11.99€ voor gewone (free trial 3 maand)
17.99€ voor familie (free trial 1 maand, 6 family members)
Dit is wel een topper. Terwijl niet goedkoop, wel een goede alternatief voor Spotify, en je krijgt de Youtube benefits er ook nog bij
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Buiten toegang tot de Youtube Red/Premium series niet. En het feit dat je de creator financieel steunt zonder reclame ipv gewoon kijkt zonder reclame.Chinaski schreef:Ik gebruik al een poos youtube vanced. Is er dan veel verschil?
Ik zit in dezelfde situatie en had dezelfde vragen. Als je nu wel overstapt, hou je dan je playlists en eigen content in GPM of ben je ze daar ook kwijt? Als je ze in GPM houdt, is het voor mij ok om over te stappen. Ken een paar pubers die dat zullen toejuichencloink schreef:Wait wait wait, dus YouTube Music is het nieuwe Google Play Music (en dus enkel gericht op muziek) en YouTube Premium is een additionele dienst voor premium video? Vat ik het zo goed samen?
Heb momenteel een Google Play Music familie abonnement (14,99€/maand). 3€ per maand bijleggen en ik heb best of both worlds dan? Wat met eigen geuploade nummers en gemaakte playlists? So many questions...
EDIT: zal mijn eigen vragen maar beantwoorden na wat ge-Google...Google Play Music zal op termijn "opgaan" in YouTube Music. Tot dan zijn er nog wat verschillen en kan je playlists en eigen geuploaded muziek niet overzetten. Eens de migratie verplicht wordt, zullen alle functionaliteiten wél beschikbaar zijn. Voor mij persoonlijk is het dus nog even wachten om te switchen, ik heb wel wat eigen content in GPM.
Ik denk het wel, smartphone/mibox/shield zijn toch reclame vrij bij mij..tegelijk kijken met meerdere apparaten is precies ook geen probleem (vond ik het grootste nadeel aan Spotify)MClaeys schreef: Ik zat op dit abonnement te wachten, de prijs valt licht tegen maar ik ga het wel eens uitproberen. Als dit ook wil zeggen dat het in alle apps relamevrij is (bvb op Xbox, etc...).
Voor zover ik begrepen heb uit een artikel op The Verge en enkele tweets van de verantwoordelijke bij Google voor Youtube, zitten de functionaliteiten er nog niet in, maar van zodra dat het geval is, zullen ze overgezet kunnen worden. Tot dan blijft GPM gewoon zoals het nu is (volledig apart van Youtube).johcla schreef:Ik zit in dezelfde situatie en had dezelfde vragen. Als je nu wel overstapt, hou je dan je playlists en eigen content in GPM of ben je ze daar ook kwijt? Als je ze in GPM houdt, is het voor mij ok om over te stappen. Ken een paar pubers die dat zullen toejuichen
Voor mezelf niet echt meerwaarde tov Spotify family abonnement (2.5e/m). YouTube gebruik ik echt *zo* weinig...Formerly known as YouTube Red, YouTube Premium includes features across YouTube and the new YouTube Music app as well as access to all YouTube Originals series and movies.
YouTubeYouTube Music
- Ad-free videos: Watch millions of videos without ads
- Download videos to watch offline: Save videos and playlists on mobile devices and play them offline
- Play in the background: Keep videos playing when using other apps or when your screen is off
YouTube Originals
- Easily explore the world of music with the new and improved YouTube Music app
- Ad-free music: Listen to millions of songs without ads
- Download music to listen offline: Save music and playlists in the YouTube Music app and listen offline
- Play in the background: Keep music playing when using other apps or when your screen is off
YouTube Kids
- Original movies and series from your favorite stars
YouTube Gaming
- Ad-free and offline play in the YouTube Kids app
Google Play Music
- Ad-free, offline, and background play in the YouTube Gaming app
- Included at no additional cost
Je mag niet vergeten dat een unlimited muziek streaming dienst er altijd bij in begrepen is (Youtube Music Premium of het vroegere Google Play Music Unlimited). Daar vragen de meesten (en Google zelf ook trouwens) al 10€ voor of 15€ voor de familie. Ik leg nu 3€ bij voor de additionele Youtube Premium (niet-Music) zaken. Achja, het is maar hoe vaak je het gebruikt, maar mijn dochter gaat content zijn.road rebel schreef:Is dat niet erg duur voor wat het is?
De integratie zoals bij spotify of Apple music heb je niet, en de premium content is een lachertje vergeleken met itunes, amazon of spotify?
Daar lijkt het voor video's inderdaad sterk op. Je betaalt m.a.w. allicht niet echt voor de content (tenzij de expliciet premium content zoals Youtube Originals, Kids & Gaming), maar voor het reclame-vrij maken ervan.petrol242 schreef:Ik weet niet hoe het met de premium zit, maar zo vind ik het maar een allegaartje met een pak héél slechte geluidskwaliteit. Precies gewoon overgenomen van de uploaders...
not really gezien het dan gewoon een normale playlist is, en dat kan ik dus evengoed zonder premium doenmgo72 schreef:Misschien dat op de wifi muziek offline downloaden iets voor u is ?