Dommel Mobile : 3 euro/maand/simkaart minimum
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Naar aanleiding van dit topic (http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... &start=520) zijn er vele mensen van Dommel naar JimMobile gegaan. Wat ik me dan afvraag : wat wil jij hebben voor 3 euro/maand? Hoeveel smsjes? Belminuten? Data? Welke combinaties?
Ergens snap ik de reden namelijk : een inactieve SIM kaart kost namelijk ook geld als MVNO...
Ergens snap ik de reden namelijk : een inactieve SIM kaart kost namelijk ook geld als MVNO...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Hier wordt die SIM gewoon gebruikt voor het alarmsysteem...
Ik verwacht dus te kunnen uitbellen op het moment dat het nodig is, en voor de rest zo weinig mogelijk te betalen (de prijs van de gesprekken is voor mij minder belangrijk).
Ik verwacht dus te kunnen uitbellen op het moment dat het nodig is, en voor de rest zo weinig mogelijk te betalen (de prijs van de gesprekken is voor mij minder belangrijk).
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
In principe heb je dat nu reeds : een kaart die 3 euro per maand kost is volgens mij het goedkoopste abonnement. Sommige herlaadkaarten zijn inderdaad goedkoper maar moet je om de 6 of 12 maanden herladen. Doe je dat niet (of vergeet je dat) dan zal jouw alarm ook niet werken.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Da's waar, maar ik heb een agenda die me op tijd kan verwittigen. En voor de 30 euro die ik op een jaar uitspaar heb ik die 5 minuutjes extra werk om te herladen wel over.
En met die 30 euro maak ik onze dochter gelukkig en gaan we met ons gezinnetje naar de cinema
En met die 30 euro maak ik onze dochter gelukkig en gaan we met ons gezinnetje naar de cinema
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik had zeker kunnen leven met een maandelijkse kost van pakweg 1 euro per maand, waarvoor je dan tegen de geldende tarieven kon bellen/sms/data gebruiken. Ik gebruik het Dommel-nummer intensief maar niet om data te verbruiken. Niet vergeten dat ze ook nog de terminatie hebben. Grote voordeel van Dommel was wel gebruik buiten Europa. Zo heb ik dit jaar nog New York gedaan met alleen Dommel als internet daar. Ik kwam ervanaf met 5 euro ofzo. Zalig. Dat ga ik nu wel missen bij JIM. Maargoed, normaal gebruik ik 't nummer enkel in België.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik heb gisteren met wat mensen bij Dommel zitten praten en het probleem is dat men een paar duizenden "slapende" SIM-kaarten had. SIM-kaarten die amper tot niet in gebruik waren, maar waarvoor zij wel moesten betalen bij Proximus als MVNO. Een situatie waarin ik mezelf overigens herken : ik heb een stuk of 5 nummers bij Dommel met een minimaal verbruik (onder de 3 euro in elk geval voor alle kaarten samen).
Als ik iets zou krijgen in de vorm van pakweg 60 belminuten, 500 smsjes en 50MB data (ik zeg maar iets) dan denk ik dat die 3 euro per maand misschien gerechtvaardigd zou zijn.
Ze hebben inderdaad overigens de opbrengsten van de terminatie, maar dit is enkel als mensen jou bellen. Daar men deze SIM-kaarten blijkbaar vaak gebruikt om te SMS'en, in SIM-boxen te steken (bvb alarm) en om een nummer niet kwijt te geraken (met andere woorden : er komen op deze SIM-kaarten amper telefoontjes toe), dan heeft men deze opbrengsten niet.
Als ik iets zou krijgen in de vorm van pakweg 60 belminuten, 500 smsjes en 50MB data (ik zeg maar iets) dan denk ik dat die 3 euro per maand misschien gerechtvaardigd zou zijn.
Ze hebben inderdaad overigens de opbrengsten van de terminatie, maar dit is enkel als mensen jou bellen. Daar men deze SIM-kaarten blijkbaar vaak gebruikt om te SMS'en, in SIM-boxen te steken (bvb alarm) en om een nummer niet kwijt te geraken (met andere woorden : er komen op deze SIM-kaarten amper telefoontjes toe), dan heeft men deze opbrengsten niet.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Simkaart in alarmsystemen is een speciaal geval hé. Misschien moeten ze daar maar een apart betaalsysteem voor uitwerken.
