Tones bvba (een computerwinkel te mechelen) meldde vandaag dat ze op zoek zijn naar het slechtste rapport in Vlaanderen. De leerling dat de "trotse" eigenaar is van dit rapport krijgt dan een volledige PC ter waarde van 2500€ mee naar huis. Om, zoals zij het zeggen, volgend jaar de primus te worden.
Toch ongelooflijk, ik wist niet dat een heel jaar slechte punten halen en medeleerlingen tegenwerken 2500€ als beloning waard kon zijn.
Bron: http://www.bartendavid.be & http://www.tones.be/nieuws.php?id=0043
Tones beloond slechte leerlingen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Probeer je in aanmerking te komen met die kanjer van dt-fout in je titel, And?
De site overigens: www.slechtsterapport.be
De site overigens: www.slechtsterapport.be
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
volgens mij zal het percentage toch rond de +/- 20% liggen denk ik.
Lager hmm, dan moet je toch wel al ver gevorderd zijn. We zullen zien hé
Is ook wel een sociaal gebeuren, iedereen die daar komt weet dat hij zijn jaar opnieuw mag doen, fun toch
Is ook wel een sociaal gebeuren, iedereen die daar komt weet dat hij zijn jaar opnieuw mag doen, fun toch
Laatst gewijzigd door Snakehit 20 jun 2005, 20:31, in totaal 1 gewijzigd.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Snakehit schreef:Lager hmm, dan moet je toch wel al ver gevordert zijn.
En hoe schrijven we gevorder...?
De regel van het kofschip moet dringend opgefrist worden op dit bord .
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
Deej_1977 schreef:Snakehit schreef:Lager hmm, dan moet je toch wel al ver gevordert zijn.
En hoe schrijven we gevorder...?
De regel van het kofschip moet dringend opgefrist worden op dit bord .
Aangepast, bedankt
Snakehit schreef:volgens mij zal het percentage toch rond de +/- 20% liggen denk ik.
De score zal nooit lager liggen dan 25% hé....
Je moet op minstens de helft van de examens door zijn...
ToJo schreef:De score zal nooit lager liggen dan 25% hé....
Je moet op minstens de helft van de examens door zijn...
dat zou kloppen als elk vak een even groot gewicht in de schaal heeft, maar dat is in praktijk niet het geval
in de meeste scholen is het zo dat het gewicht van een vak gelijk is aan het aantal uren dat je dat vak krijgt per week.
Een 0/20 van Wiskunde dat je 8 uur per week krijgt, laat je gemiddelde veel harder dalen dan een 0/20 van een 1-uursvak he ...
Doeme, deze aktie komt juist 8 jaar te laat. Dan ben ik zeker dat ik die PC had.
Toen ik in eerste kan industriëel ingenieur zat had ik de helft 10'en en de rest leek op binaire code
Effe verduidelijken; 4 jaar later had ik effectief mijn diploma met onderscheiding (1 jaartje "verlof" genomen)
Toen ik in eerste kan industriëel ingenieur zat had ik de helft 10'en en de rest leek op binaire code
Effe verduidelijken; 4 jaar later had ik effectief mijn diploma met onderscheiding (1 jaartje "verlof" genomen)