Sinds donderdagavond werkt de mail van Scarlet niet meer. De mail-applicatie kan geen verbinding met de server maken en de webmail werkt evenmin. Ook de website van Scarlet is onbereikbaar (af en toe werkt die wel, maar wat later dan weer niet mer), zowel de klantenwebsite als de commerciële pagina's.
Het werkt hier op geen enkel toestel (windows-pc, apple iMac, iPad, iPhone, geprobeerd via wifi of via LTE.
Op de site allestoringen.be merk ik dat er meerdere mensen last van hebben in verschillende regio's.
Verbazingwekkend dat Scarlet hier geen enkele melding over maakt, en dat dit al meer dan 48 uur duurt.
Internet, TV en telefoon werken wel normaal.
Scarlet offline
-
- Elite Poster
- Berichten: 1503
- Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Hier ook geen problemen...
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Het zal dan misschien toch iets met die fout te maken gehad hebben die Datanews beschrijft. Hoewel ik nooit op een malwaresite terecht ben gekomen, ik kwam helemaal nergens terecht, halfweg stopte hij gewoon met laden. Op de iPad werkte het na twee dagen vanzelf terug, op de Mac niet.
Uiteindelijk heb ik nu de DNS-cache leeggemaakt en meteen begonnen de mails binnen te komen.
Dank voor de reacties.
Uiteindelijk heb ik nu de DNS-cache leeggemaakt en meteen begonnen de mails binnen te komen.
Dank voor de reacties.