Maar er zijn ook veel klanten die gewoon weinig bellen met hun gsm, haast nooit surfen en voor de rest was sms.
Voor hen was de formule waarbij je geen abonnementsgeld betaalt ideaal. Ik zou er kunnen mee akkoord gaan dat ze als administratieve vergoeding 1 euro per maand vragen, zelfs los van het verbruik (dus 1 euro + verbruik). Dat dient dan voor de administratie en voor het feit dat zo een goedkoop abonnement ook gemakkelijker is dan een herlaadkaart. Maar meer mag je niet gaan vragen voor administratie.
Tegen deze klanten nu zeggen: wat wil je voor 3 euro ? Dat is naast de kwestie. Ik wil gewoon enkel betalen als ik bel omdat ik weinig bel.
Ik ben dus ook weg.
Maar er zijn ook veel klanten die gewoon weinig bellen met hun gsm, haast nooit surfen en voor de rest was sms.
Voor hen was de formule waarbij je geen abonnementsgeld betaalt ideaal. Ik zou er kunnen mee akkoord gaan dat ze als administratieve vergoeding 1 euro per maand vragen, zelfs los van het verbruik (dus 1 euro + verbruik). Dat dient dan voor de administratie en voor het feit dat zo een goedkoop abonnement ook gemakkelijker is dan een herlaadkaart. Maar meer mag je niet gaan vragen voor administratie.
Tegen deze klanten nu zeggen: wat wil je voor 3 euro ? Dat is naast de kwestie. Ik wil gewoon enkel betalen als ik bel omdat ik weinig bel.
Ik ben dus ook weg.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ze hebben het administratie genoemd omdat anders het gros van hun klanten de reden niet gingen begrijpen. De reden is eigenlijk gewoon dat men de kost wat zij als MVNO moeten betalen aan Proximus nu doorrekenen.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Een slimme zet lijkt me dat niet: 3 euro vragen voor administratiekosten terwijl het geen administratiekosten zijn volgens jou en toch denken dat je dat best zo gaat noemen ?
De klant ziet: "3 euro administratiekosten per maand" en denkt: "zijn ze nu helemaal gek geworden"
De klant ziet: "3 euro administratiekosten per maand" en denkt: "zijn ze nu helemaal gek geworden"
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 1571
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Aha, dus ze hebben jou bevestigd dat het wel degelijk €3/simkaart is, en niet per account? Ik heb ze een mail gestuurd maar nog geen antwoord...krisken schreef:Ik heb gisteren met wat mensen bij Dommel zitten praten en het probleem is dat men een paar duizenden "slapende" SIM-kaarten had. SIM-kaarten die amper tot niet in gebruik waren, maar waarvoor zij wel moesten betalen bij Proximus als MVNO. Een situatie waarin ik mezelf overigens herken : ik heb een stuk of 5 nummers bij Dommel met een minimaal verbruik (onder de 3 euro in elk geval voor alle kaarten samen).
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dit is inderdaad bevestigd dat het 3 euro per SIM-kaart is.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Allez komaan. Je maakt me niet wijs dat ze 3 euro aan Proximus moeten betalen per simkaart per maand. Dat rekenen ze dan nu door.
Het is volgens mij een paniek voetbal omdat het niet goed gaat met dit bedrijf. Een kat in het nauw maakt gekke sprongen. En dan denken sommigen nog dat er een marktstudie aan voorafging. Haha.
Helaas van meest sympathieke mobiele aanbieder naar evil zoals al de rest.
Het is volgens mij een paniek voetbal omdat het niet goed gaat met dit bedrijf. Een kat in het nauw maakt gekke sprongen. En dan denken sommigen nog dat er een marktstudie aan voorafging. Haha.
Helaas van meest sympathieke mobiele aanbieder naar evil zoals al de rest.
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik heb nu ook de indruk dat Jimmobile de goedkoopste wordt voor deze laagverbruikers (5 euro laden, krediet blijft 12 maanden geldig, 1 eurocent per sms, 8 eurocent per minuut bellen, 1 eurocent per MB data).
