Vanaf je er 2 (of 4, 6, etc) in je winkelwagen zet is het €5 voor 2 familiepakken.
Goede deal lijkt me
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
De prijzen bij Kruidvat variëren van "mainstream" tot "heel goed", maar de rest is9livesuni schreef:als ze al verzonden geraakt.
Nog zo geen klein beetje jaloers. Ik moet verplicht sensodyne kopen. Goedkoopste prijs onlangs, was ook bij Kruidvat. 3 tubes voor 8,99. Zomaar eventjes 3 euro per tube. Oh ja, voor er weer commentaar komt: alle andere tandpasta (en ik bedoel alle) veroorzaakt aften in mijn mond. Enkel de deep clean gel van sensodyne is veilig. Andere tandpasta van sensodyne geeft ook aften.cloink schreef:Ze hebben het "gaatje" gedicht, maar je kan wel nog 1 x 4 + 1 x 2 tubes toevoegen. Dus 6 tubes voor 5€. Nog steeds goeie deal!
Ik heb erbij gezet dat je er 2 van in je winkelwagentje moest zetten om de korting te krijgen.proximusboyke schreef:trouwens ik zie op de link 4 tubes voor 9.99€
het idee is acht tubes voor 5€ oftewel tachtig tubes and free shipping voor 50€proximusboyke schreef: trouwens ik zie op de link 4 tubes voor 9.99€
Het merk speelt een significante rol, zoals mijn tandarts zei. In Sensodyne ontbreekt een bepaald detergent wat wel aanwezig is in andere tandpasta's. En dat detergent zorgt voor ontstekingen in de mond, ook bekend als aften. Voortaan toch maar even wat opzoekwerk verrichten alvorens je onzin verkondigt?satellitetv schreef:Het merk van tandpasta speelt geen enkele rol: als er maar fluoride in zit! Dat zijn de aanbevelingen van mijn tandarts. De rest is puur markering!
Op de verpakking staat dat Parodontax went na x aantal dagen/weken (can't remember?).Jack Daniels schreef:Parodontax werkt ook goed maar die heeft zo een slechte smaak, jakkes.