Dommel Mobile : 3 euro/maand/simkaart minimum
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Allez vooruit, ook een mail van Jim om te zeggen dat het Sim kaart nr niet overeenstemt met mijn telefoonnr. Terwijl dat beslist wel zo is.
DOMMEL, amateurs, get your acts together.
DOMMEL, amateurs, get your acts together.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Blijkbaar zijn er heel wat gebruikers die problemen ondervinden met het wegporteren van een Dommel GSM nummer .
Is de oorzaak een verkeerd SIM kaart nummer, onwil of onkunde van Dommel, bewuste vertragingsmanoeuvers, overbelasting wegens massale portatie, of gewoon een slecht systeem?
En waarom heb je eigenlijk het nummer van de oude sim nodig? Voor porteren zou een telefoonnummer en klantennummer toch voldoende moeten zijn (zo gaat het toch bij portering van vaste nummers) ?
Gezien krisken een communicatielijn heeft met Dommel, zou ik willen vragen aan krisken om dit probleem - in naam van Userbaser gebruikers- met Dommel aan te kaarten .
Wat is het probleem, en wat kunnen wij doen om de portatie zo vlot mogelijk te laten verlopen?
PS. De wet voorziet een portatie binnen de 24 uur, en een recht op compensatie voor iedere dag vertraging
Is de oorzaak een verkeerd SIM kaart nummer, onwil of onkunde van Dommel, bewuste vertragingsmanoeuvers, overbelasting wegens massale portatie, of gewoon een slecht systeem?
En waarom heb je eigenlijk het nummer van de oude sim nodig? Voor porteren zou een telefoonnummer en klantennummer toch voldoende moeten zijn (zo gaat het toch bij portering van vaste nummers) ?
Gezien krisken een communicatielijn heeft met Dommel, zou ik willen vragen aan krisken om dit probleem - in naam van Userbaser gebruikers- met Dommel aan te kaarten .
Wat is het probleem, en wat kunnen wij doen om de portatie zo vlot mogelijk te laten verlopen?
PS. De wet voorziet een portatie binnen de 24 uur, en een recht op compensatie voor iedere dag vertraging
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Beste,
Wij bemoeilijken geen enkele porterings aanvraag, de porting pre-check gebeurd echter op het MVNO-systeem van proximus zelf door het platform en proximus, hier hebben wij geen controle over.
Pas nadat deze gevalideerd is voor basis checks komt die door voor approval in ons porting overview en accepteren wij deze als alle gegevens correct zijn.
Indien je mij een nummer kan bezorgen in een privé bericht zal ik dit laten nakijken
Michiel
Wij bemoeilijken geen enkele porterings aanvraag, de porting pre-check gebeurd echter op het MVNO-systeem van proximus zelf door het platform en proximus, hier hebben wij geen controle over.
Pas nadat deze gevalideerd is voor basis checks komt die door voor approval in ons porting overview en accepteren wij deze als alle gegevens correct zijn.
Indien je mij een nummer kan bezorgen in een privé bericht zal ik dit laten nakijken
Michiel
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Hier de 2de oktober aangevraagd voor een nummer omstreeks 10 uur, tot op heden nog niets gebeurd, scarlet ziet het enkel in wacht staan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Ik kreeg zonet ook de mail van Jimmobile dat de nummeroverdracht niet gelukt is
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Intussen van Jim Mobile weer een mail ontvangen ;
Zeynepgül (JIM Mobile)
Beste,
Bedankt voor je e-mail.
Wat jammer om te horen dat de nummeroverdracht mislukt is.
Ik heb het voor je nagekeken en de nummeroverdracht is nu voltooid.
Niet vergeten om je sim-kaart te activeren via ons website http://www.jimmobile.be !
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
Vriendelijke groeten
Zeynepgül
JIM Mobile team member
https://www.jimmobile.be
-----------------------------------
Bij nazicht blijkt echter dat de Dommel nummers nog steeds actief zijn en de Jim Mobile niet actief.... en ik nam contact op per mail met Dommel
en daar bevestigen ze dat alles klopt.
