PS Trams zijn blijkbaar enkel gevaarlijk in Gent en niet in Antwerpen

Dat is nochtans wat volop bezig is en ik hou m'n hart vast voor de stemmen die Groen! gaat halen.heist_175 schreef:De automobilist pesten zonder alternatieven, gaat niet werken.
Ik ben totaal niet tegen het uitbouwen van de alternatieven... in tegendeel zelfs (maar zolang ze er niet zijn pest je mensen niet die gewoon hun job trachten te doen en bijdragen aan de algemene welvaart van iedereen).heist_175 schreef:Maar als je de alternatieven niet uitbouwt
De wagen kan nog altijd perfect naar alle parkings rijden zoals vóór het plan, de prijzen zijn zelfs al eens verminderd en niet hoger dan in andere steden.r2504 schreef:Dat is nochtans wat volop bezig is en ik hou m'n hart vast voor de stemmen die Groen! gaat halen.
Ik ben totaal niet tegen het uitbouwen van de alternatieven... in tegendeel zelfs.
Zonder angst voor fijn stof in Brussel?Ik ben met de trein tot Brussel centraal gekomen en heb dan met mijn plooifiets een zalig ritje naar de VRT gedaan. Ik ben bijna de studio binnen gereden.
Absoluut, het was een fijn ritje
Het was trouwens geen vraag die daarop volgde maar een stelling van de journalist waar hij letterlijk na het bovenstaande antwoord van Watteuw zei: "En zonder angst voor fijn stof in Brussel vandaag". Redelijk logische stelling die verwees naar het feit dat het autoloze zondag was. Vandaar dat ik niet de quote van fluppie begrijp waarom mensen in de rand in het harnas gejaagd zijn geweest.9livesuni schreef:Ik ben met de trein tot Brussel centraal gekomen en heb dan met mijn plooifiets een zalig ritje naar de VRT gedaan. Ik ben bijna de studio binnen gereden.
Bron: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-zevende ... fdb9f57da/fluppie schreef:Wel heeft Watteeuw heel wat mensen in rand in het harnas gejaagd,door de manier van optreden in de 7e dag,enkele weken geleden,toen men het vroeg hoe hij in Brussel geraakt was.
Dat dacht men vroeger in Antwerpen ook tot Metropolis zich buiten de stad vestigde.Dizzy schreef:een avondje theater of opera kan je enkel in de stad.
Of dat logisch is weet ik niet. Dat is eerder cultureel ingegeven. Kijk maar eens in NL. Daar heeft elk stadje nog zijn bioscoop. Ik kan je verzekeren dat vele van die bioscopen er beter uit zien dan kinepolis en consoorten en je er voor minder geld naar de bioscoop kan.Didymus schreef:Dat dergelijke massa-attracies zich niet in het stadscentrum bevinden is ook maar logisch.
Uiteraard geen massa dingen. Wel kleine complexen met zo'n 2 tot 5 zaaltjes. Lang niet allen van het arthouse profiel.Didymus schreef:Dat zullen toch geen massacomplexen zijn met 10 zalen of meer en hier zijn toch ook nog kleinere bioscopen, al dan niet met een arthouseprofiel?
Dat is gewoon een andere categorie van entertainment.
In de Studio Skoop kost een ticket tussen 6.5€ en 9.5€fluppie schreef:In Terneuzen kost een bioscoopbezoek tussen 8-10€, bepaalde groepen(65+ bijv.) betalen 7€,juist ter info.Maar zover rijden de meeste Belgen niet(27km),Bij Ons hier word Terneuzen alleen bezocht voor gezellig uit(eten) of voor een uuwerk/wekker/een ring e.d./of nieuwe bril.
Just wondering: over welke parking heb je het dan in Gent om te parkeren als je naar de Kinepolis wil? Want de Parking Sint-Pietersplein is toch perfect bereikbaar, zeer veel plaats, goedkoop (tov die van Interparking toch) en nog geen 5 min van Kinepolis. En vooral, zowat exact hetzelfde bereikbaar als vroeger (Kunstlaan ipv Overpoortstraat).krisken schreef:Gent is teveel misérie om te parkeren, en ja de avondfilm geraak je er niet weg met het OV.
fluppie schreef:Die fietsroutes waarover U het heeft zijn in Medonk eigenlijk onbestaande,(daar moet U gewoon op de straat fietsen,zonder wegmarkering zelfs)maar bevinden zich vooral in wachtebeke,die in oppervlakte een geweldig grote gemeente is,met het Provinciaal Domein erbij,maar als U op die manier naar Gent-Stad wil fietsen,zal U toch al een redelijk getraind persoon mogen zijn.
Zie hier een vraag over Uw fietsroutes,in betreffende gemeenten:
Dan zal alles duidelijk zijn.Wij weten hier ook dat het Gentse stadsbestuur de situatie hier nogal invuld met alternatieve waarheden,dan komt U inderdaad uit bij de Fietsroutes(zeer gevaarlijk).
https://fietsbult.wordpress.com/2016/11 ... tiestroken
Het is natuurlijk geen zwart/wit verhaal.Dag Veerle,
Fietssuggestiestroken zijn inderdaad alleen maar andersgekleurde stukjes weg, zonder directe juridische betekenis. Ze verbieden of gebieden dus niets.
Vriendelijke groeten,
Jan C
Dat is inderdaad een handige parking, maar deze durft, met name in de weekends, al een volledig vol te zitten. En da parking rond de Kinepolis zelf is gewoon pokkeduur.bollewolle schreef:Just wondering: over welke parking heb je het dan in Gent om te parkeren als je naar de Kinepolis wil? Want de Parking Sint-Pietersplein is toch perfect bereikbaar, zeer veel plaats, goedkoop (tov die van Interparking toch) en nog geen 5 min van Kinepolis. En vooral, zowat exact hetzelfde bereikbaar als vroeger (Kunstlaan ipv Overpoortstraat).krisken schreef:Gent is teveel misérie om te parkeren, en ja de avondfilm geraak je er niet weg met het OV.
En de parking van Kinepolis zelf is denk ik ook nog altijd op dezelfde manier bereikbaar (neem ik persoonlijk nooit).