Voor het alarmsysteem gebruiken we een herlaadkaart van Carrefourmobile, een sms kost daar 6 cent, maar het voordeel is dat je kan instellen om automatisch te herladen als je onder een vooraf bepaald bedrag komt, zo zal je nooit zonder tegoed (en zonder alarm) vallen. Afhankelijk van je systeem worden er zeer weinig sms-en verzonden. Er bestaan trouwens ook alarmsystemen die niet via gsm werken, maar een email of app-bericht sturen met geluid.
Voor het alarmsysteem gebruiken we een herlaadkaart van Carrefourmobile, een sms kost daar 6 cent, maar het voordeel is dat je kan instellen om automatisch te herladen als je onder een vooraf bepaald bedrag komt, zo zal je nooit zonder tegoed (en zonder alarm) vallen. Afhankelijk van je systeem worden er zeer weinig sms-en verzonden. Er bestaan trouwens ook alarmsystemen die niet via gsm werken, maar een email of app-bericht sturen met geluid.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik maak jou niks wijs, ik laat hier enkel achter wat de werkelijke reden is. De personen met wie ik gesproken heb zijn dan ook niet bepaald de helpdeskmedewerkers...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik ben wel benieuwd naar het volledige gesprek tussen krisken en de Dommel mannen. Hebben ze iets gezegd over de uitloop die ze nu zien? Vinden ze het goed dat alle kleintjes nu vertrekken? Of hadden ze dat niet verwacht?
Ivm maak je niet wijs: dat is gewoon zen uitdrukking he. Niks persoonlijks.
Ivm maak je niet wijs: dat is gewoon zen uitdrukking he. Niks persoonlijks.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Even kort:liegebeestig schreef:Ik ben wel benieuwd naar het volledige gesprek tussen krisken en de Dommel mannen. Hebben ze iets gezegd over de uitloop die ze nu zien? Vinden ze het goed dat alle kleintjes nu vertrekken? Of hadden ze dat niet verwacht?
Ivm maak je niet wijs: dat is gewoon zen uitdrukking he. Niks persoonlijks.
- Uitloop valt best mee, al hebben ze er op dit moment nog niet 100% zicht op (nog maar pas begonnen)
- Vinden ze het goed : ze vinden het jammer natuurlijk, maar aangezien ze dat geld aan Proximus moeten betalen waren de zogenaamde slapende SIM kaarten alleen een kost voor hun
- Er zou gekeken worden om iets in ruil te stellen tegenover die 3 euro. Dit kan er op wijzen dat ze het niet goed vinden dat de kleintjes weg gaan, of dat de uitloop groter is dan verwacht.
- Er zouden ongeveer een 10000 slapende SIM-kaarten zijn. Kost hun dus 30k per maand aan PRX.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Je mag die 3 euro toch gebruiken voor je verbruik?
In mijn mail staat: "Er zal vanaf volgende maand een minimale verbruikskost van 3€/maand worden aangerekend". Dus als je voor 1 euro verbruik heb, betaal je toch 3 euro en geen 4?
Een slapende sim actief houden met een herlaadkaart, al dan niet met automatische herlading, vind ik riskant. Ik herinner me de grove opkuisactie van Mobile Vikings een jaar geleden, zo ben ik een paar leuke nummers kwijtgespeeld.
Ik heb 2 sims bij Dommel. Eentje vervang ik door OVH, voor de andere blijf ik.
In mijn mail staat: "Er zal vanaf volgende maand een minimale verbruikskost van 3€/maand worden aangerekend". Dus als je voor 1 euro verbruik heb, betaal je toch 3 euro en geen 4?
Een slapende sim actief houden met een herlaadkaart, al dan niet met automatische herlading, vind ik riskant. Ik herinner me de grove opkuisactie van Mobile Vikings een jaar geleden, zo ben ik een paar leuke nummers kwijtgespeeld.
Ik heb 2 sims bij Dommel. Eentje vervang ik door OVH, voor de andere blijf ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1571
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Idd, vandaar ook dat ze zeggen dat het voor de merendeel van de klanten niets uitmaakt. Als je immers uw gsm echt gebruikt (en niet als backup, nummer houden, alarmsysteem, ...) geraak je meestal wel >€3 maandjohcla schreef:Je mag die 3 euro toch gebruiken voor je verbruik?