Zeynepgül (JIM Mobile)
Beste,
Bedankt voor je e-mail.
Wat jammer om te horen dat de nummeroverdracht mislukt is.
Ik heb het voor je nagekeken en de nummeroverdracht is nu voltooid.
Niet vergeten om je sim-kaart te activeren via ons website http://www.jimmobile.be !
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
Vriendelijke groeten
Zeynepgül
JIM Mobile team member
https://www.jimmobile.be
-----------------------------------
Bij nazicht blijkt echter dat de Dommel nummers nog steeds actief zijn en de Jim Mobile niet actief.... en ik nam contact op per mail met Dommel
en daar bevestigen ze dat alles klopt.
Laatst gewijzigd door Matthias_VL 05 okt 2018, 17:02, in totaal 2 gewijzigd.
Ik heb het probleem laten nakijken en het probleem dat zich stelde is dat JIM Mobile/Unleashed niet de volledige SIM-nummer doorgeeft aan ons alleen de laatste cijfers, en daardoor dus niet door de validatie geraakte.
We hebben onze interne procedure aangepast en zullen deze nu ook door laten als de laatste cijfers overeenkomen met de laatste cijfers van de SIM-nummer.
De aanvragen die nog in de queue staan zullen behandeld worden volgens deze procedure, aanvragen die echter geweigerd werden in het verleden zullen opnieuw ongeleid dienen te worden door JIM Mobile/Unleashed.
Hopende jullie voldoende geïnformeerd te hebben
Michiel
We hebben onze interne procedure aangepast en zullen deze nu ook door laten als de laatste cijfers overeenkomen met de laatste cijfers van de SIM-nummer.
De aanvragen die nog in de queue staan zullen behandeld worden volgens deze procedure, aanvragen die echter geweigerd werden in het verleden zullen opnieuw ongeleid dienen te worden door JIM Mobile/Unleashed.
Hopende jullie voldoende geïnformeerd te hebben
Michiel
Voor de tweede keer een mail gekregen dat de nummeroverdracht niet gelukt isfredo66 schreef:Ik kreeg zonet ook de mail van Jimmobile dat de nummeroverdracht niet gelukt is
Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen nog altijd niet overeen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Lijkt de oplossing sinds vanmiddag. Dank je wel aan de mensen van Dommel om dit uit te zoeken. Even naar Jim gebeld en ze wisten er al van en boden alvast de mijne (en wellicht alle) opnieuw aan.
Dommel-man: hebben jullie nog geen spijt van deze drastische verandering? Ik was zeer tevreden van Dommel en wilde nog jaren blijven met een nr waarmee elke maand ongeveer voor 1,5 eur mee gebeld wordt maar dat wel veel
Oproepen krijgt. Wie het kleine niet eert is het grote...
Dommel-man: hebben jullie nog geen spijt van deze drastische verandering? Ik was zeer tevreden van Dommel en wilde nog jaren blijven met een nr waarmee elke maand ongeveer voor 1,5 eur mee gebeld wordt maar dat wel veel
Oproepen krijgt. Wie het kleine niet eert is het grote...
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Niet vergeten dat je recht hebt op een vergoeding na x dagen hé
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Beste,
Dit is een weloverwogen beslissing door het management.
De maandelijkse vaste kost voor een SIM kaart is hoger dan 1.5 euro voor ons.
De vergoeding voor inkomende oproepen krijgen wij niet als light MVNO en blijft bij proximus en kunnen we dus niet gebruiken om onze vaste kost te verantwoorden.
Moesten we deze kost voor de simkaart niet hebben zouden we het product nog blijven verder zetten zijn.
Michiel
Dit is een weloverwogen beslissing door het management.
De maandelijkse vaste kost voor een SIM kaart is hoger dan 1.5 euro voor ons.
