Echter nadat ik er nu ondertussen al even eentje heb en echt alles geprobeerd heb ... dat ding is niet stabiel te krijgen. Minste dat er iets van links naar rechts of omgekeerd beweegt staat heel die bureau te trillen. Jammer aangezien het design me mooi leek en ik vermoedde dat ze voor die prijs geen slechte bureau konden maken.
![Afbeelding](https://www.ikea.com/be/nl/images/products/bekant-bureau-wit__0252765_pe391756_s5.jpg)
Nu zoek ik een alternatief dat er ongeveer hetzelfde uit ziet en wel stabiel staat. Vooral het design met 2 poten vind ik mooi en de afgeronde hoeken van het blad. Al kunnen die 2 poten wel eens de oorzaak zijn van het wiebelen. Iemand een idee? Of misschien gewoon een degelijk merk dat tafelachtige bureaus heeft. (dus gewoon een groot werkvlak zonder schuiven ofzo er onder)
Voor de duidelijkheid: het moet geen Ikea prijs zijn. Het mag gerust het dubbel of meer kosten (300-400 Euro) maar dan uiteraard wel (beperkt) in hoogte verstelbaar en uiteraard helemaal stabiel.