Dat is niet correct. Het klantnummer is het nummer onder service-id voor de desbetreffende dienst. Dit nummer kan je ook terugvinden op je dommel factuur (serv - gevolgd door het klantnummer).Tim.Bracquez schreef:Jawel, leuk héVaganzza schreef:Dat moet (hopelijk) toch niet opgevraagd worden bij de klantendienst??
Weg gaan bij hun is niet makkelijk, ze moeten nog altijd mijn transfer goedkeuren, 1 week counting...
Dommel Mobile
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Nee, dit is niet correct, dit is je intern id voor je nummer... Je klant nummer is iets héél anders. Ik spreek uit ondervinding omdat Dommel dat id gewoon heeft geweigerd bij een transfer en na contact ik een geheel ander nummer kreeg waarmee het wel werkte. Zo in het verleden bij nog mensen geweest... Nodig wanneer op bedrijf staat (klantnummer)
Mijn service id: 338318
Ook niet op de factuur of proforma
Mijn service id: 338318
Dit nummer staat nergens in de interface, zelfs niet in broncode of url's terwijl mijn password plain-text er wel in staatBeste Tim
Uw klantennummer bij ons is 29406.
Alvast een fijne dag verder toegewenst!
Met vriendelijke groeten
Brandon voor dommel.com
Ook niet op de factuur of proforma
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Nou, ik heb nochtans 2 dommel nummers succesvol overgezet naar Base-0 met deze service id's.
Soit, dan is het geen klantnummer, potato-potato
Feit is dat mensen dit nummer wel degelijk kunnen gebruiken om hun nummer te porteren.
Soit, dan is het geen klantnummer, potato-potato
Feit is dat mensen dit nummer wel degelijk kunnen gebruiken om hun nummer te porteren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Ratface: Klant nummer is enkel nodig bij bedrijfsabonnementen, sim kaart nummer voor al de rest.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Bij Carrefour Mobile vragen ze er ook achter op formulier. Bij bedrijfsnummers vragen ze zelfs naar contactpersoon van het bedrijf.
Heb daarnet gebeld en klantnummer is zeker niet hetzelfde als service id.
Heb daarnet gebeld en klantnummer is zeker niet hetzelfde als service id.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
Eerste Dommel sim overgezet naar JIM Mobile: binnen de 24u na de activeringsprocedure (op zondagavond) alles zonder probleem nu actief bij JIM (mét nr overdracht).De miserie begint al
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Dus snel & probleemloos!