De vergoeding voor inkomende oproepen krijgen wij niet als light MVNO en blijft bij proximus en kunnen we dus niet gebruiken om onze vaste kost te verantwoorden.
Moesten we deze kost voor de simkaart niet hebben zouden we het product nog blijven verder zetten zijn.
Michiel
liegebeestig schreef:Lijkt de oplossing sinds vanmiddag. Dank je wel aan de mensen van Dommel om dit uit te zoeken. Even naar Jim gebeld en ze wisten er al van en boden alvast de mijne (en wellicht alle) opnieuw aan.
Dommel-man: hebben jullie nog geen spijt van deze drastische verandering? Ik was zeer tevreden van Dommel en wilde nog jaren blijven met een nr waarmee elke maand ongeveer voor 1,5 eur mee gebeld wordt maar dat wel veel
Oproepen krijgt. Wie het kleine niet eert is het grote...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Duidelijk! Proximus houdt de kleintjes duidelijk in de tang. Ik had het kunnen weten.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Deze ochtend omstreeks 10u ook een mail dat simnr niet klopt. Een 20min geleden terug een mailtje dat het toch geactiveerd werd zonder iets te doen.
Dank aan mvanopost, Krisken en de andere volgers hier.
Dank aan mvanopost, Krisken en de andere volgers hier.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Tim H. Ik heb geantwoord op de mail en maandag was de opzegging gedaan. Dus doen ze wel, vermoed gewoon dat het druk is.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Het was dus het laatste: probleem het systeem (of de procedures).philippe_d schreef:Is de oorzaak een verkeerd SIM kaart nummer, onwil of onkunde van Dommel, bewuste vertragingsmanoeuvers, overbelasting wegens massale portatie, of gewoon een slecht systeem?
Bedankt voor de snelle respons en de oplossing!mvanopst schreef:Ik heb het probleem laten nakijken en het probleem dat zich stelde is dat JIM Mobile/Unleashed niet de volledige SIM-nummer doorgeeft aan ons alleen de laatste cijfers, en daardoor dus niet door de validatie geraakte.
We hebben onze interne procedure aangepast en zullen deze nu ook door laten als de laatste cijfers overeenkomen met de laatste cijfers van de SIM-nummer.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Dinsdag 2 oktober werd mijn annulering bevestigd door Dommel (betrof een abbo voor een 2de SIM waar ik het nummer niet meer van nodig had), echter blijkt mijn SIM nog steeds actief?
Mijn zus wou ook haar 2de SIM annuleren en heeft een mail gestuurd op zondag 31 september, tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen.
Mijn zus wou ook haar 2de SIM annuleren en heeft een mail gestuurd op zondag 31 september, tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik zit intussen op het Jim Mobile netwerk. Min of meer toch. 1299.be geeft nog steeds aan dat ik op Proximus zit, en Proximus abonnees kunnen mij niet bereiken... Buitenlandse nummers ook niet.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bizarre redenering ...Quasar schreef:Als de kost nu 3€ per maand bedraagt, wil ik ook met mijn MasterCard betalen. Meer betalen= meer betaalmogelijkheden geven.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Mijn migratie naar JimMobile is er door. Eerst heb ik ook een automatisch bericht ontvangen dat de overdracht faalde. Ik was al in contact met de klantendienst. Ik liet hen weten dat ik dat bericht had ontvangen ondanks dat het simkaartnummer juist was. En het is dan toch in orde gekomen.
Wel opmerkelijk; ik contacteerde JimMobile en ik kreeg een reactie terug op mijn vraag van 'Mobile Vikings', met het grafische sjabloon van MV. Maar wel de tekst en ondertekening van JimMobile. Die agent zal het verkeerde gekozen hebben.
