Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik al enige tijd vastzit met het opstellen van mijn bewakingscameraset.
Ik heb deze set gekocht via BVA auctions (geen idee of iemand dit kent), maar het is degelijke kwaliteit, en heb deze aan een goede prijs kunnen bemachtigen.
Om te beginnen heb ik 1 camera geïnstalleerd, en deze verbonden aan een monitor. Mijn DVR heb ik verbonden via LAN kabel met de router.
Tot hier werkt alles prima, binnen mijn thuisnetwerk kan ik de beelden via wifi bekijken op een ander scherm.
Het probleem is buiten mijn thuisnetwerk, ik ben al tientallen forums afgegaan, en tal van uren geprobeerd om dit te laten werken, maar helaas zonder resultaat. Hier dan ook mijn oproep of iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb thuis een Proximus BBOX 3 modem, ik heb ook al een DYNDNS acccount aangemaakt ( Zoals aangeraden op andere forums).
In bijlage vinden jullie foto's van hoe het momenteel ingesteld staat op mijn DVR Set (waarschijnlijk is daar ook iets fout bij).
Het is me niet echt duidelijk wat ik juist bij de instellingen van mijn BBOX3 moet ingeven. Momenteel heb ik poort 5541 en 8000 openstaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)