zodat hij altijd precies recht hangt en een gelijkmatige spreiding heeft. Prijs is ook wel navenant.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik zou er mij meteen een protector en sandstone case gekocht hebben voor mijn 5 die ik pas 2e hands gekocht heb, echter niet meer online te bestellen.Splitter schreef:ik zweer bij de screenprotectors van oneplus zelf
- Splitter
- Elite Poster
dat is wel een hel bij oneplus idd... van zodra ze een nieuw toestel hebben verdwijnen de accessoires voor hun vorige...Slafes schreef:Ik zou er mij meteen een protector en sandstone case gekocht hebben voor mijn 5 die ik pas 2e hands gekocht heb, echter niet meer online te bestellen.Splitter schreef:ik zweer bij de screenprotectors van oneplus zelf
- antutu
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Nja, glazen screenprotectors zijn over het algemeen one-shot maar héél soms heb je geluk. Zo had ik eens mijn gsm iets te bruusk in mijn zak gestoken en daarbij tegen mijn broekzak geschuurd en de hele glazen screenprotector kwam er af. Ik was gehaast en stak er zonder nadenken de protector gewoon terug op en tot op vandaag zit hij nog altijd netjes vast.
Dit was toch al zo'n 3 of 4 maanden terug. Je kán dus geluk hebben, maar ik zou er niet op rekenen.
![Surprised :-o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het rare is dat ik dus een luchtbel heb gekregen na een maand of zo (initieel was ze er dus niet).
Ze zit ook niet echt aan de rand maar een millimeter of 2 ervandaan... ik kan ze ook netjes wegduwen maar ze komt onmiddelijk terug.
Ze zit ook niet echt aan de rand maar een millimeter of 2 ervandaan... ik kan ze ook netjes wegduwen maar ze komt onmiddelijk terug.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Als ze telkens op dezelfde plek terugkomt, zou ik eerder denken aan een miniscuul vuiltje op die plaats, waardoor de protector op die plaats telkens wat loskomt zonder dat er lucht in komt. Als het lucht is, kun je dat echt gewoon opzij duwen, en gaat het ook niet weg totdat je aan de rand bent (waar de lucht dan kan ontsnappen).