Wel opmerkelijk; ik contacteerde JimMobile en ik kreeg een reactie terug op mijn vraag van 'Mobile Vikings', met het grafische sjabloon van MV. Maar wel de tekst en ondertekening van JimMobile. Die agent zal het verkeerde gekozen hebben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Walter, kun je opgebeld worden door een Proximus abonnee?
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Geen idee. Ben niet in een positie om het nu te testen. Ik kan er mee naar mijn WeePee vaste telefoon bellen. Ik kan van WeePee naar mijn gsm bellen. En met een MV-sim kan ik naar mijn gsm bij JimMobile bellen (wat evident blijkbaar is)liegebeestig schreef:Walter, kun je opgebeld worden door een Proximus abonnee?
Wel heb ik een verdacht symbool op de display. Het is een extreem eenvoudig toestel. Er is een ronde rode bol met een wit X symbool in die bol als icoontje op het scherm. Geen idee wat dat wil zeggen, lijkt wel iets negatief.
aanvulling; sms van Facebook komt aan
Laatst gewijzigd door WalterB1 05 okt 2018, 21:02, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Kijk eens wat er staat op 1299.be? Dank!
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik krijg terug;liegebeestig schreef:Kijk eens wat er staat op 1299.be? Dank!
Operator: Proximus mobile
Commerciële Operator: (blanco)
Telefoonnummer: 0477XXXXXXX
Datum vandaag: 05-10-2018 21:03
Datum laatste database update 05-10-2018
Ik denk dat ik weet wat dat symbool met de rode bol en witte x wil zeggen. Heb dat nog al gezien. Ik geloof dat het aangeeft dat ik aan het 'roamen' ben. Dat ik op een ander netwerk zit dan dat van waar ik klant ben. De display geeft wel aan 'Jim'. En in mijn klantenportaal van JimMobile is niets verdacht te zien.
Laatst gewijzigd door WalterB1 05 okt 2018, 21:08, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Exact zelfde situatie hier. Ik durf wedden dat je niet bereikbaar bent vanuit buitenland of met een Proximus telefoon.
Op 1299 zou base moeten staan
Op 1299 zou base moeten staan
-
- Premium Member
- Berichten: 679
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
Ter info:
https://www.bipt.be/public/files/en/810 ... NP_PT3.pdf
Belangrijkste elementen:
p11 grafische voorstelling proces/werkwijze
p.12 wanneer
p.22 timers
p.26 porting request form
De recipient operator dient het (correcte) oude SIM-nr mee te delen aan de donor operator (prepaid kaarten hebben in principe geen klantennr, vandaar dat destijds voor SIM-nr gekozen werd om mogelijke spoofing te voorkomen)
Indien men vanaf een bepaald netwerk niet bereikbaar is betekent dit dat of de laatste faze "broadcast naar alle operatoren om één of andere reden nog niet gedaan werd of dat de betrokken netwerkoperator de vereiste aanpassingen nog niet gedaan heeft (human failure?)
Als http://www.crdc.be of http://www.1299.be aangeven dat u nog op newterk x zit terwijl u reeds op netwerk y zit (SIM actief) betekent dit in principe dat de betrokken operator y de "broadcast" (laatste faze porting proces) nog niet gedaan heeft
-> blijkbaar loopt er dus bij Jim dus ook één en ander fout
https://www.bipt.be/public/files/en/810 ... NP_PT3.pdf
Belangrijkste elementen:
p11 grafische voorstelling proces/werkwijze
p.12 wanneer
p.22 timers
p.26 porting request form
De recipient operator dient het (correcte) oude SIM-nr mee te delen aan de donor operator (prepaid kaarten hebben in principe geen klantennr, vandaar dat destijds voor SIM-nr gekozen werd om mogelijke spoofing te voorkomen)
Indien men vanaf een bepaald netwerk niet bereikbaar is betekent dit dat of de laatste faze "broadcast naar alle operatoren om één of andere reden nog niet gedaan werd of dat de betrokken netwerkoperator de vereiste aanpassingen nog niet gedaan heeft (human failure?)
