De helpdesk is in de namiddag (wanneer ik kan) niet meer telefonisch bereikbaar. Toen ik enkele dagen geleden belde, kreeg ik te horen dat de helpdesk tot einde september niet bereikbaar was na 14 uur of zo. Als ik nu bel, krijg ik zelfs niets meer te horen behalve de taalkeuze; vervolgens wordt de lijn verbroken. Ook op mijn verzoek om mij te contacteren, is er nog niet geantwoord.
Moet ik me zorgen maken: onbereikbaarheid, 3 euro minimumkost voor mobiele klanten (wat zeker niet overdreven is), ...
Nog iemand ervaringen?
Wat scheelt er met (de helpdesk van) Dommel?
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Deze komt van een topic ergens rond april van dit jaar, ook op dit forum.Wilfired schreef:Geen paniek, zulks is geheel eigen aan hun dommelse manier van werken.
Eens je klant bent, zal het enkel nog verergeren met barslechte communicatie en afwezige support die je dan zal ervaren
Billi en Dommel bundelen de krachten!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
En zoals ook elders te zien door iemand van dommel zelf hebben ze het bijzonder druk de laatste tijd. Selectief lezen is leuk denk ik.
Sure het is "not done" dat ze gewoon de lijn neerleggen maar ik kan niet veel anders zeggen dan blijven proberen.
Sure het is "not done" dat ze gewoon de lijn neerleggen maar ik kan niet veel anders zeggen dan blijven proberen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:31
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb ook al 2 tickets openstaan en al een boze mail gezonden omdat de telefonie om de dag enkele dagen uit ligt. De log van mijn Fritz box staat vol met timeouts van hun sip server. Heb al eens geprobeerd die te pingen maar die reageert niet.
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem ervaren?
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem ervaren?
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Vandaag heb ik eindelijk de helpdesk te pakken gekregen!
Maar hun antwoordapparaat is nog steeds niet in orde, hoor!
@Berda: bel (probeer te bellen) naar hun helpdesk VOOR 14 uur met vermelding van je ticketnummers! Succes!
Maar hun antwoordapparaat is nog steeds niet in orde, hoor!
@Berda: bel (probeer te bellen) naar hun helpdesk VOOR 14 uur met vermelding van je ticketnummers! Succes!
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:31
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Goede tip, maar zit momenteel in Vietnam en bellen met de gsm dikt behoorlijk aan vandaar dat ik via WiFi een vpn verbinding opzet met mijn Fritz box en op die manier gratis bel. Ttz als hun sip server het doet natuurlijk...
vandaag hetzelfde, op hun website service ticket, geen reactie, telefoneren stopt bij het taalkeuze menu, newsgroups sinds lang niet meer beschikbaar zonder vermelding...
waar gaat dat heen Dommel?
ozzi
waar gaat dat heen Dommel?
ozzi
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:31
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Lezen ze uberhaut hun tickets wel?
Had een tijdje geleden een ticket open staan ivm telefonieproblemen.
Na lang wachen kreeg ik als antwoord op dit ticket de vraag naar het CWMP nummer van de modem. Op dat ogenblik had ik geen flauw idee wat een CWMP nummer was en vroeg ik of ze even konden aangeven waar ik de desbetreffende informatie kon terug vinden, maar kreeg van hun geen reactie.
Na wat Googelen kwam ik er achter dat dit nummer achter op de Fritzbox staat en heb ik het alsnog doorgegeven, nogmaals geen reactie en het ticket was ondertussen afgesloten!
Ik heb dan maar een nieuw ticket aangemaakt en en passant een heel boze mail gestuurd dat dit geen manier was om hun klanten te behandelen want ik zat al 14 dagen zonder telefoon.
Ondertussen heb ik dan zelf maar wat liggen experimenteren en na een upgrade van de firmware heb ik ook de functie 'update by provider' aangevinkt. Plots zag ik dat de telefonie-settings veranderden (o.a. een ander IP nummer) en enkele seconden later waren beide telefoonnummers geregistreerd en kon ik terug bellen!
Blijkbaar is die update-functie in mijn (origineel Dommel) modem nooit geactiveerd geweest en hebben ze bij Dommel enkele servers op een ander IP adres gezet. Dan kan en mag dan wel maar het stoort mij mateloos dat ik dagen heb liggen zoeken wat het probleem was terwijl ik in mijn ticket duidelijk aangaf dat de update functie NIET aan stond en dat ik het IP adres van hun registratie server NIET kon pingen. Op zulke momenten krijg je echt zin om die kerel(s) van de helpdesk een eens goed pak rammel te verkopen, al haalt dat natuurlijk niks uit... Ik neem dan ook maar wraak door al hun stommiteiten en onbekwaamheden via de media aan het licht te brengen.
Had een tijdje geleden een ticket open staan ivm telefonieproblemen.
Na lang wachen kreeg ik als antwoord op dit ticket de vraag naar het CWMP nummer van de modem. Op dat ogenblik had ik geen flauw idee wat een CWMP nummer was en vroeg ik of ze even konden aangeven waar ik de desbetreffende informatie kon terug vinden, maar kreeg van hun geen reactie.
Na wat Googelen kwam ik er achter dat dit nummer achter op de Fritzbox staat en heb ik het alsnog doorgegeven, nogmaals geen reactie en het ticket was ondertussen afgesloten!
Ik heb dan maar een nieuw ticket aangemaakt en en passant een heel boze mail gestuurd dat dit geen manier was om hun klanten te behandelen want ik zat al 14 dagen zonder telefoon.