In mijn mail staat: "Er zal vanaf volgende maand een minimale verbruikskost van 3€/maand worden aangerekend". Dus als je voor 1 euro verbruik heb, betaal je toch 3 euro en geen 4?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Een GSM nummer bij OVH?johcla schreef: Ik heb 2 sims bij Dommel. Eentje vervang ik door OVH, voor de andere blijf ik.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Natuurlijk heb je die 3 euro als belwaarde. Ik denk dat het probleem vooral in de communicatie ligt. Als zij op zondagmiddag 30/9 een mail sturen dat vanaf volgende maand de prijs van 3 euro van toepassing is, dan is dat 's anderendaags al, je kan niet eens meer opzeggen voor die eerste maand. Het is normaal dat mensen zich daaraan ergeren. Langer vooraf verwittigen met wat meer verduidelijking zou veel klantvriendelijker geweest zijn.
Ik vermoed dat heel wat mensen nu gaan proberen zoveel mogelijk van die 3 euro op te gebruiken in oktober en pas binnen een paar weken als ze bijna aan hun limiet zitten, zullen opzeggen (rechtstreeks of via een andere provider).
Ik vermoed dat heel wat mensen nu gaan proberen zoveel mogelijk van die 3 euro op te gebruiken in oktober en pas binnen een paar weken als ze bijna aan hun limiet zitten, zullen opzeggen (rechtstreeks of via een andere provider).
-
- Forumtroll
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
- Bedankt: 3 keer
Modbreak:
off-topic (deze topic gaat over Dommel mobile) en provider bashing
off-topic (deze topic gaat over Dommel mobile) en provider bashing
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Nu ben ik echt benieuwd waar je voor 38 euro per maand onbeperkt downloaden aan volle snelheid van uw sync hebt, en waar je gratis bellen hebt naar BE nummers en vaste telefoon in 80 landen ...
En die tot 5x duurder zullen we wss ook met een ton zout moeten nemen gok ik
En die tot 5x duurder zullen we wss ook met een ton zout moeten nemen gok ik
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Nee, de sip nummer van 1 euro. Het is voor sporadisch te bellen zonder te zorg te hebben dat er wel genoeg belkrediet is enz. Momenteel is het een fritzbox met een 4g stick, dus kan er een sip-account voor maken.krisken schreef:Een GSM nummer bij OVH?johcla schreef: Ik heb 2 sims bij Dommel. Eentje vervang ik door OVH, voor de andere blijf ik.
Nummer is niet belangrijk, mag een nieuw vast nummer worden.
-
- Forumtroll
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
- Bedankt: 3 keer
Modbreak:
off topic, provider bashing
off topic, provider bashing
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Alles wat hij post mag je met een ton zout nemen. Is het niet totale bullshit over satelliet providers "vs" telenet/prox is het nu wel ditkrisken schreef:En die tot 5x duurder zullen we wss ook met een ton zout moeten nemen gok ik
~€25 is denk ik enkel bij edpnet, en dan heb je niet "sync speeds == download speeds". Anders is het 35€/maand. Laat staan bij scarlet. En dan zit je met een maandelijkse verbruikslimiet .
~€23 voor 30Mbit met 50GB/maand.
Dus euh, 5x duurder? Als je serieus wil inleveren aan comfort misschien en zelfs dan .
Maargoed, al dit is totaal off-topic in dit topic eigenlijk.
Dit, en het andere topic waar hij z'n blurb gepost hebt gaat over het GSM netwerk gedeelte van Dommel, niet het vaste internet gedeelte...
Niet dat het daar z'n punt correcter maakt echter. Maargoed, zijn we gewend van STV .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik lees hier veel dat Jim mobile de goedkoopste provider is. Voor mensen die een echt zeer lag verbruik hebben, kunnen ook naar Carrefour Mobile gaan. Ok die tarieven liggen daar hoger dan bij JIM, maar je belwaarde blijft wel onbeperkt geldig tot zo lang je maar om de 6 maanden een betaalde oproep of sms doet. Zo kan je dus mogelijks jaren verder met 1 herlaadbeurt.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Interessante tip bedankt! Ik gebruikte Dommel oa voor een backup gsm die altijd moet werkenVaganzza schreef:Ik lees hier veel dat Jim mobile de goedkoopste provider is. Voor mensen die een echt zeer lag verbruik hebben, kunnen ook naar Carrefour Mobile gaan. Ok die tarieven liggen daar hoger dan bij JIM, maar je belwaarde blijft wel onbeperkt geldig tot zo lang je maar om de 6 maanden een betaalde oproep of sms doet. Zo kan je dus mogelijks jaren verder met 1 herlaadbeurt.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Wat mij vooral tegen de borst stoot... Ik heb tot 3 keer toe online een simkaart aangevraagd bij hen! Ik heb de helpdesk gemaild dat ik niets heb aangekregen, geen bestelbevestiging via mail maar enkel online de melding kreeg dat de bestelling geslaagd was. Ik heb GEEN reactie gekregen op de mail naar de helpdesk maar krijg nu WEL een mail dat ik 3 euro mag ophoesten voor mijn slapende simkaart. WAAAAAAAAAAAT? Is dat nu provider bashen als ik zeg dat ik met Dommel nooit meer zaken wil doen?