Als http://www.crdc.be of http://www.1299.be aangeven dat u nog op newterk x zit terwijl u reeds op netwerk y zit (SIM actief) betekent dit in principe dat de betrokken operator y de "broadcast" (laatste faze porting proces) nog niet gedaan heeft
-> blijkbaar loopt er dus bij Jim dus ook één en ander fout
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Gisteren mail van Jim dat nr sim niet juist was. Ingelogd op Dommel en nr sim die daar staat komt NIET overeen met nr op de kaart zelf. Nr doorgemaild van op de site, en vandaag reeds mailtje dat nr overgezet is. Kan wss van pas komen voor anderen: inloggen en dat nr doorgeven aan JM.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Afax, en hoe staat 1299 bij jou?
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Operator: Proximus mobileliegebeestig schreef:Afax, en hoe staat 1299 bij jou?
Commerciële Operator:
Telefoonnummer: xxx hier staat mijn nr
Datum vandaag: 05-10-2018 23:16
Datum laatste database update 05-10-2018.
PS. Heb Jim sim nog niet ingestoken, kan er niet bij voor morgenmiddag. Op Dommel heb ik idd geen ontvangst meer.
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Omstreeks 16.59 uur werd Dommel stopgezet na mail van Jim en de nieuwe SIM geactiveerd.
Ondanks dat er Jim op het scherm kwam, stond er ook dat er enkel noodnummers bereikbaar waren.
Na een 30 tal minuten verdween die boodschap, maar kon ik niet bellen of gebeld worden met vast telefoon of een andere GSM.... ( dit nummer is niet in gebruik )
Na onderzoek van de GSM vond ik nog oude gegevens terug van 3 oude operators, waar ik JIM als netwerk als netwerk koos. Ook de voicemail handmatig gewijzigd, maar was nog niet opgelost. Tenslotte volledige RESET ( fabrieksinstellingen ) gedaan, paar keer de GSM aan en uit en alles werkt nu perfect.
1299.be geeft ooknog altijd Proximus weer, maar in de historiek van Jim Mobile staan onmiddellijk alle gesprekken en aanrekeningen te lezen.
operator: Proximus mobile
Commerciële Operator:
Telefoonnummer: 0484XXXXXXXX
Datum vandaag: 06-10-2018 00:37
Datum laatste database update 05-10-2018
Ondanks dat er Jim op het scherm kwam, stond er ook dat er enkel noodnummers bereikbaar waren.
Na een 30 tal minuten verdween die boodschap, maar kon ik niet bellen of gebeld worden met vast telefoon of een andere GSM.... ( dit nummer is niet in gebruik )
Na onderzoek van de GSM vond ik nog oude gegevens terug van 3 oude operators, waar ik JIM als netwerk als netwerk koos. Ook de voicemail handmatig gewijzigd, maar was nog niet opgelost. Tenslotte volledige RESET ( fabrieksinstellingen ) gedaan, paar keer de GSM aan en uit en alles werkt nu perfect.
1299.be geeft ooknog altijd Proximus weer, maar in de historiek van Jim Mobile staan onmiddellijk alle gesprekken en aanrekeningen te lezen.
operator: Proximus mobile
Commerciële Operator:
Telefoonnummer: 0484XXXXXXXX
Datum vandaag: 06-10-2018 00:37
Datum laatste database update 05-10-2018
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Je bent dus net als iedereen die hier rapporteert 99% kans niet bereikbaar voor Proximus abo of voor buitenlandse oproepen. Heb dit meermaals deze avond getest.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Aha! En hier nu ook operator Unleashed! Ole!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
bellen met voip naar gsm nr werkt ook niet ...liegebeestig schreef:Je bent dus net als iedereen die hier rapporteert 99% kans niet bereikbaar voor Proximus abo of voor buitenlandse oproepen. Heb dit meermaals deze avond getest.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro