Frontpage

Plaats reactie
degrotebeer
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2002, 09:43
Locatie: Berlaar
Contacteer:

Ik wil naviatie knoppen toevoegen aan mijn website op de pc werkt alles normaal maar op de website werken mijn toegevoegde knoppen niet meer ik krijg een kruisje.
Wie weet raad
alvast bedankt
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Zijn het knoppen met zo een animatie? Werkt de animatie met een java-applet? Of zijn het gewone afbeeldingen? Geef anders eens een link naar je site, dan kunnen we eens naar de broncode kijken. Het zal waarschijnlijk een foutje zijn in het linken van de bestanden. Frontpage doet hier soms wat lastig mee.

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

grotebeer,

als je een kruisje krijgt, ga ik er ergens vanuit dat je werkt met afbeeldinge, dat is een typische fout.

De fout zit hem dan dat je ofwel je afbeeldingen niet correct hebt geupload, ofwel dat de link-coding fout is....

Frontpage durft nogal eens coden voor een html file als volgt:
file://C:\WinNt\index.html --> dit werkt op de pc zelf, maar eens geupload op je ftp server geeft dit problemen. Je dient indien de file vanwaar je deze link/image aanroept in dezelfde dir te zetten!

Als je een link post zoals SubZero zegt, kunnen we direct de fout aangeven...
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Gaat het wel over een afbeelding?

Hoe heb je die knop in frontpage gemaakt? Als het over een "Hoverbutton" ("knop met aanwijseffect") gaat, dan kan het zijn dat de nodige class bestanden niet goed verzonden zijn. Kijk eens na of je in je frontpageweb fphover.class en fphoverx.class kan terugvinden. Doe dit via verkenner omdat die in frontpage zelf verborgen blijven.

Indien dat het geval is, weet mij dan te zeggen of het om een alleenstaande pagina gaat of over een heel frontpageweb.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
degrotebeer
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2002, 09:43
Locatie: Berlaar
Contacteer:

dit is mijn link http://users.skynet.be/fa021170/
Animatie werkt ondertussen wel maar het kruisje blijft en de andere knop werkt niet en dat zou moeten tekst zijn.de knoppen zou moeten zijn zoals start
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

PiR², een roodkruisje slaat meestal op afbeeldingen, voor een ontbrekende class wordt er volgens mij geen rood kruisje weergegeven.

degrotebeer,
wat betreft je site, je hebt dus een een jscript gebruikt om die animatie te verkrijgen, vermoedelijk is dit iets wat fpage gegenereerd heeft... er is dus ofwel een fout in de naamgeving van je bestanden:
dit wil zeggen dat de bestandsnaam van de file op server niet gelijk is aan de bestandsnaam die gebruikt wordt in het jscript.

Indien dit niet het geval is, dan ontbreken je afbeeldingen gewoon op de server. Ik zou dus eens je map met afbeeldingen ofzo.. lokaal en op ftp vergelijken en de missende bestanden uploaden.(ik vermoed dat dit het geval is).

En als ik mij niet vergis.. zitten er van die coding fouten in... niet handig dus met fpage.
Laatst gewijzigd door The Oddity 12 apr 2003, 14:50, in totaal 1 gewijzigd.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Het werkt niet om de simpele reden dat:
de linken naar de tekeningetjes die zouden moeten verschijnen, kloppen niet.

dju, hij was mij voor :wink:
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Plaats reactie

Terug naar “Development”