Ondertussen heb ik dan zelf maar wat liggen experimenteren en na een upgrade van de firmware heb ik ook de functie 'update by provider' aangevinkt. Plots zag ik dat de telefonie-settings veranderden (o.a. een ander IP nummer) en enkele seconden later waren beide telefoonnummers geregistreerd en kon ik terug bellen!
Blijkbaar is die update-functie in mijn (origineel Dommel) modem nooit geactiveerd geweest en hebben ze bij Dommel enkele servers op een ander IP adres gezet. Dan kan en mag dan wel maar het stoort mij mateloos dat ik dagen heb liggen zoeken wat het probleem was terwijl ik in mijn ticket duidelijk aangaf dat de update functie NIET aan stond en dat ik het IP adres van hun registratie server NIET kon pingen. Op zulke momenten krijg je echt zin om die kerel(s) van de helpdesk een eens goed pak rammel te verkopen, al haalt dat natuurlijk niks uit... Ik neem dan ook maar wraak door al hun stommiteiten en onbekwaamheden via de media aan het licht te brengen.
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 1888
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Ja, hier hetzelfde probleem gehad en bij een kennis idem.Berda schreef:Heb ook al 2 tickets openstaan en al een boze mail gezonden omdat de telefonie om de dag enkele dagen uit ligt. De log van mijn Fritz box staat vol met timeouts van hun sip server. Heb al eens geprobeerd die te pingen maar die reageert niet.
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem ervaren?
Heb je toevallig de provider services uitstaan? Volgens mij is er iets gewijzigd met de instellingen.
Dit zijn de laatste instellingen die gepushed werden bij mij en sindsdien al bijna 2 weken geen problemen meer.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Thanks so much for the screenshot. No answer for 3 weeks from Dommel. The Registar adress had changed.MaT schreef:Ja, hier hetzelfde probleem gehad en bij een kennis idem.Berda schreef:Heb ook al 2 tickets openstaan en al een boze mail gezonden omdat de telefonie om de dag enkele dagen uit ligt. De log van mijn Fritz box staat vol met timeouts van hun sip server. Heb al eens geprobeerd die te pingen maar die reageert niet.
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem ervaren?
Heb je toevallig de provider services uitstaan? Volgens mij is er iets gewijzigd met de instellingen.
Dit zijn de laatste instellingen die gepushed werden bij mij en sindsdien al bijna 2 weken geen problemen meer.
dommelphone.jpg
Thanks again!
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 26 nov 2018, 10:20
[mod=Off-topic
Post en volgende reacties verwijderd. Dit is hier een Dommel topic.]Hallo,
Ja, inderdaad zeer slechte service, trekt op niks.
Ik ben naar UNITED TELECOM overgestapt en daar hebben ze een optimale en uiterst goede service.
Customer care antwoordt binnen de 2 sec en technische dienst is altijd beschikbaar en geeft altijd een correct antwoord.
Dus schakel snel over naar UNITED TELECOM
het is maar 33,99€ voor UNLIMITED INTERNET!!!
super toch [/mod]
Post en volgende reacties verwijderd. Dit is hier een Dommel topic.]Hallo,
Ja, inderdaad zeer slechte service, trekt op niks.
Ik ben naar UNITED TELECOM overgestapt en daar hebben ze een optimale en uiterst goede service.
Customer care antwoordt binnen de 2 sec en technische dienst is altijd beschikbaar en geeft altijd een correct antwoord.
Dus schakel snel over naar UNITED TELECOM
het is maar 33,99€ voor UNLIMITED INTERNET!!!
super toch [/mod]
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik wil weer een nieuwe aansluiting bij Dommel Mobiel nemen voor mijn schoonouders, maar Dommel neemt momenteel geen nieuwe klanten aan omdat ze "activaties, die via Proximus gebeuren, niet kunnen volgen"! Voor bestaande klanten zou er niets veranderen.
Is er iemand die meer weet wat er nu juist aan de hand is?
Is er iemand die meer weet wat er nu juist aan de hand is?
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 17 jan 2014, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik ben niet zeker of dommel nu ook deel uitmaakt van dezelfde groep als united telecom, want er zijn enkele overnames gebeurd.
Bij mij ligt een verbinding van united telecom al uit sinds 27 februari. (een maand)
De modem synct niet meer, en er staat dat de modem ADSL synct ipv VDSL2.
Wel apart dat het zo lang duurt. En ik wil wel graag weten wat er aan de hand is.
Moet ik de facturen verder blijven betalen...
De helpdesk is responsief, en zegt dat ze een fout hebben gemaakt, en dat het even duurt tot hun leverancier de fout kan ongedaan maken.
Bij mij ligt een verbinding van united telecom al uit sinds 27 februari. (een maand)
De modem synct niet meer, en er staat dat de modem ADSL synct ipv VDSL2.
Wel apart dat het zo lang duurt. En ik wil wel graag weten wat er aan de hand is.
Moet ik de facturen verder blijven betalen...
De helpdesk is responsief, en zegt dat ze een fout hebben gemaakt, en dat het even duurt tot hun leverancier de fout kan ongedaan maken.
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb geen enkel idee, maar volgens Dommel zou deze situatie bij Dommel Mobiel al zeker zo'n maand aan de gang zijn!
En hier word ik ook niet bijster vrolijk van:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=54250
En hier word ik ook niet bijster vrolijk van:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=54250
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
En hier word ik nog minder vrolijk van...
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=55075
[Mod]
Om verdere versnippering te vermijden, stel ik voor om de discussie i.v.m. de stopzetting van de dienstverlening bij Dommel verder te zetten in de bovengenoemde topic
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=55075
[Mod]
Om verdere versnippering te vermijden, stel ik voor om de discussie i.v.m. de stopzetting van de dienstverlening bij Dommel verder te zetten in de bovengenoemde topic