Ik ben momenteel aan exact dezelfde zoektocht bezig.
Mijn eerste poging met
een android wear toestel was al geen succes.
Dan een Garmin Vivoactive 3 gehad. Mooie en goede hardware, goede activity en fitness tracking, maar schiet als smartwatch tekort door ontbrekende zaken en de Garmin software die meer beta is dan release (bekijk de fora maar eens). Dus die is het ook niet geworden.
Nu draag ik een Amazfit Bip, super goedkoop (40 tot 75€ afhankelijk van verzender), heel Pebble achtig in look en super batterijduur (een maand!). Maar zeer spartaanse interface en totaal ontbreken van agenda (~timeline) en mogelijkheid berichten te versturen van de horloge uit. In combinatie met de app Notify & Fitness kan je wel erg veel data verzamelen (zeer goede sleep tracking trouwens) en de notificaties redelijk verregaand instellen. Dat bevalt me wel.
Tijdje terug ook de grote broer besteld van deze Bip, namelijk de Amazfit Pace (75€ betaald), deze heeft nog steeds geen agenda support, maar is minder Spartaans, draait Android 5.1 en heeft daardoor iets meer mogelijkheden.
Ik laat je weten hoe me deze bevalt als hij toekomt.
In ieder geval, een echte Pebble gelijke ga je nu nergens vinden. Helaas
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik wil echt wel meer dan één dag op een batterij en een transflective always on scherm.
Garmin heeft alles in huis, echter ze moeten hun software wat meer op notificaties en agenda richten (en integratie daarvan in de watchfaces) + stabiliteit van hun software verbeteren (ik heb veel notificaties en oproepen gewoon gemist op de horloge).
Ideaal voor mij zou zijn: Android Wear watch met +5 dagen batterij en transflective scherm...
Laat me weten wat jij eventueel vindt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)