Ook op de mail naar de helpdesk hierover heb ik nog steeds geen reactie terug gekregen...
Ook op de mail naar de helpdesk hierover heb ik nog steeds geen reactie terug gekregen...
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
het getreiter van Dommel begint al na overstappen naar andere providers.... kan geen toeval zijn
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Hallo,
Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen nog altijd niet overeen.
Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen, of vind je je nummer niet meer? Dan moet je je huidige operator even contacteren.
We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina . Kijk je dat even na?
Lukt het nog altijd niet, of heb je vragen? Stuur dan een e-mail naar [email protected], of bel naar +32 456 19 19 84.
Vriendelijke groet,
Het JIM Mobile-team
footer
Ik heb de oude brief van Dommel + kaart ( waar de sim in zat ) toen ik mijn SIM ontving en alle nummers kloppen en heb ze uitgelezen via een APP op mijn smartphones en met hetzelfde resultaat.
Is allemaal geen toeval meer !
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Hallo,
Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen nog altijd niet overeen.
Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen, of vind je je nummer niet meer? Dan moet je je huidige operator even contacteren.
We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina . Kijk je dat even na?
Lukt het nog altijd niet, of heb je vragen? Stuur dan een e-mail naar [email protected], of bel naar +32 456 19 19 84.
Vriendelijke groet,
Het JIM Mobile-team
footer
Ik heb de oude brief van Dommel + kaart ( waar de sim in zat ) toen ik mijn SIM ontving en alle nummers kloppen en heb ze uitgelezen via een APP op mijn smartphones en met hetzelfde resultaat.
Is allemaal geen toeval meer !
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Ik heb de transfer met klant nummer aangevraagd (naar scarlet), dit klant nummer had ik reeds al van vroeger, want je moet hun mailen om dit te bemachtigen. Echter duurt dit ook al 48 uur+ de transfer. Maar gok gewoon dat ze het druk hebbenMatthias_VL schreef: Is allemaal geen toeval meer !
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Wie heeft reeds een Dommel factuur ontvangen met weinig bel-sms-data kosten, waar toch het minimumbedrag van 3 € bij vermeld staat ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 45 keer
Er van uitgaande dat ze daadwerkelijk 3€ moeten betalen en ze zouden dat tot nu toe gewoon betaald hebben...krisken schreef:- Er zouden ongeveer een 10000 slapende SIM-kaarten zijn. Kost hun dus 30k per maand aan PRX.
Lijkt mij veel, zeker voor hun, en geeft me de indruk gemakkelijk te cashen.
Gelukkig & gezond 2022!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Hier 2 nummers overgezet zonder problemen (voorlopig toch )Matthias_VL schreef:het getreiter van Dommel begint al na overstappen naar andere providers.... kan geen toeval zijn
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Vandaag factuur van Dommel ontvangen. Ik heb er 2 sim-kaarten waarvan 1 slapende. Totale factuur is 3,39 € aan verbruik.
Dus niet per sim maar wel 3 € per factuur.
Dus niet per sim maar wel 3 € per factuur.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Vreemd hoor, er was al de bevestiging dat die 3 euro pas vanaf 1/11 van kracht zal zijn (conform de algemene voorwaarden).
Ik heb ook net een factuur gehad, die 3 euro staat er nog niet op.
Ik heb ook net een factuur gehad, die 3 euro staat er nog niet op.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ok , dat klopt. Ik heb effectief 3,39 € verbruikt op 1 sim. Voor de andere is niets aangerekend. We moeten dus tot december 'wachten' ? Dan komt de factuur van november.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli