Hmm inderdaad, als je het zo bekijkt dan zou het inderdaad niet zo verstandig zijn om het limited te houden voor max. 100.000 klanten.
Zojuist is me ook opgevallen dat als je op je smartphone naar orange.be surft en Chrome op 'Desktopversie' zet, het wel nog gemarkeerd is als zijnde Limited Edition
(zie hier). Vandaar dat ik zei dat op de desktopversie nog het enige spoor van Limited Edition te vinden is, maar dat is niet zo. Ik ben zojuist op een echte desktop er naar toe gegaan en blijkt dat ook daar Limited Edition toch verdwenen is. Blijkbaar krijg je als je Chrome Mobile in desktopmodus zet dus toch nog een andere page dan wanneer je op een echte desktop naar de site surft.
![Surprised :-o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Waarschijnlijk zal Koala nu dus inderdaad permanent €20 zijn maar is de webmaster het er vergeten af halen op die ene page.
Is wel zeer goed nieuws!!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik verander al eens graag van tariefplan, als ik weet dat ik die maand veel data nodig heb oid ga ik eens naar Arend, en daarna terug naar Koala, maar met die limited edition ging dat niet want dan riskeerde ik het kwijt te spelen. Dus goed nieuws als het daadwerkelijk permanent wordt!!
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.